Vanem tehnika, memuaarid jne.

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mx77 »

Mine sa kah Lemet õige....
Ma ise kuulasin neid värskeid muljeid TPI ühikas paar päeva peale seda kui poisid praktikalt naasnud olid. Nad veetsid seal tehases ikka 2 kuud konveieri taga, kui kaua sina oled AZLK-s või VAZ-is töötanud, et siin räägid?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Mina olen elus 2 mosset lahti võtnud ja kokku pannud. Kohe mutriteni välja.
1x 412 ja 1x2141, kuvalda jne lolli jõu istrumentide jälgi pole kohanud.
2141 puhul pani mind imestama näiteks poltide ja mutrite kvaliteet, passiivtsingitud ja tulid põhja alt üle 20 aasta vanusel autol lahti midagi pooleks keeramata ning gaasi kasutamata.
See mx77 kuvalda jutt on kasutajale tavapärane trollimine.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas:Mina olen elus 2 mosset lahti võtnud ja kokku pannud. Kohe mutriteni välja.
1x 412 ja 1x2141, kuvalda jne lolli jõu istrumentide jälgi pole kohanud.
2141 puhul pani mind imestama näiteks poltide ja mutrite kvaliteet, passiivtsingitud ja tulid põhja alt üle 20 aasta vanusel autol lahti midagi pooleks keeramata ning gaasi kasutamata.
See mx77 kuvalda jutt on kasutajale tavapärane trollimine.
Trumm, kas sul on funktsionaalse lugemisoskusega raskusi või? Seda pidi õppida saama. Või sa loed lihtsalt igalt poolt välja vaid seda mis sinu agendaga sobib?
Viita, kuskohas ma rääkisin seoses kuvalda kasutamisega poltidest ju mutritest?
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Igaks juhuks kvoodime selle surematu tarkuse:
AZLK kerekoosteliini põhitööriist olevat kuvalda olnud
Kordan eelmises postis öeldut, et kuvalda kasutamine üldse (rääkimata põhitööriistana) on üsna vähetõenäoline.
Ilmselt kuulub see mx77 väljamõeldiste hulka.

Passiivtsingitud mutrite kasutamine on vist ebaõnnestunud näide, aga neid kvaliteetse toomise algeid on seal veel (mis ei räägi just keemikutest ja suvalisest kokku tagumisest).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Ärge poisid hakake jälle kaklema siin (tunnistan pattu, olen ka ise vähekene teemas seda ärgitanud :oops:). Proovime siiski ilma räigemate emotsioonide-väljaütlemisteta. Mossel oli veel üks huvitav eripära, nimelt rooliotsad. Mäletab keegi, mis eripäraks oli ja kuidas neid remonditi?
sitt päev, kellele kurdad
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mx77 »

Sa Trumm tule korra oma google maailmast välja. Ma võin sulle ametliku tõendi anda, et sa EI OLE maailma kõige targem ja sa EI TEA maailmas absoluutselt kõike.

Sa tuled väitma, et need kutid kes TPI autorühmast seal tehases praktikal olid, leppisid omavahel kokku, et nad räägivad kõik ühte juttu või? ja neid oli ikka üle 10 inimese. Huvitav, et seda juttu rääkisid ainult need kes AZLK-s olid ja mitte need kes VAZ-i konveieril töötasid. Osa selle olid ka KAMAZ-i tehases ja see olevat ka suht normaalse töökorraldusega firma olnud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

mx rahune maha, tunnen isiklikult inimest, kes pool elust töötas Izhevski tehases (no see pole muidugi AZLK). Ainuke, mida ta tõsisemalt poolelt mainis, olidki praktikandid. Need olid ajanud masinaid seisuplatsidele ja seejuures oli nii mõnigi masin ära mõlgitud ja ka mahakantud. Kui kadunud paps sai ostuloa 2140-le ja järgi hakkas minema, võttis mehe kaasa. Mees vaatas nn. autosalongis ringi ja lõpptulemusena toodi ära hoopis IZ 412, ehkki 200 rubla tuli juurde maksta. Niipalju siis kümnest praktikandist, kes täpselt sama juttu räägivad.
sitt päev, kellele kurdad
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mx77 »

Izhevsk ei ole tõesti AZLK, selles on sul õigus :)
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Mis oli vahet 21406 (põllumajandusvariant) ja "tsiviil" 2140-l? Mäletab keegi?
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

jackpuuk kirjutas:Mis oli vahet 21406 (põllumajandusvariant) ja "tsiviil" 2140-l? Mäletab keegi?
1. kõrgemad vedrud (kuidas taga see tehtud oli, ei tea), venekeelne raamat ütleb lihtsalt "povõshennoi doroznõi prosvet"
2. Bensiinil A-76 töötama mõeldud mootor 412D (D-deforsirovannõi) võimsusega 68 hj (75 hj asemel)
3. stantsitud terasest karterikaitse, mis esiotsas kinnitub stange all olevatesse pukseerimisaasadesse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Sa Trumm tule korra oma google maailmast välja. Ma võin sulle ametliku tõendi anda, et sa EI OLE maailma kõige targem ja sa EI TEA maailmas absoluutselt kõike.
Antud teemal tean ma sinust kullake ikka väga palju rohkem.
Mu garaazis on olemas nii Izevskis toodetud 412 (aasta 78) kui ka Moskvas toodetud 2141 (aasta 88).
Nii suviti mõnikord välja ajamiseks ja lastele näitamiseks, millised autod kunagi olid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas jackpuuk »

Kapten Trumm kirjutas:
jackpuuk kirjutas:Mis oli vahet 21406 (põllumajandusvariant) ja "tsiviil" 2140-l? Mäletab keegi?
1. kõrgemad vedrud (kuidas taga see tehtud oli, ei tea), venekeelne raamat ütleb lihtsalt "povõshennoi doroznõi prosvet"
2. Bensiinil A-76 töötama mõeldud mootor 412D (D-deforsirovannõi) võimsusega 68 hj (75 hj asemel)
3. stantsitud terasest karterikaitse, mis esiotsas kinnitub stange all olevatesse pukseerimisaasadesse.
Ühe põhilise erinevuse unustasid :wink:.
Aga punkt 2 oli teostatud kuidas?
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Punkt 2 on teostatud teistsuguse kumerusega kolbidega ning tavamudelist erineva vaakumregulaatori vedruga (viimane on raamatutarkus, näpu vahel pole võrrelnud).
Kuna 412 mootoril on surveastme alandamine, mida omal ajal tehti asutusest varastatud 76 bensiini kasutamiseks, üsna kapitaalne töö, siis üks 412 mootorit halvas valguses näitav "modifikatsioon" on need põlve otsas tehtud aretised kahe kaanetihendiga (et mitte hakata kolbe vahetama). Korrektselt ehitatud 412D mootori kehvem sooritus võrreldes originaaliga on igapäevasõidus mittemärgatav. Need pidevad detoneerimised (ja seepärast hiliseks keeratud süüted, mis võtsid mootorilt võimsuse) on põlve otsas tegemise viga. Vahetada tulnuks kolvid ja kogu kompott oleks töötanud nagu sveitsi kell, vene insenerid pole päris lollid ja igal asjal oma põhjus.

Volgal erinesid 76-le tehtud mootorite D-mudelid algsest plokikaane poolest, kaaned olid omavahel vahetatavad mõlemat pidi. Lada mootoritel aga puudus taoline 76 bensiini versioon täielikult.
Viimati muutis Kapten Trumm, 12 Nov, 2014 13:44, muudetud 3 korda kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas mx77 »

Kapten Trumm kirjutas: Antud teemal tean ma sinust kullake ikka väga palju rohkem.
Mu garaazis on olemas nii Izevskis toodetud 412 (aasta 78) kui ka Moskvas toodetud 2141 (aasta 88).
Nii suviti mõnikord välja ajamiseks ja lastele näitamiseks, millised autod kunagi olid.
Sa ajad hobused ka nerma.
See et sul on 2140 garaazhis teeb su kohe kõvemaks Mosse tootmise eripärade tundjaks kui need mehed, kes seal tehases reaalselt töötasid? Ära ja naerma.
Mul oli kunagi 2105, millel oli FIAT 131 Supermirafiori 1600 twin-cam mootor, kas ma peaks nüüd korraga olema nii VAZ-i tehase kui ka FIAT-i tehase tootmisspetsiifikaga viimsete peensusteni tuttav?

PS. Muuseas, see mootor on täpselt sama blokiga, kui originaal VAZ-i mootor ja istub nö. visates paika, seega kui keegi viitsib omale tavalisest huvitavamat Zhigulli ehitada, siis soovitan. Tavaseadetes 97 hj tegi masina päris väledaks.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40178
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ma ei alustagi väitlust Fiati ja Lada erinevusest, sest pole neid võrrelnud ei päriselus ega paberil.
Küll aga olen mossede eluga piisavalt kursis, et mitte uskuda neid lolle linnalegende kuvaldaga (või muu analoogse meetodiga) autode koostamisest, Talbotite kopeerimisest jne jne jne.
Imestangi juba, et mosse teemal pole see BMW mootori kopeerimise lollus välja ujunud. :)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist