ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
kaur3
Liige
Postitusi: 6208
Liitunud: 26 Juul, 2005 12:09
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas kaur3 »

Videos on näha VDV ATV-d teel ühisõppustele serblastega.

http://tvzvezda.ru/news/forces/content/ ... 6-2ong.htm
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1475
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Madis22 »

LTATV meenutab oma kontseptsioonilt hirmsasti Willis MB-d. Kui tavaline sõjaväe maastur on soovist rohkem träna mahutada aina suuremaks kasvanud, siis vajadus väikese, kerge, igale poole sõitva asja järele on nö. taas-tekkinud.
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
HotelVictor
Liige
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Nov, 2013 14:06
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas HotelVictor »

LTATV on tsiviilmaailmas tuntud UTV (Utility Task Vehicle) nimetuse all ning viimase 5 aasta jooksul hoolega populaarsust kogunud, pea kõik tuntud ja ka vähemtuntud tootjatel selline pill juba ammu mudelivalikus. Tõsi, reeglina on tsiviilmudelid side-by-side tüüpi kaheistmelised..

Selle sama LTATV lingi all kommentaariumis on välja toodud selle üks suurtest miinustest KV kasutuse mõistes - söövad need masinad bensiini, mitte diislit.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 1742
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas maksipoiss »

http://www.parnupostimees.ee/?d=20150113 .Polarise Soome maaletooja esitles meiegi päästjatele ja jõustruktuuridele sääraseid elukaid.
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Leo »

Palun kopeeri viidatud PP artikli tekst foorumisse või jutusta sisu ümber. Artiklit saa lugeda ainult parooliga.
CARLOS
Liige
Postitusi: 71
Liitunud: 06 Jaan, 2013 13:24
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas CARLOS »

ATV-sid toodetakse ka diisel mootoriga
http://www.polaris.com/en-us/ranger-utv ... rew-diesel
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Leo »

Brittidel oli aastaid tagasi eriüksustel ja baaside logistikas kasutusel diiselmootoriga ATVd, just selle pärast, et ei peaks hakkama eraldi bensiinimootoritega mässama. Soomlased on ostnud juba viimased kümmekond aastat suuremal hulgal ATVsid oma eriüksustele ja tagalateenistusele. Ise neid tankinud ei ole, kuid oletaksin, et needki on diislid.
ATVd, kuhu saab istutada 2-4 inimest ja tõsta peale kuni 500 või võtta sleppi kuni 900 kilo, on ilmselt igale üksusele vajalik. Huvitav, millal neid näiteks KL võitlusgruppidele suuremal hulgal hangitakse? 15000 USD hind on muidugi soolane, kuid kui võrrelda näiteks Toyota Hiluxi hinnaga, siis ei ole enam väga kole. Nagu siingi listis on korduvalt kirjutatud, on meil suur puudus veokitest, millega saaks tee pealt otse metsa keerata.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1000
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas davidsoniharald »

Viimases Maalehe lisalehes Maamajandus kirjutas, et Kaitseliit ostab eelkõige valveüksustele kasutamiseks 10 UTVd. Need leiavad kasutust üle Eesti Kaitseliidu valvatavatel riigikaitseobjektidel.

UTV on siis rooliga ATV. Lisavarustuse valik piiramatu, ei ole linnamehe käes nii peru ka kui atekas :D
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Leo
Liige
Postitusi: 3303
Liitunud: 27 Dets, 2006 20:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Leo »

