Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40214
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Laiem kinniste soomukite tootmine on vajalik juba seepärast, et tendipataljonidel puudub täna igasugune kaitse idanaabri armees laialt kasutatava FAE ehk vaakumpommide vastu, mis postsovjeti ajal on levinud ka maaväe relvastusse (nt raske tulesüsteem TOS-1 Buratino). Ainus reaalselt teostatav kaitse on positsioonidest tiba tagapool asuv varjes kinnine soomuk, kuhu rünnakuohu korral saab peitu pugeda ja mis tõstab oluliselt ellujäämisvõimalusi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Vastuseks kpt Trummile.
Soomuki asemel oleks siinkohal ikkagi parem soomustatud merekonteineri formaadis moodul. Sest siis sobiks iga Multilift veok. Mille tõttu oleks võimalik ka panustada konfliktikoldes tsiviillogistikat ja jääks vaba ressurssi EKJ'le muuks otstarbeks, mitte ei jää see selle soomuki tehnika alla ja selle aastatepikkuse hoolduse alla.
Ja kui patrullis selline veok satub tule alla, siis jääb konteineri sisu suurema tõenäosusega alles ja sõidukõlbmatu veok saab vahetatud. Üldjuhul konfliktikolletes pihta saanud tehnika on 90% sel hetkel seisnud paigal. Seega on põhjust arvata, et juhi elu pole alati kõrgendatud ohuga. Vähemalt statistiliselt (põhimõtteliselt saaks ju ohtlikeimate vedude tarbeks ka mõned Sisu 8x8 ETPd hankida juurde nagu õhuväel).
Samas sellise suuna valik on kokkuvõttes kokkuhoidlikum ja rõhku on rohkem kvaliteedil. Riik saab keerulise ELi seadusandluse tõttu ka sellise projekti näol teha "töö ja raha süsti" (mis on ELis võimatu selles valdkonnas) toetada Eesti laevaehitusettevõtteid vms mettalliettevõtteid tööhõive languse ajal ehk hoida täismahus töötajaid ettevõttes kuni vaja.
Soomuki asemel oleks siinkohal ikkagi parem soomustatud merekonteineri formaadis moodul. Sest siis sobiks iga Multilift veok. Mille tõttu oleks võimalik ka panustada konfliktikoldes tsiviillogistikat ja jääks vaba ressurssi EKJ'le muuks otstarbeks, mitte ei jää see selle soomuki tehnika alla ja selle aastatepikkuse hoolduse alla.
Ja kui patrullis selline veok satub tule alla, siis jääb konteineri sisu suurema tõenäosusega alles ja sõidukõlbmatu veok saab vahetatud. Üldjuhul konfliktikolletes pihta saanud tehnika on 90% sel hetkel seisnud paigal. Seega on põhjust arvata, et juhi elu pole alati kõrgendatud ohuga. Vähemalt statistiliselt (põhimõtteliselt saaks ju ohtlikeimate vedude tarbeks ka mõned Sisu 8x8 ETPd hankida juurde nagu õhuväel).
Samas sellise suuna valik on kokkuvõttes kokkuhoidlikum ja rõhku on rohkem kvaliteedil. Riik saab keerulise ELi seadusandluse tõttu ka sellise projekti näol teha "töö ja raha süsti" (mis on ELis võimatu selles valdkonnas) toetada Eesti laevaehitusettevõtteid vms mettalliettevõtteid tööhõive languse ajal ehk hoida täismahus töötajaid ettevõttes kuni vaja.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
-
- Liige
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Ma küll kahjuks ei näe kasutaja USP viimast pilti, mis võibolla midagi muudab, aga kardan, et Setu arvamus merekonteinerite kohta ei pruugi meie jaoks eriti hea lahendus olla. Põhjuseks lihtsalt see, et sõjas idanaabriga aitab tõenäoliselt meie üksustel edukalt tööd teha justnimelt liikuvus, mitte ainult paks soomus. Multilift kontenerisse mahub küll palju tavaari ja inimesi, aga ratastel liikumisvahendit ta ikka ei asenda. Pigem läheb nende konteinerite veoks veel palju vedukeid vaja ning selle raha eest saaks juba midagi muud osta.
See ei tähenda, et konteineritest kasu ei oleks, aga vaakumpommide ja muu moona vastu aitab samuti soomuk, mida saab kasutada ka muudel eesmärkidel.
See ei tähenda, et konteineritest kasu ei oleks, aga vaakumpommide ja muu moona vastu aitab samuti soomuk, mida saab kasutada ka muudel eesmärkidel.
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
USP soovis vast sellelt lehelt http://asjadestii.blogspot.com/2013/11/ ... er-ja.html
näidata seda pilti:
näidata seda pilti:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Kena muidugi, et inimestel mõte liigub, aga sellesse alusvankri konstruktsiooni peaks küll vähe põhjalikumalt süvenema, olemasolev ei kannata väga üle paarisaja meetri siledat asfaltigi, eriti kui veel konteinerisse peale selle oma raskuse mingit kaalu peaks lisanduma.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Neid pakikärusid on mitmesuguses kaaluklassis. Näiteks sellele võiks kaalu järgi terve jao seljakotid peale laduda: http://www.ajtooted.ee/ee/karud/pakikar ... ctId=31391
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Tean, endalgi selline kasutusel. Aga- sellise kasutamisel tõuseb konstruktsiooni kaal märkimisväärselt...ja taaskäsitlusse sellised asjad valdavalt ei jõua(minul on selline riistapuu käigus juba üle kümne aasta, tõsi küll, vahelduva intensiivsusega). Erinevalt "õllekärudest". Surnud ring?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Peamine polnud pakikäru vaid plasttoru. Kui lisada taolisele torule kuumkeevitatud plastpõhi ja kaas, võiks toota massiliselt näiteks varustusepeidikuid võitlusgruppidele jmt
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Ja kui samal meetodil paigaldada metallpuksidega varustet kronsteinid, saaks kinnitada ka korraliku rattapaari. Transport muutuks tunduvalt lihtsamaks ja rattad võiks stoppersüsteemiga mahavõetavad ning kaane siseküljele kinnitatavad olla.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1023
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
No aga üks jupp drenaazi toru ja teeb prototüübi valmis? Muidu ongi üks tühi töö ja vaimu närimine
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab?
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Tänapäeva traktoritega on see häda, et peab rekvireerima ka traktoristi. Ei ole enam need aja, kus iga loll sai traktori tüürimisega hakkama. Nüüd peab user manual peas olema.hs33 kirjutas:Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab?
-
- Liige
- Postitusi: 1023
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
15-30 minutit juhendamist ja tuleb nagu nalja. Samas lolliks ka ennast nagu ei pea. Ei ole vaja üle müstifitseerida peaotäit nuppe ja paari kangi.Kilo Tango kirjutas:Tänapäeva traktoritega on see häda, et peab rekvireerima ka traktoristi. Ei ole enam need aja, kus iga loll sai traktori tüürimisega hakkama. Nüüd peab user manual peas olema.hs33 kirjutas:Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise
Ei tea kas õige koht just sellele lingile, aga mujale ei osanud panna.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... itary.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... itary.html
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bretschneider ja 26 külalist