Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Mina lugesin vahepeal paberit nimega valitsuse eelarvestrateegia 2007-2010 ja seal on kirjas ainult Ämari lennuvälja ettevalmistamine õhuturbe tagavaralennuväljaks. Asjad hakkavad liikuma ilmselt siis, kui Brüsselist öeldakse, et järgmine aasta viime lennukid Leedust ära ja vaadake ise edasi.
Aga kui Saabi tehases käiakse, hea seegi. Vähemalt ei sebita mingeid kommertslikult ette läbi kukkunud Javeline.
Aga kui Saabi tehases käiakse, hea seegi. Vähemalt ei sebita mingeid kommertslikult ette läbi kukkunud Javeline.
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
Renditud on 2 lennumasinat, maksimaalne lennutundide maht on 290 tundi. Treeninglendude programm läheb maksma 9 309 000.-
mille raames viiakse läbi kolmele Lennubaasi piloodile tüübikoolitus vastavalt lennukitüübile. Lennukoolituse raames valmistatakse ette 1 piloot, kes koolitab välja ülejäänud 2 pilooti. Kõigile kolmele piloodile viiakse korraga läbi ühine tüübikoolituse teoreetiline osa Eesti Vabariigi Lennuameti poolt sertifitseeritud FTO-s (Flight Training Organisation) ja vastava riigi lennuameti poolt kinnitatud pakutava õhusõiduki tüübi koolitusprogrammi järgi.
Nõuded lennukitele: Maksimaalne kiirus horisontaallennul mitte alla 700 km/h merepinna kõrgusel õhurõhuga 1013 QNH õhutemperatuuriga + 15 c; Lennulagi (staatiline) mitte alla 10000 m; Istekohtade arv: 2 istekohta; Maksimaalne lubatud ülekoormus mitte vähem kui 5,5 g; Vertikaalkiirus kuni kõrguseni 1000 m kaaluga 85% maksimaalsest stardikaalust mitte alla 18 m/s;
Lennukite lennuaeg sisepaakides oleva kütusega lennukõrgusel kuni 1000 m mitte alla 2 tundi,
Kasutatav kütus: JET A1 või analoog. Nõutav vähemalt VFR ja täiendavalt VOR/DME või ILS olemasolu mõlemas kabiinis (vähemalt 1 lennukil); Lennunduses sertifitseeritud GPS esimeses kabiinis (mõlemal lennukil);
Tellijaks Operatiivstruktuuriüksus Õhuseiredivisjon
Allikas: Riigihangete register
mille raames viiakse läbi kolmele Lennubaasi piloodile tüübikoolitus vastavalt lennukitüübile. Lennukoolituse raames valmistatakse ette 1 piloot, kes koolitab välja ülejäänud 2 pilooti. Kõigile kolmele piloodile viiakse korraga läbi ühine tüübikoolituse teoreetiline osa Eesti Vabariigi Lennuameti poolt sertifitseeritud FTO-s (Flight Training Organisation) ja vastava riigi lennuameti poolt kinnitatud pakutava õhusõiduki tüübi koolitusprogrammi järgi.
Nõuded lennukitele: Maksimaalne kiirus horisontaallennul mitte alla 700 km/h merepinna kõrgusel õhurõhuga 1013 QNH õhutemperatuuriga + 15 c; Lennulagi (staatiline) mitte alla 10000 m; Istekohtade arv: 2 istekohta; Maksimaalne lubatud ülekoormus mitte vähem kui 5,5 g; Vertikaalkiirus kuni kõrguseni 1000 m kaaluga 85% maksimaalsest stardikaalust mitte alla 18 m/s;
Lennukite lennuaeg sisepaakides oleva kütusega lennukõrgusel kuni 1000 m mitte alla 2 tundi,
Kasutatav kütus: JET A1 või analoog. Nõutav vähemalt VFR ja täiendavalt VOR/DME või ILS olemasolu mõlemas kabiinis (vähemalt 1 lennukil); Lennunduses sertifitseeritud GPS esimeses kabiinis (mõlemal lennukil);
Tellijaks Operatiivstruktuuriüksus Õhuseiredivisjon
Allikas: Riigihangete register
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kui tausta ei teaks, siis paljalt lennutehnilisi näitajaid vaadates tuleb lausa nutt peale
Tõusuvõime mitte alla 18 m/sek - isegi nende 35 aastat vanade saksa fantoomide puhul räägitakse samadel tingimustel tõusuvõimest 240 meetrit sekundis
Gripeni ja Mig-29 puhul räägitakse tõusuvõimest samadel tingimustel 280-330 m/sek
Sellise lennukorras pruugitud L-39 hind algab muidi 100 tuhandest USD-st. Ei midagi kättesaamatut, läänes on eravalduses neid sadadena.
Tõusuvõime mitte alla 18 m/sek - isegi nende 35 aastat vanade saksa fantoomide puhul räägitakse samadel tingimustel tõusuvõimest 240 meetrit sekundis
Gripeni ja Mig-29 puhul räägitakse tõusuvõimest samadel tingimustel 280-330 m/sek
Sellise lennukorras pruugitud L-39 hind algab muidi 100 tuhandest USD-st. Ei midagi kättesaamatut, läänes on eravalduses neid sadadena.
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
Ja lennuki ostu pole seal,kuni 2015aastani.Arvestades EV poliitikute taiplikust arvan,st ega kohe pärast sedagi pole midagi oodata.Kapten Trumm kirjutas:Mina lugesin vahepeal paberit nimega valitsuse eelarvestrateegia 2007-2010 ja seal on kirjas ainult Ämari lennuvälja ettevalmistamine õhuturbe tagavaralennuväljaks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Minu arust L39 ei kõlba? Ta ju ei lähe 700 välja?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Mäletan kuskilt ajalehest kiirust 450km/h - eks keegi pani kaunist. Seepärast ma teda vilepilliks nimetasingi.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist