Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kui ma oleks hummel, hääletaks sellise masina poolt
http://www.youtube.com/watch?v=eHKHrervin4
Jälgige lennudünaamikat, nt tõusu peale starti. L-39 oleks selliste evolutsioonidega ammuilma stallinud. Vertikaalmanöövrid tunduvad silma järgi täiesti kobe F-4E tase.
http://www.youtube.com/watch?v=eHKHrervin4
Jälgige lennudünaamikat, nt tõusu peale starti. L-39 oleks selliste evolutsioonidega ammuilma stallinud. Vertikaalmanöövrid tunduvad silma järgi täiesti kobe F-4E tase.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9151
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
See ju Jak-130. Pmst tore lennuk aga ikkagi ja endiselt õppelennuk.Kapten Trumm kirjutas:Kui ma oleks hummel, hääletaks sellise masina poolt
http://www.youtube.com/watch?v=eHKHrervin4
Jälgige lennudünaamikat, nt tõusu peale starti. L-39 oleks selliste evolutsioonidega ammuilma stallinud. Vertikaalmanöövrid tunduvad silma järgi täiesti kobe F-4E tase.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=2jz5ntlkn8w
Vaatasin seda videot, takeoff tundub olevat mingi 200??? meetri piires ja kohe suht vertikaalne tõus. Kiirust nagu polnud ollagi, lihtsalt veeres väheke ja kohe üles
L-39 ja co sedasi küll ei tee, selliseks vertikaaltõusuks on vaja ikka tublisti hoogu koguda peale õhkutõusmist.
http://www.youtube.com/watch?v=IA4rPIx14uE
L-39-l kulub tubli kilomeeter ja peale seda tõuseb kah kuidagi poolvägisi õhku.
Võrdluseks kõrgliigast Mig-29@full AB
http://www.youtube.com/watch?v=ioRnG8tT_DE
Jakovlevi büroo on vist ära jaganud saladuse, et saada paremat dünaamikat nõrkadest järelpõletita mootoritest, tuleb neid 2 tk lihtsalt paigaldada. Jääb vaid mõelda, mis saab lennuomadustest siis, kui mootoritele oleks lisatasu eest afterburnerid ka saada - 100 m hoojooksu ja vertikaalis 1 km esimese soojaga üles
Vaatasin seda videot, takeoff tundub olevat mingi 200??? meetri piires ja kohe suht vertikaalne tõus. Kiirust nagu polnud ollagi, lihtsalt veeres väheke ja kohe üles
L-39 ja co sedasi küll ei tee, selliseks vertikaaltõusuks on vaja ikka tublisti hoogu koguda peale õhkutõusmist.
http://www.youtube.com/watch?v=IA4rPIx14uE
L-39-l kulub tubli kilomeeter ja peale seda tõuseb kah kuidagi poolvägisi õhku.
Võrdluseks kõrgliigast Mig-29@full AB
http://www.youtube.com/watch?v=ioRnG8tT_DE
Jakovlevi büroo on vist ära jaganud saladuse, et saada paremat dünaamikat nõrkadest järelpõletita mootoritest, tuleb neid 2 tk lihtsalt paigaldada. Jääb vaid mõelda, mis saab lennuomadustest siis, kui mootoritele oleks lisatasu eest afterburnerid ka saada - 100 m hoojooksu ja vertikaalis 1 km esimese soojaga üles
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vist üke effektsematest startidest
http://www.youtube.com/watch?v=eT6dz25JbFY
http://www.youtube.com/watch?v=eT6dz25JbFY
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Seal on asi teine, kuna tegemist on suunatava veojõuga mootoritega, kus lennukit saab kiiremini pöörata kui aerodünaamiliselt seda teha võimalik on.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
L-159 on selle video põhjal küll käbedam, mida ta ka tehniliste andmete järgi peaks olema.Kapten Trumm kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=IA4rPIx14uE
L-39-l kulub tubli kilomeeter ja peale seda tõuseb kah kuidagi poolvägisi õhku.
http://www.youtube.com/watch?v=e-ld94SE ... re=related
Videos veel muidugi promotud erinevat relvastuse kasutust L-159`ga ja ka siledale heinamaale maandumist
ja veel üks L-159 video kus põllult toimub start ja ka põllule maandumine. Pole üldse paha
http://www.youtube.com/watch?v=9dmhL9ng ... re=related
Hea kvaliteega (kuni 1080 HD) L-159 video Waddington 2010 üritusel:
http://www.youtube.com/watch?v=ETbueC57 ... re=related
Viimati muutis Pirr, 13 Jaan, 2011 14:15, muudetud 2 korda kokku.
FS2020
Ei mäleta, et siin väga oleks juttu olnud rootslaste tuleviku plaanidest vaadates kaugemale, kui seda on näiteks Gripen NG.
5nda generatsiooni Gripen on täiesti arenduses, kuid kas ja millal see reaalsete hävitajateni välja jõuab või kasvõi hiinlastele ja venelastele järgi, on juba iseasi:
Projekt FS2020 (number peaks viitama aastaarvule, kuid kohati mainitakse juba FS2020 asemel hoopiski FS2025):
mudeli lennutamine: http://videos.apnicommunity.com/Video,I ... 27942.html
jm infot: http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... ad/page175 - kui tõepärane, see on juba iseasi
5nda generatsiooni Gripen on täiesti arenduses, kuid kas ja millal see reaalsete hävitajateni välja jõuab või kasvõi hiinlastele ja venelastele järgi, on juba iseasi:
Projekt FS2020 (number peaks viitama aastaarvule, kuid kohati mainitakse juba FS2020 asemel hoopiski FS2025):
mudeli lennutamine: http://videos.apnicommunity.com/Video,I ... 27942.html
jm infot: http://www.militaryphotos.net/forums/sh ... ad/page175 - kui tõepärane, see on juba iseasi
Kiiremini antud valdkonnas pani rootslasi liigutama just kaotatud norra tehing (võitjaks F-35). http://www.upi.com/Business_News/Securi ... 228769070/FS2020 or Flygsystem 2020 seems to be the new hope for a European super fighter. I've found mentioning about this concept in a declaration from the Swedish government in 2007/2008. More about this in the link below. It seems to be a new stealth and super fighter project and so far nothing has been mentioned about it. Based on a recent Swedish parliamentary report, Linköping university has received funding to study an aircraft system 2020 (flygsystem 2020, FS2020), a potential Gripen replacement.
Stealth geometry is extremely difficult to come by. Stealth and delta are bad combination, but, hey Swedes are known to work outside status quo. The new fighter of the Swedish Air Force will most likely be a joint collaboration between Sweden, Great Britain, France, Germany, Italy and Spain. A new European super fighter.
Kaitsevägi rendib koolituseks kaks lennukit
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=38878393
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=38878393
Nojah, mingeid lennukite opereerimise maksumuse numbreid annab ju siitki tuletada...Kaitsevägi kuulutas välja riigihanke kahe lennuki rentimiseks õhuväe sihitajate ja maaväe taktikaliste õhutulejuhtide koolituse korraldamiseks.
Lennuohutuse vaneminspektor kolonelleitnant Arvo Palumäe kinnitusel ei oma lennukite tüüp tähtsust, kuni nad vastavad riigihanke tingimustes esitatule, teatas BNS.
Kaitsevägi soovib rentida kaks lennukit neljaks aastaks. Lennukeid hakkavad piloteerima Eesti õhuväe piloodid ja võimalusel hakkab ka hooldusega tegelema Eesti õhuväe hooldepersonal.
Hankelepingu eeldatav alguskuupäev on tänavu 31. mai ja lõppkuupäev 31. detsember 2014. Hanke eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 2 556 563 eurot.
Parima pakkumise leidmisel arvestatakse lisaks lennutunni rendi maksumusele ka kütusekulu tunnis, lennukite vanust ja elektroonilist FDR-i (flight data recorder).
Hankel osalemiseks tuleb pakkumine esitada hiljemalt 15. märtsiks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
2 556 563 : 4 = 639 140.75 EUR = 9,6 miljoni EEK. Pole väike summa, kuid ilmselt läheb teatud osa sellest kellegi rentija taskusse kasumina. Ma ei saa aru, kas oleks tõesti raske osta kusagilt need 2 lennumasinat? Ilmselgelt kellegi ametiisiku põhimõtteline tahe - mitte mingil juhul ise lennukeid muretseda.
Huvitav, kas saab neid hanketingimusi lugeda, millele aeroplaanid vastama peaksid.
Huvitav, kas saab neid hanketingimusi lugeda, millele aeroplaanid vastama peaksid.
Ehk siis 4,3 miljonit EEKu lennuki peale aastas. Neli ja poole sõduri aastase sooja maa missiooni maksumus...Aga ei, lennukite soetamine on selline väljaminek, peale mida jääks terve kaitseväe struktuur aastateks kiratsema, nagu siin on kuulda-lugeda olnud. ...Sellest rääkimata, et rentimine on siiski ilmselgelt kasumlikust taotlev tegevus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist