M1935 mudeli (toodeti alates 1935.a. juunist) tunned ära kahe omapära järgi - õhutusaugu needi ja kiivri keeratud serva järgi, st. et kiivri servad on sissepoole kahekordseks keeratud. Õhutusava neetide treimiseks võid pilgu visata neile linkidele:dZonn kirjutas:Horstile võiks asja kohta seda öelda, et ma ei tea kas seal õhutusaukudel olid needid või oli asi monoliitne. Siis veel huvitab et kuidas teha üldse kindlaks, et mis marki kiivriga tegu on?
http://germanhelmetsinc.com/M35%20grommets0001.jpg
http://germanhelmetsinc.com/M35%20grommets0002.jpg
http://germanhelmetsinc.com/M35%20grommets0003.jpg
M1940 mudelil (toodeti alates 1940.a. märtsist alates) on servad keeratud aga õhtusaugud juba stantsitud.
M1942 mudelil (toodeti 1942.a. augustist 1945 a. kevadeni)) on servad ühekordsed ja õhutusaugud stantsitud.
Kuna sinu kiivri serv on keeratud, siis on tegu kas 1935 a. või 1940 a. mudeliga. Kui õhtusavade läheduse mingeid vigastusi (käiamisjälgi jmt) ei olnud ja ava on ümmargune, siis on tõenäoliselt neetide sisemine õhem külg läbi roostetanud ning needid välja kukkunud.
Kui originaalsisu tahad leida, siis mainin ka seda, et sakslased tegid oma kiivreid kuues suuruses ning ühe surusega kesta sai sisse panna vaid kahe lähedase suurusega sisu. Näiteks mägistus 64n.A.57 tähendas, et kiivri teraskesta ümbermööt oli 64 cm ning oli sisuga 57 cm ümbermööduga pea jaoks.