Niisiis, etapp Operation freedom dioraami järjekordne vaheetapp on läbi. Black Hawki hakkasin tegema...oot telefoni fotopanga järgi
....18 kuupäev Jaanuari kuus sel issanda aastal
Et selline see sai, läbi mitme muu tegevuse, tunnike siit, tunnike sealt. Mitu korda mõtlesin et ehk teen lihtsama, kuid ikka avastasid mingi detaili päris masina foto pealt mida arvasid vaja olevat scratch builtina järgi tegevat.
Kas nüüd asi ilus ka sai, ehk liiga robustne mõnegi tehnoloogiliselt jooniste pealt ja näitusepillina mudeli pealt vaadates. Detailid osaliselt mõõtkavast väljas, näiteks minigunid mille tegin ja originaalis olid piloodid juba liiga suured Hasegawal endal. Mõnigi värvikiht ja üleliigne tilk oleks olnud ju võinud olemata olla, kuid selles suhtes, kas selle mudeli tegemisel oli mõnus, siis kindlasti oli. kuna toorik oli suht blank ja lihtsakoeline, andis see palju väljakutseid ja hoidis mudelipisikut elus. Küll mõtlen et mu järgmine mudel võiks tulla otse karbist ja mitte lasta liigsetel pisidetailidel end ahvatleda, aga juba olen oma Hummerite projektis teinud epost esituled, ning ku need tulevad dioraamile, siis ilmselt tuleb ka neile igast nänni lisaks peale. Mõni teine aeg,bro!
Hetkel siis Black Hawkiga tehtud sellised tööd:
1) Kopterisalongil polnud lage, lihtsalt tühi ruum. Stüreenist uus.
2) Kokpit oli suht detailivaene, uus armatuur ja laepaneelid mis puudusid nullist
3) Laskuritel olid oma panipaigad piloodiistmete taga, need mudelil puudusid
4) salongiseina põsed puudusid, samuti sai salongi ka juhtmed veetud, lakke igasugu staffi nii nagu päris fotodel oli.
5) Salongiistmed olid liiga tsiviilsed, hea sõber saatis mis ehtsamad postipakiga, laskuritoolid tegin ka neist, jalad lõikasin neile traadist, disainides need blackhawki omadeks.
6) Piloodid ja laskurid said uued molud, esimesed said visiirid, teised näomaskid pahtlist. loomulikult avastasin et piloodid on originaalis ka originaali jaoks liiga suured, klaas ei lähe hästi peale, tuli siit sealt õgvendada peale klaasi pealepanekut ja pahteldada.
7) Tiivikud said peale traadid -hüdrovoolikud mis mehhanismi osana tundusid olema.
8 ) Katusele traadilõikur
9) Mootorid said infrapunavastased katted
10) Kesiste kuulipildujate asemel korralikud suured minigunid.
11) Katusele uued sensori ja radariseadmed.
12) Ratastele voolikuid, tagaratas natuke ümber tehtud.
13) Ninale kaamerad, nina alla pöörkaamerad
14) Ninale ja katusele õhuresti imiteeriv riba
15)Sabale klaasist vilkurid ja külgedele navigatsioonituled
16) Ratastele traadilõikurid
17) Infrapunaraketivastased flairipatareid
18) Astmelauad piloodile, lisatiivad ninas, kõhualune konks, sabaantenn
19) Maandumistuled epoliimist
20) Uus mootoriväljalaskeva, joogikõrrest plekkkorsten sisse.
21) Klaasile oli joonistatud kojamehed, tegin traadist õiged.
Muidugi on fotode pealt eriti aru saada et ma olen endiselt luuamees, ehk pintslikutt!
Ärge hakkakegi mingit aerograafi pullikakat mulle praegu ajama, teil pole aimugi kui põlve otsas ma oma hobiga pean tegelema ja kui piiratud mu võimalused on! (siniverelistele vihjan!
) Aga, ma ei ütle seda ka et kunagi kui ruumi on, siis seda ei tule. Sest see oleks areng ja areneda võiks ka inimese hobid, kindlasti saab/võiks selline asi mul kunagi olemas olla.
Ja pildid kunstvalguses, kuna valgusega on hetkel kehvasti: