Tehniliselt võttes on Torsen siiski LSD, ehk piiratud libisemisega hammasratastüüpi differ. http://en.wikipedia.org/wiki/Limited-slip_differentialKapten Trumm kirjutas:LSD ja Torsen on ikka väga erinevad asjakesed. LSD on asi, mis lubab väljundvõllidel piiratud ulatuses pöörlemiskiiruse erinevust libisemise arvelt).
LSD on oma omaduste tõttu üldiselt vaid tagasillas kasutatav. Maastikuautodel pole selle kasutamine eriti levinud, põhjuseks väike rataste pöörlemiskiiruse "lubatav" vahe, ebatasasel pinnal võivad eri poolte rattad läbida väga erinevaid teepikkusi. Maastikukasutuses kulub see asi kiiresti (keegi juba eespool seletas ka) ja koormab tarbetult pooltelgi. Üks suuremaid LSD kasutajaid sõiduautodel oli BMW ja nemad kasutasid maastikusuutlikumate iX mudelitel tagasillas üldsegi viskomuhviga diferentsiaali.
Maastikuautodel on kas käsitsi lukustatavad silladiferentsiaalid või taolised, mis teatud pöörlemiskiiruste vahe peale lukustuvad ise (kas üheastmeliselt või progresseeruvalt).
Ja nagu ma juba ütlesin, on ketastüüpi LSD maasturite tagasildades väga levinud. See "lubatav" vahe on reaalis päris suur, põhimõtteliselt piirab seda vaid hõõrdumise käigus eralduv soojushulk.
Lukustatavaid difreid kasutavad vaid üksikud pärismaasturid. Toyota LandCruiser, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, G-seeria Mercedes, Laplander C303, mõned üksikud ameeriklased.
Iselukustuvaid difreid maasturitel ma tehaseseades ei teagi, ainsana tuleb pähe GAZ-66. Iselukustuvaga tänaval sõita on kepp ruudus, kujuta ette kui järsus pikemas kurvis sul tagasild järsku lukku läheb...