Põhja-Korea poolallveelaev
Põhja-Korea poolallveelaev
Selline diversandialus. Asub Korea Sõjamuuseumis, Seoulis:
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
-
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 15 Dets, 2011 22:10
- Kontakt:
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Kiirus ja tegevuskaugus vihjavad vesinikperoksiidil töötavatele mootoritele. Tõenäoliselt on sisepäramootorite käiguosade taga deforsseeritud vene torpeedomootorid.
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Selles mõttes, et atmosfääriõhu kasutamisel oleks kiirus ja tegevuskaugus suuremad, kuna ei tuleks hapendajat kaasas vedada?piirivalvur kirjutas:Kiirus ja tegevuskaugus vihjavad vesinikperoksiidil töötavatele mootoritele.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Samas foorumis, kust see pilt vist võetud on, on juttu, et kui pole eraldi elektrimootoreid, siis vee all ta sõita ei suuda. See vihjab vägagi tavalistele sisepõlemismootoritele.
http://covertshores.blogspot.com/2010/0 ... craft.html
Tehnilised andmeid sealt (kiirus vähe realistlikum ka)
Dimensions: L 9.3m, W2.54m, Displacement : 5 tons
Speed: 30-40 kts surfaced; 12kts semisubmerged
Range: 300nm surfaced
Compliment: 6 (2x crew, 4 passengers)
Armament: small arms
Nendes kiiruse ka kauguse andmetes pole suurt midagi ulmelist, andmete järgi võivand nende veojalgade küljes näiteks Cumminsi turbodiiselmootorid võimsusega ca 250 hj tükist, selliste mootorite küttekulu täisgaasil pole suurem kui 60 liitrit tunnis, 3 mootorit tunni ajaga max 180 liitrit, ca 60 km tunniga, 600 km 10 tunniga 1800 liitritn ehk ca 1400 kg.
Pealegi antakse tegevuskauguse andmed enamasti ökonoomsel kiirusel, mitte täiskäigul.
http://covertshores.blogspot.com/2010/0 ... craft.html
Tehnilised andmeid sealt (kiirus vähe realistlikum ka)
Dimensions: L 9.3m, W2.54m, Displacement : 5 tons
Speed: 30-40 kts surfaced; 12kts semisubmerged
Range: 300nm surfaced
Compliment: 6 (2x crew, 4 passengers)
Armament: small arms
Nendes kiiruse ka kauguse andmetes pole suurt midagi ulmelist, andmete järgi võivand nende veojalgade küljes näiteks Cumminsi turbodiiselmootorid võimsusega ca 250 hj tükist, selliste mootorite küttekulu täisgaasil pole suurem kui 60 liitrit tunnis, 3 mootorit tunni ajaga max 180 liitrit, ca 60 km tunniga, 600 km 10 tunniga 1800 liitritn ehk ca 1400 kg.
Pealegi antakse tegevuskauguse andmed enamasti ökonoomsel kiirusel, mitte täiskäigul.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Mootorijalad on Volvo Penta omad või on siis mingid Volvo koopiad.
edit:vähemalt visuaalse vaatluse põhjal ütleks nii, kuigi paadi kere on ebapropotsionaarselt väike nii paljude veojalgade kohta.
edit:vähemalt visuaalse vaatluse põhjal ütleks nii, kuigi paadi kere on ebapropotsionaarselt väike nii paljude veojalgade kohta.
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Ühe MP.net-i liikme koostatud lühiülevaade Kim-ide kuningriigi merejõududest. Pisut on ka nendest paatidest juttu.
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... Power-2007
Ja juhuks kui keegi huvi peaks tundma, siis siin veel mõned sarnased ülevaated samalt tegelaselt: Link.
http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... Power-2007
Ja juhuks kui keegi huvi peaks tundma, siis siin veel mõned sarnased ülevaated samalt tegelaselt: Link.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Põhja-Korea poolallveelaev
Vaevalt Kim seal ise hakkas leiutama, osteti mõnest valge ilma riigist need jõuagregaadid (erinevalt Kimi riigist võib sellist kraami valges ilmas igaüks poest osta) ja installiti peale.
Sestap vast tasub otsida nende jalgade tagant mootoreid, millega neid komplekteeriti ja et külastajal põnevam oleks, pandi natuke ilusamad tehnilised andmed.
Analoogset skeemi kasutati nõuka ajal kaatrite Ritm tootmisel, kus Leningradis produtseeriti plastikust kere, kuhu sisse pandi mingile osale (kas mitte 1980 olümpiaregatil kasutamiseks mõeldutele) lääne (vist ka Volvo-Penta) mootor ja veojalg. See oli vene ajal nähtavasti kõige kiirem sisemootoriga kaater, kuhu tavainimesel asja olla võis.
Sestap vast tasub otsida nende jalgade tagant mootoreid, millega neid komplekteeriti ja et külastajal põnevam oleks, pandi natuke ilusamad tehnilised andmed.
Analoogset skeemi kasutati nõuka ajal kaatrite Ritm tootmisel, kus Leningradis produtseeriti plastikust kere, kuhu sisse pandi mingile osale (kas mitte 1980 olümpiaregatil kasutamiseks mõeldutele) lääne (vist ka Volvo-Penta) mootor ja veojalg. See oli vene ajal nähtavasti kõige kiirem sisemootoriga kaater, kuhu tavainimesel asja olla võis.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist