www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Sept, 2021 14:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jalaväesoomuk BTR-80
PostitusPostitatud: 29 Juun, 2010 18:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Veebr, 2005 21:50
Postitusi: 3632
Asukoht: Eesti
Korralik ülevaade Btr-tüüpi soomukist. Küll venekeelne, kuid päris huvitava pildimaterjaliga...
http://e-x-i-l-e.livejournal.com/36304.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Juun, 2010 19:18 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept, 2005 13:57
Postitusi: 2014
Asukoht: Harjumaa
Huvitav tehase katseplats.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29 Juun, 2010 22:57 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 5905
Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 1:14 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 03 Sept, 2008 20:55
Postitusi: 28
Kilo Tango kirjutas:
Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.


Kas see, et juhi katuse luuk jäi lahti?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 1:16 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Juul, 2007 23:18
Postitusi: 1509
Asukoht: tallinn
Kilo Tango kirjutas:
Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.


vette lendas lahtiste luukidega, välja tuli juba kinnistega? sees vaatasid meeskonnaliikmed üksteisele tilkudes otsa ja pobisesid vihaselt
:D

edit: äh, 2 minutit hiljem...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 1:27 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Aug, 2009 10:40
Postitusi: 539
Asukoht: Jõgevamaa
Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 1:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18417
krijgsvolk kirjutas:
Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.

:lol:

Sama teema variatsioon- lased magusat unekest, pea vastu keskkütteradikat, ja siis võtab mõni sahib kõrvalruumist kahe tellitava võtmega sama trassi radika peal trummilöömist harjutada. Ja mis kõige kurvem, sissepääsud kõrvuti asuvatesse tubadesse paiknesid 60 m angaari erinevates otstes. Püüa kättemaksuvihas tuult põllult...

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 9:23 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 5905
Jaan416 kirjutas:
Kilo Tango kirjutas:
Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.


Kas see, et juhi katuse luuk jäi lahti?


Jep. Sealt pidi ikka hea sahmakas porist vett sisse lendama.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 15:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Juun, 2008 10:11
Postitusi: 114
Mitu ratast sellel keerasid?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 15:18 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18417
Kaks esimest silda pööravad.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 15:32 
Eemal
Liige

Liitunud: 11 Sept, 2007 13:44
Postitusi: 272
Lemet kirjutas:
Kaks esimest silda pööravad.

Millega meenub, et aastal 96 oli Võidupäeva paraad Narvas no ja Jägalast startinud Kalevi peetritel tuli nii mõnelgi pärast mõlema esisilla rehvid välja vahetada. Nii kui jooks veidi vale kulus rehv mööda asfalti kimades nii et puru taga.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2010 19:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Mär, 2008 12:12
Postitusi: 1182
Asukoht: Tallinn
BTR pole asfaldimasin, vanemad vähemalt mitte, kui sillad on nö süngist valjas siis ongi kummipuru taga asfaldil. Ma pole muidugi kursis difrite ja selle jama sünki ajamisega BTR puhul. Aga see on mida olen kuulnud. Aga Kupi pati poisid rääkisid, et maastikul roomab raibe hästi, sile põhi on abiks, pole tala jalus nagu Pasil.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Juul, 2010 8:37 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33090
Piltidelt on näha, kui keeruline masin BTR tegelikult on. Hea näide on kasvõi veepaiskuri lahendus, kus BTR-il on ülekanded-värgid särgid, Pasil lihtsalt hüdropump (mis toidab ka muid asju) ja kaks hüdromootorit. Lihtne ja geniaalne.

See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus BTR-i surnud projektiks.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Juul, 2010 9:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan, 2005 16:02
Postitusi: 3256
Asukoht: Tallinn
Ei lähe küll selle teema alla (rohkem nagu takiteema alla kuuluv vahemärkus), aga parafraseeriks -

Piltidelt on näha, kui keeruline masin üks tank tegelikult on. Hea näide on kasvõi ... , kus tankil on ülekanded-värgid särgid, hobuvankril lihtsalt 4 ratast. Lihtne ja geniaalne.

See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus tankide omamise surnud projektiks.


:lol: :lol: :lol:
Selline argumentatsioon vist ikka ei toida, või kuidas?
Taolisest loogikast lähtudes peaksime vist senini (ja ka edaspidi) hobuvankriga läbi ajama. Kuigi? Ei tea kas sedagi, sest heina hobusetoiduks ju pole laialt saada ja kes nende hobustegagi enam oskab toimetada (ja ei hakkagi oskama) ning talle pole loomadele kah olemas (ega hakkagi olema). Ja pealegi! Hobuvankrit peab ju hooldama kah. Aga meie varuosa- ja remondibaas?
:lol: :lol:

_________________
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)

Stellung halten und sterben!!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01 Juul, 2010 9:57 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Veebr, 2005 21:50
Postitusi: 3632
Asukoht: Eesti
Mis ta'ss seal ikka keeruline....
Nähtud-kasutatud oluliselt keerulisemaid.
Muidugi, tehnikakaugele inimesele(ei ole kellegi pihta suunatud) võivad enamuses masinad keerulisena tunduda.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt