Lennuõnnetused
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40240
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vene transalennuki katastroof
Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene transalennuki katastroof
Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.
Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.
Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.
Re: Vene transalennuki katastroof
Palun allikaviidet.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Vene transalennuki katastroof
http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/
Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.
Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.
Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
Püüan parandada ennast.
Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.
Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.
Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
Püüan parandada ennast.
Re: Vene transalennuki katastroof
Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.
Tõlkida hetkel ei jõua.
https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html
Tõlkida hetkel ei jõua.
https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Vene transalennuki katastroof
Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)huvitun kirjutas:Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.
Tõlkida hetkel ei jõua.
Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise
Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Vene transalennuki katastroof
Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vene transalennuki katastroof
Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond
http://goo.gl/39Srbu
Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?
http://goo.gl/39Srbu
Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?
Re: Vene transalennuki katastroof
Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40240
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vene transalennuki katastroof
Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.
Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.
Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene transalennuki katastroof
Kui salongis on kinnitamata paberirullid, mis tõusule minnes lennuki saba poole veerevad, kukub mistahes lennuk kriitilise kohtumisnurga ületamise tõttu alla.
Eestis näiteks on kinnitamata koorma tõttu vähemalt üks An-2 hukkunud.
Eestis näiteks on kinnitamata koorma tõttu vähemalt üks An-2 hukkunud.
Re: Vene transalennuki katastroof
https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Re: Vene transalennuki katastroof
Venediktov arvab teadvat kuidas selline (lapsik) versioon välja käidi.alax kirjutas:https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Alates 16.20
https://www.youtube.com/watch?v=0jXqGoexU2c
Ajakirjanikud pressisid küsimustega peale ja siis toimus kaitseministeeriumis koosolek ning Kommersant avaldas sellise artikli. Mille kaitseministeerium kohe varsti ümber lükkas.
Aga on ära unustatud, et oli võimatu mere pind segi ajada taevaga, sest ilm oli 90% pilves ning tähed ei saanud veepinnalt peegelduda.
Väidetavalt puudub venelastel selle lennukitüübi mustade kastide lugemise tarkvara...
Venediktov küsib ka seda, et kas vastab tõele väide nagu oleks selle lennuki marzuuti muudetud ning uus trajektoor ei läinud enam otse üle Türgi vaid Türgist mööda, Gruusia, Armeenia, Iraani ja Iraagi kaudu. Mida siis Sotshis peale laaditi, et üle Türgi või Balkani lennata ei kannatanud vaid pidi tegema suure ringi?
Re: Vene transalennuki katastroof
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Re: Vene transalennuki katastroof
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78420191
Koormatud lennukiga võib tõesti piloot midagi valesti teha. Paljud lennuõnnetused on toimunud inimlike vigade tõttu. Lennundus õpib vigadest. Karm, kuid nii on.
Koormatud lennukiga võib tõesti piloot midagi valesti teha. Paljud lennuõnnetused on toimunud inimlike vigade tõttu. Lennundus õpib vigadest. Karm, kuid nii on.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist