Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia

Tagantjärele tarkus on täppisteadus. Või kui tädil oleks rattad...
Vasta
matiair
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: 10 Jaan, 2006 22:46
Kontakt:

Postitus Postitas matiair »

Kolmnurgad L-39 peal ja lipud sabal. Treeningala läänemaa kohal, Haapsalu kohal juhtub kõige suurema tõenäosusega nägema :-).
Saabi tehase esindajad ootavad esimesi eestlasi vististi hilis sügisest sinnamale. Ei lähe enam palju aastaid kui saab afterburneri kärisevat häält kuulda :-)
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

On sel väitel ka tõepõhi all :?:
Lupus
Liige
Postitusi: 872
Liitunud: 02 Juun, 2005 12:44

Postitus Postitas Lupus »

Jutte liigub . Aga ei midagi kindlat veel
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Mina lugesin vahepeal paberit nimega valitsuse eelarvestrateegia 2007-2010 ja seal on kirjas ainult Ämari lennuvälja ettevalmistamine õhuturbe tagavaralennuväljaks. Asjad hakkavad liikuma ilmselt siis, kui Brüsselist öeldakse, et järgmine aasta viime lennukid Leedust ära ja vaadake ise edasi.

Aga kui Saabi tehases käiakse, hea seegi. Vähemalt ei sebita mingeid kommertslikult ette läbi kukkunud Javeline.
sturmkommando
Liige
Postitusi: 371
Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
Asukoht: siin-seal
Kontakt:

Postitus Postitas sturmkommando »

Renditud on 2 lennumasinat, maksimaalne lennutundide maht on 290 tundi. Treeninglendude programm läheb maksma 9 309 000.-
mille raames viiakse läbi kolmele Lennubaasi piloodile tüübikoolitus vastavalt lennukitüübile. Lennukoolituse raames valmistatakse ette 1 piloot, kes koolitab välja ülejäänud 2 pilooti. Kõigile kolmele piloodile viiakse korraga läbi ühine tüübikoolituse teoreetiline osa Eesti Vabariigi Lennuameti poolt sertifitseeritud FTO-s (Flight Training Organisation) ja vastava riigi lennuameti poolt kinnitatud pakutava õhusõiduki tüübi koolitusprogrammi järgi.

Nõuded lennukitele: Maksimaalne kiirus horisontaallennul mitte alla 700 km/h merepinna kõrgusel õhurõhuga 1013 QNH õhutemperatuuriga + 15 c; Lennulagi (staatiline) mitte alla 10000 m; Istekohtade arv: 2 istekohta; Maksimaalne lubatud ülekoormus mitte vähem kui 5,5 g; Vertikaalkiirus kuni kõrguseni 1000 m kaaluga 85% maksimaalsest stardikaalust mitte alla 18 m/s;
Lennukite lennuaeg sisepaakides oleva kütusega lennukõrgusel kuni 1000 m mitte alla 2 tundi,
Kasutatav kütus: JET A1 või analoog. Nõutav vähemalt VFR ja täiendavalt VOR/DME või ILS olemasolu mõlemas kabiinis (vähemalt 1 lennukil); Lennunduses sertifitseeritud GPS esimeses kabiinis (mõlemal lennukil);

Tellijaks Operatiivstruktuuriüksus Õhuseiredivisjon

Allikas: Riigihangete register
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kui tausta ei teaks, siis paljalt lennutehnilisi näitajaid vaadates tuleb lausa nutt peale :oops:

Tõusuvõime mitte alla 18 m/sek - isegi nende 35 aastat vanade saksa fantoomide puhul räägitakse samadel tingimustel tõusuvõimest 240 meetrit sekundis :roll:

Gripeni ja Mig-29 puhul räägitakse tõusuvõimest samadel tingimustel 280-330 m/sek

Sellise lennukorras pruugitud L-39 hind algab muidi 100 tuhandest USD-st. Ei midagi kättesaamatut, läänes on eravalduses neid sadadena.
sturmkommando
Liige
Postitusi: 371
Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
Asukoht: siin-seal
Kontakt:

Postitus Postitas sturmkommando »

L-39said seisab ka Tallinnas mitu tükki ja üks tütarlaps isegi lendab nendega.
Uue aasta paiku nägin üht värskemat Albatrossi seal ja kaht vanemat, lahtivõetuna. Pilte on ka nendest.
Maximus
Liige
Postitusi: 301
Liitunud: 18 Veebr, 2006 14:06
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Maximus »

Kapten Trumm kirjutas:Mina lugesin vahepeal paberit nimega valitsuse eelarvestrateegia 2007-2010 ja seal on kirjas ainult Ämari lennuvälja ettevalmistamine õhuturbe tagavaralennuväljaks.
Ja lennuki ostu pole seal,kuni 2015aastani.Arvestades EV poliitikute taiplikust arvan,st ega kohe pärast sedagi pole midagi oodata.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eelmise aasta seisuga oli Eesti tsiviillennuregistris ajakirjanduse andmetel L-29 ja L-39 masinaid tervelt 36 tükki :shock:
Lupus
Liige
Postitusi: 872
Liitunud: 02 Juun, 2005 12:44

Postitus Postitas Lupus »

L-39 pole ostetud vaid renditud! Ja Gripeneid ka ei osteta!!! Tulevad kingitusena . Aga SAAB ile on see kordi kasulikum kui need masinad tükkideks lõigata. SAAB hakkab raha saama selle pealt ,et need lennukid lendaksid ja õhus püsiksid. Muidugi kui see kõik ikka teoks saab
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2198
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Minu arust L39 ei kõlba? Ta ju ei lähe 700 välja?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

# Maximum speed: 750 km/h at 4,000 m

Wikipedia ja seda kindlasti ainult puhtalkujul, aga trenniks piisab küll.
matiair
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: 10 Jaan, 2006 22:46
Kontakt:

Postitus Postitas matiair »

L-39 ja 700 km/h läheb välja küll - proovisin ära :-P
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2198
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Mäletan kuskilt ajalehest kiirust 450km/h - eks keegi pani kaunist. Seepärast ma teda vilepilliks nimetasingi.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2040
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

Kas Eestis on üldse lehte , mis kägu ei pane. Alles seoses mereväe paraadiga oli inglaste laeva kahuri kaliiber kord 117 , siis 115 mm!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist