Postitatud: 30 Jaan, 2008 18:15
Tere jälle!
Enne kui A-3 välja pakute, siis veenduge kas JG 54 omas üldse A-3? Ei omanud! Esimesed 1942 saadud masinad olid kõik juba A-4. Tegelikult on A-3 võimalik silmaga eristada ja seda relvastuse erinevuse tõttu, raskem on vahet teha A-1...A-3. Mul on vaidlusalune foto ka suurelt arvutis olemas ning sealt on 100% võimalik välja tuua, et tegu on A-4 ja 100% on kindel, et tegu on Raadi lennuväljaga. <-+- on eskaadri komandöri tähis, sellest järeldub: A. Mader lendas A-5 ja selle kamo erines tugevalt Bonini A-4 kamost. Mitmetest ajalooürikutest on teada, et Bonin käis suvel 1943 Tartus (varsti peale tagasiminekut löödi siiski kasti). Kuna tegu on eskaadri komandöri lennukiga, mark FW-190A-4 ja Raadi lennuväljaga, ei saa see olla Maderi ega kellegi kolmanda lennuk. Seda kinnitavad ka JG 54 ajalooraamat, mille on koostanud eskaadri esimene komandör Hannes Trautloft ja tuntud äss Ekkehard Bob ning firma Hasegawa mis pakkus välja mudeli versioonina ka Bonini Tartus 1943. Selline firma ei võta oma mudeli versioone lambist! Lisan fotole võrdlemiseks must-valged profiilid Bonini A-4(ülal) ja Maderi A-5(all), ehkki arvuti ei paku seda samat effekti toonide osas mida must-Valge foto aga vahe on kamost selgesti näha
Ja veel midagi "puust ette tehtuna"
Enne kui A-3 välja pakute, siis veenduge kas JG 54 omas üldse A-3? Ei omanud! Esimesed 1942 saadud masinad olid kõik juba A-4. Tegelikult on A-3 võimalik silmaga eristada ja seda relvastuse erinevuse tõttu, raskem on vahet teha A-1...A-3. Mul on vaidlusalune foto ka suurelt arvutis olemas ning sealt on 100% võimalik välja tuua, et tegu on A-4 ja 100% on kindel, et tegu on Raadi lennuväljaga. <-+- on eskaadri komandöri tähis, sellest järeldub: A. Mader lendas A-5 ja selle kamo erines tugevalt Bonini A-4 kamost. Mitmetest ajalooürikutest on teada, et Bonin käis suvel 1943 Tartus (varsti peale tagasiminekut löödi siiski kasti). Kuna tegu on eskaadri komandöri lennukiga, mark FW-190A-4 ja Raadi lennuväljaga, ei saa see olla Maderi ega kellegi kolmanda lennuk. Seda kinnitavad ka JG 54 ajalooraamat, mille on koostanud eskaadri esimene komandör Hannes Trautloft ja tuntud äss Ekkehard Bob ning firma Hasegawa mis pakkus välja mudeli versioonina ka Bonini Tartus 1943. Selline firma ei võta oma mudeli versioone lambist! Lisan fotole võrdlemiseks must-valged profiilid Bonini A-4(ülal) ja Maderi A-5(all), ehkki arvuti ei paku seda samat effekti toonide osas mida must-Valge foto aga vahe on kamost selgesti näha
Ja veel midagi "puust ette tehtuna"