Laagri katakombid
Käisime täna inimestega laagri katakombe uurimas.Ei tulnud see meil välja kuna keegi on vist kõik seal ära blokeerinud.Esiteks See torn mis mäe otsas oli...seda enam pole.selle kohal all oli 2 sissepääsu.Need on ka kadunud ja kinni kaetud mullaga.Mäe kõrval paremal(kui olla seljaga endise koerte hoone poole) oli maja.Dussiruumid vist jne.Seda ka enam pole.Koerte maja hoone on üldse maha võetud ja seal tühi plats.Ainsad sissepääsud on maja monumendi juures.Seal on üks sissepääs sees.Ja sellest natuke eemal mäe poole ka paar sissepääsu mis on ka enamasti kinni pantud blokkidega.mahub küll läbi aga vot tagasi vist eriti ei saa.
Põhimõtteliselt mägi on küljedelt üles kaevatud.Ei tea mis projektiga nad seal tegelevad aga arvan midagi head diggerite jaoks nad ei tee.
Põhimõtteliselt mägi on küljedelt üles kaevatud.Ei tea mis projektiga nad seal tegelevad aga arvan midagi head diggerite jaoks nad ei tee.
Kõik on praegu täpselt nii nagu augusti lõpus ehk siis probleemi pole. Järgmine kord olge natukene julgemad ja pressige end mõnest praost sisse. Koobastes ja maa-alustes ehitistes kondamine ei peagi olema nagu pühapäevane jalutuskäik linna pargis.huryt kirjutas:Käisime täna inimestega laagri katakombe uurimas.Ei tulnud see meil välja kuna keegi on vist kõik seal ära blokeerinud.
Panen siia uue lingi, ülaltoodu on kustutatudivalo kirjutas:Usun, et oli pigem siia teemasse mõeldud!Impiger kirjutas:Panen siia lingi H. Gustavsoni artikli Pääsküla positsiooni kohta, mis ilmus 1995. aastal Õhtulehes.
http://static2.nagi.ee/i/p/502/70/12567669f992f5_o.jpg
http://dl.getdropbox.com/u/2001780/tsoon2.pdf
Impiger
Kui vaadata kuhu suundub Hr. Gustavsoni joonisel arvatav tunnel, siis kipub see minema Männiku poole. Riigiarhiivi sõjaväekaardil on tunneli suund tõesti Saku poole.ivalo kirjutas:Juhin tähelepanu, et Gustavsonil joonisel ja sõjaväekaardil erinevad käigu kulgemise oletatavad suunad.
Kui läheneda teooriast,et on vee väljavoolu jaoks tehtud siis Vääna jõgi on sõjaväekaardi suunal u. 1 km kaugusel.
Läänepoolne väikevarjend on tõesti umbes viimase aasta jooksul ära nokitsetud. Vaatasin, olen sellest teinud pilte 24.05.2008. Täiesti korras oli. Ja see uus ladu ei jäänud ka ette, mingi pime viha oli, mispärast see väike asi ära lammutati.
Idapoolne on veel (oli sügisel 2009) alles. Koordinaadid on N 59°20'11,06" ja 24°37'46,37", aga on võetud Maa-ameti kaardilt, mitte GPS-lt. Raske on üles leida, kuna sissepääs on kurguni prügi täis. Praeguse lumega ei näe muidugi üldse.
Kahjuks ei oska pilte üles laadida. Ühtegi võrguressurssi ka ei ole käepärast, kui keegi saadab õpetuse, kuidas täispilti foorumisse laadida ja mode laseb läbi, saan üles panna. Praegu on pildid 1...3 MB.
Idapoolne on veel (oli sügisel 2009) alles. Koordinaadid on N 59°20'11,06" ja 24°37'46,37", aga on võetud Maa-ameti kaardilt, mitte GPS-lt. Raske on üles leida, kuna sissepääs on kurguni prügi täis. Praeguse lumega ei näe muidugi üldse.
Kahjuks ei oska pilte üles laadida. Ühtegi võrguressurssi ka ei ole käepärast, kui keegi saadab õpetuse, kuidas täispilti foorumisse laadida ja mode laseb läbi, saan üles panna. Praegu on pildid 1...3 MB.
Kas käesoleval aastal keegi tunnelites käinud?
Viimati muutis ivalo, 14 Aug, 2010 13:45, muudetud 2 korda kokku.
Käisin paar nädalat tagasi 1,4,6 süsteemi käikudes kolamas. Kuna Vääna-Postis kulus samal päeval nõnda palju aega, siis 4 ja 1 vahelisse käiguossa ei jõudnudki tungida. Eeldaks see veidi kummikute tuunimist, kuna vett ikka omajagu. Seega sai üle vaadatud vaid 4 ja 6 vaheline osa.
Pilte ka: http://nagi.ee/photos/ademox/sets/224764/
Fotod 32 kuni 48.
Mul tekkis küsimus, kas keegi entusiast on ka 6. varjendi poole suunduva käigu lõpus oleva varingu kitsast pilust edasi roomanud? Üritasin seda taskulambiga valgustada - lõpus haigutas mustav auk, mis viitas sellele, et käik jätkub. Mul endal ei olnud isu sellisesse klaustrofoobilisse prakku pressida.
Märkasin ka üht huvitavat asjaolu. 4-ndas varjendis, mille sõdurite ruum on telliskivi müüriga kaheks jaotatud, on tunnelisse pääsu osas meeletult niiske. Väljahingatud hingeaur ei lange alla ega haihtu vaid jääb õhku hõljuma, nii et taskulamp ei taha enam sellest sudust läbi näidata. Pildistada pole üldse võimalik. Sellist nähtust ei esine ülejäänud varjendi ruumides ega ka all tunnelis. Mis võib olla põhjuseks?
Edit: Ühe asja avastasin veel. Kinnisvaraarendus on jõudnud 5-nda varjendi külje alla. Sisuliselt saab autoga niiöelda letti sõita. Vaatasin oma eelmise aasta (2009) maa-ameti ortofoto peale tehtud kaarti. Seal veel neid tänavaid ei olnud. Selle aasta (2010) ortofotol on juba tänavad olemas.
Pilte ka: http://nagi.ee/photos/ademox/sets/224764/
Fotod 32 kuni 48.
Mul tekkis küsimus, kas keegi entusiast on ka 6. varjendi poole suunduva käigu lõpus oleva varingu kitsast pilust edasi roomanud? Üritasin seda taskulambiga valgustada - lõpus haigutas mustav auk, mis viitas sellele, et käik jätkub. Mul endal ei olnud isu sellisesse klaustrofoobilisse prakku pressida.
Märkasin ka üht huvitavat asjaolu. 4-ndas varjendis, mille sõdurite ruum on telliskivi müüriga kaheks jaotatud, on tunnelisse pääsu osas meeletult niiske. Väljahingatud hingeaur ei lange alla ega haihtu vaid jääb õhku hõljuma, nii et taskulamp ei taha enam sellest sudust läbi näidata. Pildistada pole üldse võimalik. Sellist nähtust ei esine ülejäänud varjendi ruumides ega ka all tunnelis. Mis võib olla põhjuseks?
Edit: Ühe asja avastasin veel. Kinnisvaraarendus on jõudnud 5-nda varjendi külje alla. Sisuliselt saab autoga niiöelda letti sõita. Vaatasin oma eelmise aasta (2009) maa-ameti ortofoto peale tehtud kaarti. Seal veel neid tänavaid ei olnud. Selle aasta (2010) ortofotol on juba tänavad olemas.
Õhuniiskuse järsk muutus saab tulla ainult erinevate temperatuuridega õhu segunemisest - soojem õhk satub keskkonda, kus näiteks kiviseinad on külmad (ja seega ka seal olev õhk), ning sooja õhuga juurdetulnud õhuniiskus hakkab jahedamas "välja sadama". Viibisid kohas, kus relatiivne niiskus lähenes 100-le protsendile.Märkasin ka üht huvitavat asjaolu. 4-ndas varjendis, mille sõdurite ruum on telliskivi müüriga kaheks jaotatud, on tunnelisse pääsu osas meeletult niiske. Väljahingatud hingeaur ei lange alla ega haihtu vaid jääb õhku hõljuma, nii et taskulamp ei taha enam sellest sudust läbi näidata. Pildistada pole üldse võimalik. Sellist nähtust ei esine ülejäänud varjendi ruumides ega ka all tunnelis. Mis võib olla põhjuseks?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist