Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. F-4C)
Nagu lubatud, siis ka vastaspool - Revell 1:48 F-4C. Kõnealune aeroplaan pärineb Hawai Rahvuskaardist. F-4 on üks mu suurimaid lemmikuid oma disaini poolest. Tegemist on siis F-4 "Vietnami aegse" mudeliga, mis erineb hilistest (sh meil nähtud Saksa omadest lühema nina ka sisseehitatud kahuri puudumise poolest.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Selline aeroplaan on relvastatud nelja keskmaa A2A raketiga (AIM-7), nelja lühimaa A2A raketiga (AIM-9), mõnikord kerealuse 20 mm konteinerkahuriga ning mõningase A2G relvastusega (antud juhul 4x AGM-65 Maverick). Sisemistel tiivaalustel püloonidel on näha ka kaks segamiskonteinerit (jammer), mille nimetust praegu ei viitsi otsima asuda - aga sellised olid. See must "habe" nina all pole mitte kahur (meenutab hiliste mudelite kahurit), vaid mingi soojuskaamera laadne asi (venelased nimetavad "soojuspeilingaator"), mille kasutamisest ameeriklased hiljem loobusid kui kasutust ballastist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Veel.
Järgmine lennumasin, mis laual järge ootab, on Italeri 1:48 MiG-27, mis esmase vaatluse järel vajab kõvasti täiendamist. Siis võtaks ette jälle ühe scratch-built'i, napsasin Meka poest ära sinna vedelema jäänud 1:48 MiG-23, millest plaanin teha MiG-23 downgradetud eksportmudeli (23MS), millega NSVL "suured sõbrad" ringi lasid (võibolla Süürias lastakse siiani). Esiti tahtsin teha treeningvarianti 23UB, kuid paraku üks tegija, kes pakkus sobivat konversiooni komplekti (Neomega) seda enam ei müü ja saada seda pole. 23UB paistab, et ükski tootja täna ei valmistagi.
Järgmine lennumasin, mis laual järge ootab, on Italeri 1:48 MiG-27, mis esmase vaatluse järel vajab kõvasti täiendamist. Siis võtaks ette jälle ühe scratch-built'i, napsasin Meka poest ära sinna vedelema jäänud 1:48 MiG-23, millest plaanin teha MiG-23 downgradetud eksportmudeli (23MS), millega NSVL "suured sõbrad" ringi lasid (võibolla Süürias lastakse siiani). Esiti tahtsin teha treeningvarianti 23UB, kuid paraku üks tegija, kes pakkus sobivat konversiooni komplekti (Neomega) seda enam ei müü ja saada seda pole. 23UB paistab, et ükski tootja täna ei valmistagi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
MiG-27 1:48 Italeri.
Omaette ooper oli selle mudeli leidmine, sest poodides neid enam pole, kuigi tegu oli omal ajal levinud, odava mudeliga.
Tegu pole siis mitte mingi analooge mitte omava 4. põlvkonna imega, vaid hoopistükkis MiG-23 baasil loodud hävituspommitajaga, mille konstruktsiooni pressiti peale maamärkide avastamiseks paremat väljavaadet võimaldava pardinina ka kerealune 6-raudne 30 mm Gatlingi süsteemi kahur Tegu oli ainukese antud kahurit kandva aeroplaaniga, teine versioon sellest oli 23 mm ja seda kandsid Su-24 ja MiG-31. Antud mudeli näol on tegemist esialgse, "puhta" 27-ga. Hiljem ilmusid täiuslikumad, 27K ja 27M.
Omalt poolt täiendasin mudelit piloodikabiini külgedel asuva trapetsikujulise soomusplaadiga (originaalis ongi seal väljaspoole keret kinnitatud titaansoomuse plaat, mudelil see puudus) ja panin pommid ka sabaaluste pommihoidjate külge. Viimased on MiG-27 spetsiifika, MiG-23l neid pole.
Omaette ooper oli selle mudeli leidmine, sest poodides neid enam pole, kuigi tegu oli omal ajal levinud, odava mudeliga.
Tegu pole siis mitte mingi analooge mitte omava 4. põlvkonna imega, vaid hoopistükkis MiG-23 baasil loodud hävituspommitajaga, mille konstruktsiooni pressiti peale maamärkide avastamiseks paremat väljavaadet võimaldava pardinina ka kerealune 6-raudne 30 mm Gatlingi süsteemi kahur Tegu oli ainukese antud kahurit kandva aeroplaaniga, teine versioon sellest oli 23 mm ja seda kandsid Su-24 ja MiG-31. Antud mudeli näol on tegemist esialgse, "puhta" 27-ga. Hiljem ilmusid täiuslikumad, 27K ja 27M.
Omalt poolt täiendasin mudelit piloodikabiini külgedel asuva trapetsikujulise soomusplaadiga (originaalis ongi seal väljaspoole keret kinnitatud titaansoomuse plaat, mudelil see puudus) ja panin pommid ka sabaaluste pommihoidjate külge. Viimased on MiG-27 spetsiifika, MiG-23l neid pole.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Antud, esialgse tüübi relvastuses hüpersuper juhitavaid relvi polnud (olid hilisemate teema), sestap olid nad relvastatud üldiselt "raudpommide" ja mittejuhitavate rakettidega. Antud juhul siis tiivaalustes hoidjates 500 kg pommid, sabaalustes 250 kg ja kerealustel püloonidel (kus käivad ka enesekaitse õhk-õhk raketid) on rasked mittejuhitavad raketid S-240. Keskel 500 liitrine lisapaak.
Venelased mingil põhjusel ei valmistanud selliseid muutuvnoolsusega tiivaga lennukeid, mille lahingukoorem asuks tiibade all (nagu on F-111 ja Tornado). Ainus pisike erand on Su-24 kahe väikse pülooniga rakettidele. MiG-27 (nagu ka 23) sai tiibade alla panna üksnes liikumatuid püloone, mis lubas lennata ainult 16 kraadise tiivanoolsusega. F-111 ja Tornadol olid tiivaalused püloonid hüdrauliliselt keeratavad, niiet tiibade asendi muutmisel hoidis relvalast õiget suunda.
Venelased mingil põhjusel ei valmistanud selliseid muutuvnoolsusega tiivaga lennukeid, mille lahingukoorem asuks tiibade all (nagu on F-111 ja Tornado). Ainus pisike erand on Su-24 kahe väikse pülooniga rakettidele. MiG-27 (nagu ka 23) sai tiibade alla panna üksnes liikumatuid püloone, mis lubas lennata ainult 16 kraadise tiivanoolsusega. F-111 ja Tornadol olid tiivaalused püloonid hüdrauliliselt keeratavad, niiet tiibade asendi muutmisel hoidis relvalast õiget suunda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Siin siis eri tiiva asendid, 16 kraadi (start, maandumine), 45 kraadi (õhulahing) ja 72 kraadi (ülehelikiirusega lend).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
1:48 Su-25UB by Kopro. Tegu on siis "tavalise" ründelennuki Su-25 treeningversiooniga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
vol2
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Tiivaalune kraam kere poolt arvatuna 1. lisapaak 800 liitrit 2. 23 mm 2-raudne konteinerkahur 3. 80 mm reaktiivmürskude konteiner 4. raske 240 mm mittejuhitav rakett S-240, 5. lähimaa A2A rakett R-60. Lisaks on antud aeroplaan statsionaarselt relvastatud keres asuva kahetorulise 30 mm kahuriga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Väike täiendus: Italeri 1:48 Tornado F3 "1991 RAF Desert Storm". Tegemist on harjumuspärase Tornado hävitajaversiooniga, millised on korra siin ka õhturbes käinud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Tornado on praegu maailmas ainus lahingulennuk (teine taoline oli rootslaste Viggen, kuid need ei lenda enam), millel on mootorite veojõud reverseeritav, st ettepoole suunatav. Selline lennuk suudab targurpidi ise sõita ja pidurdusjooks maandumisel on lühike. Reversi kasutamisel aga tahmatakse lennuk, eriti selle sabaosa korralikult ära, mida olen siis püüdnud jäljendada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Relvastus koosneb neljast kere all asuvast keskmaaraketist Skyflash (USA Sparrow briti versioon), neljast lühimaaraketist AIM-9 ja 27 mm kahurist. Antud aeroplaani kasutasid ainult Itaalia ja Suurbritannia õhuturbe ja õhukaitse eesmärkidel.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
1:48 Academy Mirage IIIC "Israeli air force"
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
veel
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amatööri 1:48 jpm (täiend. Su-27UB)
Tiibade all on lühimaaraketid AIM-9B Sidewinder ja kere all on keskmaarakett R-550. Lisaks on õhukogujate all 2x30 mm kahurid (IAF pilootide lemmikrelv, sest 60ndate raketid ei hiilanud oma tabamiskindluse poolest.
Järjekorda ootavad Hobby Boss'i 1:48 Jak-38 ja Jak-38U - see on siis nõuka vertikaalstardiga tekilennuk ja selle treeningversioon.
Järjekorda ootavad Hobby Boss'i 1:48 Jak-38 ja Jak-38U - see on siis nõuka vertikaalstardiga tekilennuk ja selle treeningversioon.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist