Lihtsalt remargi korras viimasele postitusele, minule teadaoleva info põhjal siis tegu armukolmnurgaga kus kaks kotkast otsustasid asju klaarida duellil, hetkel tegeleb asjaga vastava riigi sõjaväetribunal. Veidrad lood sealpool sooda aga neil mastaap kah teine
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
The State Bureau of Investigation probing last Friday's An-26 plane crash that killed 26 people on board, including crew and air force cadets, is considering several versions of what could have caused the transport aircraft to plunge during landing, including a terrorist attack.
That's according to the chief of the SBI's Main Investigation Department, Maksym Borchakovsky, RBC Ukraine news agency reports.
According to the official, following the initial inspection of the scene and the study of the radio exchange data of the crew and dispatchers, the investigation has come up with four main versions of the crash cause:
Technical malfunction of aircraft units;
Improper performance of duties by crew;
Improper performance of official duties by persons responsible for flight control; and
Inadequate aircraft maintenance and flight preparation.
The investigation will appoint an explosives test to confirm or refute the relevant terror attack theory.
Borchakovsky has also refuted the reports of engine failure.
He added that it was only one of the plane sensors that failed, namely a pressure sensor.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Viimati muutis ruger, 13 Nov, 2020 19:09, muudetud 2 korda kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Tegemist on mootori ventilaatori labade kinnitusega ja paar laba on ka veel küljes.
Paistab, et ventilaatori laba on järgi andnud ja sisselaske ära lõhkunud. Selline lahti pääsenud laba võib palju pahandust teha, isegi salongi on lennanud ja inimese ära tapnud.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Pilte vaadates tundub et ongi irdunud labad tekitanud vigastusi kere vasakul küljel tiibade juures ja läbistavad vigastudes ka kere paremal küljel tiibade juures..?
https://www.youtube.com/watch?v=Z80rFhnk1Xw https://www.youtube.com/watch?v=4t74LylhaQ4
Siin ka video samast asjast. Meeskonnaliikme kommentaari järgi oli kohe pärast starti turbiini laba läbi tiiva lennanud ja läbi lõiganud elektrijuhtmed. Lennukil polnud sidet maaga ja ka pilootide vahel. Keerasid kohe otsa ringi ja tulid maandumma. Pidurit ja reeversit ei saanud kasutada, kuna elektrisüsteemiga oli nagu oli ja seetõttu panid 300m ka mööda põldu.
Eesti lennuspordi föderatsiooni teatel juhtus õnnetus varuvarjudetestimise käigus.
Lääne prefektuuri operatiivjuhi Maksim Korzini sõnul juhtus õnnetus, kui mees hüppas teda umbes 300 meetri kõrgusele viinud paraplaani pealt langevarjuga. „Esialgse info kohaselt langevari ei avanenud ning mees kukkus alla. Paraku sai ta nii raskeid vigastusi, et hukkus kohapeal,“ rääkis Korzin.
Teadaolevalt oli tegemist kogenud paraplaani-lenduriga ning see oli tema teine hüpe täna hommikul.
Ehk siis reaalselt - ons võimalik et plaan oligi lennata ~300 m kõrgusele ja alla hüpata ja proovida kas kaasa võetud varuvarjud avanevad? ... esimene avanes, teine mitte...