10 UTVd Kaitseliidu valverühmade valvatavatel objektidel ringitamiseks on muidugi hea algus, kuid 100 UTVd võitlusgruppidele oleks ka mingi riigikaitseline kasu olemas. Ma ei saa päris täpselt aru, mida nende UTVdega peale hakatakse? Normaalse valvatava objekti perimeeter peab olema niimoodi välja ehitatud, et on jalgsi läbitav ja valgustatud. Kui objekti ümber on nii palju võpsikut, et ringi tegemiseks on tõesti ATVd või maasturit vaja, siis on seal midagi väga valesti. Kui UTVd on mõeldud suurematele objektidele, nagu Ämari ja Tapa valvemeeskondade jalavaeva vähendamiseks ja tehnilisele häirele reageerimiseks, siis ma saan aru, seal on päris suured vahemaad. Näiteks Ämaris kulub 1 ringi tegemiseks isegi kiire kõnnakuga vähemalt 1 h ja kui kusagil teises nurgas midagi imelikku toimub, siis sinna jõudmiseks 20-30 min. Seni on valve ja häiregrupid sõitnud maasturite ja veokitega, äkki tahetakse väiksemate masinatega jooksvatelt kuludelt kokku hoida?
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1000
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kahtlemata on UTVga ümber perimeetri odavam/kiirem patrullida kui maasturiga. Diiselmootoriga versiooni kütusekulu on ca 1 liiter tunnis. Osta ka odavam, kuigi ca 10k ja peale eurot on ikka nende hind, mis maasturiga võrreldes on siiski soodsam. EKs see hind ka esialgu saab piduriks, miks neid ei võiks kohe saja kaupa võtta.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Motoriseeritud patrullide kasutamine objekti lähiala/perimeetri patrullimisel on rakendatav üksnes sügaval rahuajal.
Kui olukord on vähegi vaenulik, on taolist patrulli lihtne vältida ja surnuks tulistada, masina peal olev meeskond ei kuule ise midagi, samas nende tulekut on kuulda kaugelt.
Kasvõi sobival kõrgusel üle patrullitee tõmmatud peenikese terastraadiga (milleks on Pasidel ninas need õhus tankimise toru meenutavad asjad...?).
Kasutatavad on need pigem QRF liigutamiseks, kui kontakt patrulliga on juba tekkinud.
Lihtsalt jalgsipatrull näeb ja kuuleb hoopis rohkem ja tegelikult on teda raskem üllatada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1600
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Smith »

http://www.stokker.ee/p:2131624/maastik ... usvaluvelg

Nagu Halloo !?
Vaevalt, et nad alla 10 000 euri/tk need masinad kätte said : 100 000.- / 10 masinat.

Toon siis mõttelennu ühest teisest teemast:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
ca.1000 euro eest lai valik saadaval selliseid "katusega ATV-sid".
Jah, on paremaid ja vastupidavamaid.Kuid remont on odav ja lihtne - paljud väiksemad parandused maastikul teostatavad.
Proovitud !
Parema läbivusega kui meie veokid.
Peale mahub vähemalt 3 võitlejat varustusega.
Katusele luuk ja kuulipiluja kinnitus.
Enamusel taga konks - saab vedada suuremaid torusid.

Elementaarse killukaitse tarvis tellida: https://bestprotection.de/shop/en/Body- ... -Vest.html
killuveste, kevlarsisud välja. Mahuvad ilusti polstri ja uksepleki vahele, kasvõi mitu kihti.
Veoautod võivad olla 30-40 aastat vanad.
Valvuritele ümber kuuride paarutada peavad olema tutikad John Deerid ?
Vabalt oleks võinud osta selle asemel 90ndate Nivasid - oleks saanud vähemalt 5 korda rohkem !
Sügavalt kahtlen kas John Deeri poolteljed, amordid jne on odavamad kui Nival.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: ATV kasutamine TTs ja jalaväes?

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Meil on lihtsalt raha liiga palju, et seda jätkub igasugu läikivate änksade, kuid teisejärgulist rolli täitvate asjade ostuks.
Vanad veoautod aga õigustavad end sellega, et seal sisaldub üsna nullilähedane kogus elektroonikat ja mingeid Euro6 saastenorme täitvaid asju (millest allapoole täna arvele ei võeta uut autot) pole lahinguväljal praktiline kasutada. Mingid EMP teemad ei tee 1979 aasta mersule suurt midagi (ilmselt geneka tablett võibolla kärssab), Euro6 puhul, mis vajab AdBlue lisandit ja mille igat mootori funtsiooni juhib elektroonika, tähendab pisemgi rike tee äärde jäämist, sest kõik põhifunktsioonid nõuavad elektroonikat.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist