B-21
Postitatud: 27 Veebr, 2016 19:04
USA õhujõud otsustasid oma LSR-B pommitaja projekti nimetada B-21.
Nüüdseks võttis Boeing tagasi ka oma hankevaidlustuse, nii et tegijaks jääb kindlasti Northrop Grumman (eeldusel et projektiga ise midagi ei juhtu). Sellega seoses avaldati ka esimene kuvand, milline see välja näeb:
Huvitav on võrdlus esimeste piltidega B-2est:
f-16.net foorumis naljatati, et Northrop disainerid avastas viimasel hetkel, et hanke tähtaeg läheneb. Seejärel, nagu korralikule tudengile kohane, otsis ruttu kapi otsast välja vanad B-2 joonised, pühkis tolmust puhtaks ja kritseldas nimele ruttu "1" otsa
Huvitav on jälgida mis on mõlemal joonisel varju jäetud või hägustatud. Näiteks mootorite tiivapealsed väljalaskeavad (arvatavasti eksisteerivad ka B-21el), klaaside tagaosa jne. Pommitaja mõistes jääb saladuslikuks olulisemmaks loetav alumine külg. Samas vaadates mõlemat pildi sarnasust tundub et kellelgi on huumorimeelt.
Tegelikult erinevusi muidugi on. B-21 tuleb tõenäoliselt tiba väiksem ning kahe mootoriga. Hankes nõuti, et projekt pidi paljuski koosnema ennast tõestanud komponentidest. Kuna Pratt and Whitney õnnitles Northrop'i avalikult koheselt peale hankevõitu on nendeks mootoriteks suure tõenäosusega F135-ed. Muid tähelepanekuid vs B2: sellised õhuvõtuavad peaksid olema paremini varjatud rohkemate nurkade. Kuna tiiva tagaküljel on vähem "sakke", peaks lennuk olema ka väiksema radariristlõikega pikematel lainepikkustel.
Igaljuhul huvitav. Enamik varasemaid (ka Northrop'i enda pilte) olid pigem Cranked Kite stiilis, nagu näiteks see. Samuti on seda olnud kõik nende viimasel ajal disainitud luuredroonid ning ka X-47B. Vaidtiib on suure lennuki (ja radarivastassuse) jaoks ilmselt parem lahendus.
Pildid (ja paljuski jutt) võetud siit
EDIT: Kirjavead
Nüüdseks võttis Boeing tagasi ka oma hankevaidlustuse, nii et tegijaks jääb kindlasti Northrop Grumman (eeldusel et projektiga ise midagi ei juhtu). Sellega seoses avaldati ka esimene kuvand, milline see välja näeb:
Huvitav on võrdlus esimeste piltidega B-2est:
f-16.net foorumis naljatati, et Northrop disainerid avastas viimasel hetkel, et hanke tähtaeg läheneb. Seejärel, nagu korralikule tudengile kohane, otsis ruttu kapi otsast välja vanad B-2 joonised, pühkis tolmust puhtaks ja kritseldas nimele ruttu "1" otsa
Huvitav on jälgida mis on mõlemal joonisel varju jäetud või hägustatud. Näiteks mootorite tiivapealsed väljalaskeavad (arvatavasti eksisteerivad ka B-21el), klaaside tagaosa jne. Pommitaja mõistes jääb saladuslikuks olulisemmaks loetav alumine külg. Samas vaadates mõlemat pildi sarnasust tundub et kellelgi on huumorimeelt.
Tegelikult erinevusi muidugi on. B-21 tuleb tõenäoliselt tiba väiksem ning kahe mootoriga. Hankes nõuti, et projekt pidi paljuski koosnema ennast tõestanud komponentidest. Kuna Pratt and Whitney õnnitles Northrop'i avalikult koheselt peale hankevõitu on nendeks mootoriteks suure tõenäosusega F135-ed. Muid tähelepanekuid vs B2: sellised õhuvõtuavad peaksid olema paremini varjatud rohkemate nurkade. Kuna tiiva tagaküljel on vähem "sakke", peaks lennuk olema ka väiksema radariristlõikega pikematel lainepikkustel.
Igaljuhul huvitav. Enamik varasemaid (ka Northrop'i enda pilte) olid pigem Cranked Kite stiilis, nagu näiteks see. Samuti on seda olnud kõik nende viimasel ajal disainitud luuredroonid ning ka X-47B. Vaidtiib on suure lennuki (ja radarivastassuse) jaoks ilmselt parem lahendus.
Pildid (ja paljuski jutt) võetud siit
EDIT: Kirjavead