Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamiseks

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40214
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Laiem kinniste soomukite tootmine on vajalik juba seepärast, et tendipataljonidel puudub täna igasugune kaitse idanaabri armees laialt kasutatava FAE ehk vaakumpommide vastu, mis postsovjeti ajal on levinud ka maaväe relvastusse (nt raske tulesüsteem TOS-1 Buratino). Ainus reaalselt teostatav kaitse on positsioonidest tiba tagapool asuv varjes kinnine soomuk, kuhu rünnakuohu korral saab peitu pugeda ja mis tõstab oluliselt ellujäämisvõimalusi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
setu
Liige
Postitusi: 1108
Liitunud: 11 Mär, 2009 10:32
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas setu »

Vastuseks kpt Trummile.

Soomuki asemel oleks siinkohal ikkagi parem soomustatud merekonteineri formaadis moodul. Sest siis sobiks iga Multilift veok. Mille tõttu oleks võimalik ka panustada konfliktikoldes tsiviillogistikat ja jääks vaba ressurssi EKJ'le muuks otstarbeks, mitte ei jää see selle soomuki tehnika alla ja selle aastatepikkuse hoolduse alla.

Ja kui patrullis selline veok satub tule alla, siis jääb konteineri sisu suurema tõenäosusega alles ja sõidukõlbmatu veok saab vahetatud. Üldjuhul konfliktikolletes pihta saanud tehnika on 90% sel hetkel seisnud paigal. Seega on põhjust arvata, et juhi elu pole alati kõrgendatud ohuga. Vähemalt statistiliselt (põhimõtteliselt saaks ju ohtlikeimate vedude tarbeks ka mõned Sisu 8x8 ETPd hankida juurde nagu õhuväel).

Samas sellise suuna valik on kokkuvõttes kokkuhoidlikum ja rõhku on rohkem kvaliteedil. Riik saab keerulise ELi seadusandluse tõttu ka sellise projekti näol teha "töö ja raha süsti" (mis on ELis võimatu selles valdkonnas) toetada Eesti laevaehitusettevõtteid vms mettalliettevõtteid tööhõive languse ajal ehk hoida täismahus töötajaid ettevõttes kuni vaja.
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
allatah
Liige
Postitusi: 1063
Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas allatah »

Ma küll kahjuks ei näe kasutaja USP viimast pilti, mis võibolla midagi muudab, aga kardan, et Setu arvamus merekonteinerite kohta ei pruugi meie jaoks eriti hea lahendus olla. Põhjuseks lihtsalt see, et sõjas idanaabriga aitab tõenäoliselt meie üksustel edukalt tööd teha justnimelt liikuvus, mitte ainult paks soomus. Multilift kontenerisse mahub küll palju tavaari ja inimesi, aga ratastel liikumisvahendit ta ikka ei asenda. Pigem läheb nende konteinerite veoks veel palju vedukeid vaja ning selle raha eest saaks juba midagi muud osta.
See ei tähenda, et konteineritest kasu ei oleks, aga vaakumpommide ja muu moona vastu aitab samuti soomuk, mida saab kasutada ka muudel eesmärkidel.
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
olef
Liige
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Dets, 2009 19:49
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas olef »

USP soovis vast sellelt lehelt http://asjadestii.blogspot.com/2013/11/ ... er-ja.html

näidata seda pilti:
Pilt
Lemet
Liige
Postitusi: 19942
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Lemet »

Kena muidugi, et inimestel mõte liigub, aga sellesse alusvankri konstruktsiooni peaks küll vähe põhjalikumalt süvenema, olemasolev ei kannata väga üle paarisaja meetri siledat asfaltigi, eriti kui veel konteinerisse peale selle oma raskuse mingit kaalu peaks lisanduma.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Madis22
Liige
Postitusi: 1476
Liitunud: 09 Mär, 2005 14:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Madis22 »

Neid pakikärusid on mitmesuguses kaaluklassis. Näiteks sellele võiks kaalu järgi terve jao seljakotid peale laduda: http://www.ajtooted.ee/ee/karud/pakikar ... ctId=31391
The laws of physics is more what you'd call 'guidelines' than actual rules.
Lemet
Liige
Postitusi: 19942
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Lemet »

Tean, endalgi selline kasutusel. Aga- sellise kasutamisel tõuseb konstruktsiooni kaal märkimisväärselt...ja taaskäsitlusse sellised asjad valdavalt ei jõua(minul on selline riistapuu käigus juba üle kümne aasta, tõsi küll, vahelduva intensiivsusega). Erinevalt "õllekärudest". Surnud ring?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
USP
Liige
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt, 2007 21:19
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas USP »

Peamine polnud pakikäru vaid plasttoru. Kui lisada taolisele torule kuumkeevitatud plastpõhi ja kaas, võiks toota massiliselt näiteks varustusepeidikuid võitlusgruppidele jmt
Lemet
Liige
Postitusi: 19942
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Lemet »

Ja kui samal meetodil paigaldada metallpuksidega varustet kronsteinid, saaks kinnitada ka korraliku rattapaari. Transport muutuks tunduvalt lihtsamaks ja rattad võiks stoppersüsteemiga mahavõetavad ning kaane siseküljele kinnitatavad olla.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas davidsoniharald »

No aga üks jupp drenaazi toru ja teeb prototüübi valmis? Muidu ongi üks tühi töö ja vaimu närimine :D
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
hs33
Liige
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Okt, 2005 12:39
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas hs33 »

Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab? :scratch:
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9144
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Kilo Tango »

hs33 kirjutas:Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab? :scratch:
Tänapäeva traktoritega on see häda, et peab rekvireerima ka traktoristi. Ei ole enam need aja, kus iga loll sai traktori tüürimisega hakkama. Nüüd peab user manual peas olema.
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1023
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kilo Tango kirjutas:
hs33 kirjutas:Seoses selle sõidukite(maasturite) rekvireerimise teemaga tuli selline idee, et kui oleks olemas ladudes mingi kogus pioneeri tehnikat, mis põllumajanduslikele traktoritele ette või taha haakesse saaks panna(kinnitub otse aisadele ja saab jõuvõtuvõlli ühendada). Nii saaks hädapärast korvata pioneerimasinate vähesust, kui mingi kogus traktoreid rekvireeirda. Näiteks mõni mitme kopaga elevaator-tüüpi seadeldis, mis jooksukraave kaevab? :scratch:
Tänapäeva traktoritega on see häda, et peab rekvireerima ka traktoristi. Ei ole enam need aja, kus iga loll sai traktori tüürimisega hakkama. Nüüd peab user manual peas olema.
15-30 minutit juhendamist ja tuleb nagu nalja. Samas lolliks ka ennast nagu ei pea. Ei ole vaja üle müstifitseerida peaotäit nuppe ja paari kangi.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: Low-End innovatsioon taktikaliste eesmärkide saavutamise

Postitus Postitas Kulibin »

Ei tea kas õige koht just sellele lingile, aga mujale ei osanud panna.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... itary.html
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bretschneider ja 26 külalist