Väga arusaamatu jutt.Äkki seletad uuestiFW Anton kirjutas:Sellest lennukist on vist varem siin foorumis juttu olnud ainult et seda pakuti Auvere lähedal olevat ja tegu oli vist Pe-2.
Laskemoonaladu
Telikud on lennuasendis.On veel üksikuid kohalikke elanikke kes nägid,kuidas lennuk mustsuits sabas maandus.Mul on selle lennuki tagateliku pilt,panen hiljem ülesse.Tagaratta pealt võib välja lugeda ka arvatava tootmisaasta ja värv sobib ka selle aasta PetljanovileEOD kirjutas:Mootor paistab olevat Klimov М-105 üks modifikatsioonidest, milliseid kasutati tõesti lennukil Pe-2.
Pilt on, nagu oleks vigastatud lennuk sooritanud väljalastud telikuga hädamaandumist, kuid haakunud ratastega pehmesse pinnasesse ja teinud kapoti ehk "kukerpalli" üle nina. Kas süttis kohe või põletati takkajärgi, seda ei oska küll arvata.
Vaatasin propelleri südamiku ja võrdlesin saadaval oleva andmebaasiga ja südamik kuulub kindlasti Pe-2-le
Ja jutt sellest lennukist on varem olnud siin:
http://www.militaar.net/viewtopic.php?t=264&start=0
Ja jutt sellest lennukist on varem olnud siin:
http://www.militaar.net/viewtopic.php?t=264&start=0
Viimati muutis FW Anton, 09 Veebr, 2007 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Anton - horridoo!
Nii.
Minu mälestused on aastast u.1977.
Lennuki kere alumiiniumdetaile ei näinud.Küll aga nägin kindlasti osalist mootorit ja sellelt lahtikruvitud väntvõlli mis minu mälestustes ei ühti eelpoololevatel fotodel olevaga.Muidugi ei saa välistada võimalust,et mootor oli tiritud teise kohta ja seal demonteeritud.
Koht kus ma seda nägin on Maaameti kaardiserveri koordinaatide järgi ca 59 21´ 45´´ ja 26 45´46´´
Minu mälestused on aastast u.1977.
Lennuki kere alumiiniumdetaile ei näinud.Küll aga nägin kindlasti osalist mootorit ja sellelt lahtikruvitud väntvõlli mis minu mälestustes ei ühti eelpoololevatel fotodel olevaga.Muidugi ei saa välistada võimalust,et mootor oli tiritud teise kohta ja seal demonteeritud.
Koht kus ma seda nägin on Maaameti kaardiserveri koordinaatide järgi ca 59 21´ 45´´ ja 26 45´46´´
http://www.fotoalbum.ee/user/riksu5 siit peaks näha olema tootmis aasta
Kui need koordinaadid on õiged, siis tegi see Pe-2 umbes 2 km pikkuse lennu veel enne kui maha prantsatas. Kukkumisnurka pole võimalik kindlaks teha kuna andmebaasis puudub allatulistamis kõrgus. Kui lennuk tuli sirgjooneliselt, siis järv teepeale ette ei jäänud aga kui ikkkagi tuli üle järve, siis pidi see kaarega tulema ja siis oli teekond veelgi pikem.Koht kus ma seda nägin on Maaameti kaardiserveri koordinaatide järgi ca 59 21´ 45´´ ja 26 45´46´´
Anton - horridoo!
Minupoolne viga ei või ületada 100 m.Aga kordan,see võib olla ka ainult mootori asukoht.
Samas väidab üks kunagine kohalik elanik lennuki asukohaks u. 59 21`59 ja 26 45`55``
Niisiis siin on sõna võtnud üks kohalik Sonda patrioot.>soovitan sel aktiivsel liikmel üles otsida Sondas selline mees kel nimeks Eeri Antik.Usun,et tema toob selgust,kui suhelda oskad.
Samas väidab üks kunagine kohalik elanik lennuki asukohaks u. 59 21`59 ja 26 45`55``
Niisiis siin on sõna võtnud üks kohalik Sonda patrioot.>soovitan sel aktiivsel liikmel üles otsida Sondas selline mees kel nimeks Eeri Antik.Usun,et tema toob selgust,kui suhelda oskad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist