Krivasoo kott.
Re: Krivasoo kott.
Tänud andrusele vihje eest, asi läks vähe klaarimaks. Pakutud saidid on kümneid kordi minu poolt läbi tuhnitud, ww2 näitab kaotusi kuu lõikes ja vene saidil pole 1944 kohta midagi välja pakkuda veel. Mul on oma uurimises just oluline detailsus aga kuna norrakad kõiki ligi ei lase, siis pole mulle sellest kasu.
Anton - horridoo!
Re: Krivasoo kott.
Vaata veel üks kord: http://www.airwar.ru/history/av2ww/axis ... mloss.html tabelile 4 järgnevad tabelid.FW Anton kirjutas:vene saidil pole 1944 kohta midagi välja pakkuda veel.
Tõsi, sealt näiteks ei leia me 6.veebruari Me-110, mille sovjetid olevat alla lasknud. See tekitab küsimuse, kas üldse on mõtet antud lennuki kuuluvust üritada identifitseerida Aga nagu allpool Larintsev ja ko. märgivad, on tõenäoliselt ära toodud 100% kaotused lahinguülesannete täitmisel ja eksisteerib võimalus, et Me-110, kui ta polnud nõukogude lendurite poolt valesti identifitseeritud, sai lihtsalt vigastada.
Ja selles, et hea on töötada detailsete ja täpsete andmetega, olen ma täiesti nõus.
Re: Krivasoo kott.
Jah, muidugi kogu idarinde kohta on kokkuvõtvad andmed olemas ja nende autorite usaldusväärsus minu silmis suur aga mina mõtlesin konkreetselt ainult Eesti kohta mille osas nood andmed mingeid konkreetseid vastuseid ei anna, pigem tekitab küsimärke juurde, sest pilt teistelt rinnetelt pole teada. Püüan ise Eesti osas just küsimärke vähendada, sest kahe vaenupoole allikaid kasutades on neid tekkinud üsna palju. Selleks ongi vaja detailsemaid ülevaateid. Üks detailsemaid allikaid on JG 54 losslist, mis hetkel enam internetist saadava pole aga omal ajal mul õnnestus see kopida. Võib oletada, et seegi pole täisulik aga peaks sisaldama kõik mida arhiivist koostajal leida oli. Tagasi tulles 19. aprilli juurde tulles ei ole I/JG 54 ega II/JG 54 sel päeval listi järgi midagi kaotanud. Norrakate sait väidab, et üks I./JG 54 Fw-190 vaenlase tulest alla lastud tema ettekande põhjal. Samas Bõkovi listis kirjas, et lausa kolm Fw-190 Narva rindel alla lastud. Selliste vasturääkivuste põhjal on rahuldava tulemuseni pea võimatu jõuda. Ja eks nii ole see terve 1944. aasta.andrus kirjutas:Vaata veel üks kord: http://www.airwar.ru/history/av2ww/axis ... mloss.html tabelile 4 järgnevad tabelid.FW Anton kirjutas:vene saidil pole 1944 kohta midagi välja pakkuda veel.
Tõsi, sealt näiteks ei leia me 6.veebruari Me-110, mille sovjetid olevat alla lasknud. See tekitab küsimuse, kas üldse on mõtet antud lennuki kuuluvust üritada identifitseerida Aga nagu allpool Larintsev ja ko. märgivad, on tõenäoliselt ära toodud 100% kaotused lahinguülesannete täitmisel ja eksisteerib võimalus, et Me-110, kui ta polnud nõukogude lendurite poolt valesti identifitseeritud, sai lihtsalt vigastada.
Ja selles, et hea on töötada detailsete ja täpsete andmetega, olen ma täiesti nõus.
Anton - horridoo!
Re: Krivasoo kott.
Sildade juurde tagasi tulles - kui palju neid tegelikult aprilli teisel poolel seal oli?
Juuli heereskarte peal on Kossari juures 2 ja Krivasoo juures 3, tähistatud erinevate tingmärkidega ja Krivasoo juures asuvatel suur F kõrval.
Juuli heereskarte peal on Kossari juures 2 ja Krivasoo juures 3, tähistatud erinevate tingmärkidega ja Krivasoo juures asuvatel suur F kõrval.
Re: Krivasoo kott.
2 silda ja 6 ujuvsilda (jooksusilda).
terv
o
terv
o
[i]Miski siin ilmas ei saa viibida nii sügavas vaikuses kui surnud inimene.[/i]
Frederic Manning
Frederic Manning
Re: Krivasoo kott.
Mul on nõukogude allikast selline info:6. veebruaril ründasid Seiskarilt õhku tõusnud KBF 3. giap hävitajad La-5 Narva lähistel Bf-110 lennukit ja väidetavalt tulistasid selle alla.
Kell 14:37 Narva rajoonis, kõrgusel 5500 m kohtas 4.giap La-5 neliku juht major Golubev saksa lennukit Me-110 ja lasi selle alla. Lennuk kukkus maha Konsa järve lähistele.
Re: Krivasoo kott.
Sama allikas on ka mul olemas aga ülevaates ma meelega ei läinud väga konkreetseks. Küsimusi tekitab see, mis Bf-110 see oli ja kellele kuulus? 1944 olid seda sorti masinad veel öitste hävitajate üksustes või mõnes luureüksuses. Minu otsingud tulemusi ei ole andnud veel. Ja järv on ilmselt Konsu järv.andrus kirjutas:Mul on nõukogude allikast selline info:6. veebruaril ründasid Seiskarilt õhku tõusnud KBF 3. giap hävitajad La-5 Narva lähistel Bf-110 lennukit ja väidetavalt tulistasid selle alla.
Kell 14:37 Narva rajoonis, kõrgusel 5500 m kohtas 4.giap La-5 neliku juht major Golubev saksa lennukit Me-110 ja lasi selle alla. Lennuk kukkus maha Konsa järve lähistele.
Anton - horridoo!
Re: Krivasoo kott.
Minu jaoks uus tähendus väljendil "konkreetseks mitte minna" - üksuse number ära vahetada ja lisada detailid Seiskarilt õhku tõusmisestFW Anton kirjutas:Sama allikas on ka mul olemas aga ülevaates ma meelega ei läinud väga konkreetseks.andrus kirjutas:Mul on nõukogude allikast selline info:6. veebruaril ründasid Seiskarilt õhku tõusnud KBF 3. giap hävitajad La-5 Narva lähistel Bf-110 lennukit ja väidetavalt tulistasid selle alla.
Kell 14:37 Narva rajoonis, kõrgusel 5500 m kohtas 4.giap La-5 neliku juht major Golubev saksa lennukit Me-110 ja lasi selle alla. Lennuk kukkus maha Konsa järve lähistele.
Re: Krivasoo kott.
Sry, minu viga. Hea, et tähelepanu pöörasidMinu jaoks uus tähendus väljendil "konkreetseks mitte minna" - üksuse number ära vahetada ja lisada detailid Seiskarilt õhku tõusmisest
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 312
- Liitunud: 30 Mär, 2005 9:46
- Asukoht: Espoo, Soome
- Kontakt:
Re: Krivasoo kott.
Tere!
See Bf 110 on 4.(H)/33 oma. Rohkem data: http://www.ww2.dk/air/recon/aufklg33.html Ei kaotusi veebruaris 1944.
Mälu järgi soome 7. Iv.K. paberides on veeburarile 1944 antud üks Bf 110 lend koos 4.(H)/33 pardakoodiga. Mul on see kuskil paberil ehk peaks olema kättesaadav (vastupidiselt digitalsele datale hetkeseisuga).
Sama üksus juhtis muuhulgas ka suurtükiväe tuld. Ei mäleta kas just Krivasoo koti lahingudes. HGr Nord paberidest on mingi Lw tulekorrigeerimisest kokuvõte 1944 algusest, Andrus äkki teab ka?
Kas AHS Norway data saa kätte ka mitte sisse logimata?
Kari
PS Võlgnen Antonile vastuse juba pikemad aega ja Andrusele ka. Ei haka pikemalt seletama vaikuse põhjuseid aga üks on see et kodus töötab hetkel vaid vanem läppar (see siin). Palun kannatust.
Kari
See Bf 110 on 4.(H)/33 oma. Rohkem data: http://www.ww2.dk/air/recon/aufklg33.html Ei kaotusi veebruaris 1944.
Mälu järgi soome 7. Iv.K. paberides on veeburarile 1944 antud üks Bf 110 lend koos 4.(H)/33 pardakoodiga. Mul on see kuskil paberil ehk peaks olema kättesaadav (vastupidiselt digitalsele datale hetkeseisuga).
Sama üksus juhtis muuhulgas ka suurtükiväe tuld. Ei mäleta kas just Krivasoo koti lahingudes. HGr Nord paberidest on mingi Lw tulekorrigeerimisest kokuvõte 1944 algusest, Andrus äkki teab ka?
Kas AHS Norway data saa kätte ka mitte sisse logimata?
Kari
PS Võlgnen Antonile vastuse juba pikemad aega ja Andrusele ka. Ei haka pikemalt seletama vaikuse põhjuseid aga üks on see et kodus töötab hetkel vaid vanem läppar (see siin). Palun kannatust.
Kari
Re: Krivasoo kott.
Sa pead siis silmas 30.märtsi kaotust?kari lumppio kirjutas:See Bf 110 on 4.(H)/33 oma. Rohkem data: http://www.ww2.dk/air/recon/aufklg33.html Ei kaotusi veebruaris 1944.
Huvitav, kuidas antud üksus jaanuaris 1944.a. oma lennukid kaotas? Koondtabelis on ainult 1 Bf-110 ajavahemikus 16.-20.jaanuar.
Praegu ei tule küll meelde.Sama üksus juhtis muuhulgas ka suurtükiväe tuld. Ei mäleta kas just Krivasoo koti lahingudes. HGr Nord paberidest on mingi Lw tulekorrigeerimisest kokuvõte 1944 algusest, Andrus äkki teab ka?
Re: Krivasoo kott.
Millised olid 4. salga paiknemiskohad 1944 ja mis sai salgast peale märtsi 1944? Paistab, et nad on vaenlase tegevuse tagajärjel kaotanud jaanuaris 44 kolm masinat, veebruaris mitte ühtegi ja märtsis ühe Bf-110. Seega küsimus: mis juhtus tegelikult 6. veebruaril, mida tulistas Golubjev ja kas see ikka kukkus alla?kari lumppio kirjutas:Tere!
See Bf 110 on 4.(H)/33 oma. Rohkem data: http://www.ww2.dk/air/recon/aufklg33.html Ei kaotusi veebruaris 1944.
Mälu järgi soome 7. Iv.K. paberides on veeburarile 1944 antud üks Bf 110 lend koos 4.(H)/33 pardakoodiga. Mul on see kuskil paberil ehk peaks olema kättesaadav (vastupidiselt digitalsele datale hetkeseisuga).
Sama üksus juhtis muuhulgas ka suurtükiväe tuld. Ei mäleta kas just Krivasoo koti lahingudes. HGr Nord paberidest on mingi Lw tulekorrigeerimisest kokuvõte 1944 algusest, Andrus äkki teab ka?
Kas AHS Norway data saa kätte ka mitte sisse logimata?
Kari
PS Võlgnen Antonile vastuse juba pikemad aega ja Andrusele ka. Ei haka pikemalt seletama vaikuse põhjuseid aga üks on see et kodus töötab hetkel vaid vanem läppar (see siin). Palun kannatust.
Kari
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 312
- Liitunud: 30 Mär, 2005 9:46
- Asukoht: Espoo, Soome
- Kontakt:
Re: Krivasoo kott.
Tere!
Paberleht tuli välja koristades. 26.2.1944 lendas Bf 110 pardatähtedega H8+FM startides ja maandudes Rakveres. See siis soome 7. Ilmavalvontakomppania dokumentide järgi. Hetkel jään veel võlgu kellaajad ning marsruudi (kui seda oli üldse antud).
Karï
PS Sain suuremale läpparile voolud sisse aga eraldi kõvaketale peal vist lagangu tegema ning data kuidagi välja nopima või kopeerima. Loodetavasti see ketas pole vigastatud. Enne seda ei saa mina uurimistega hakama. Uuesti arhiivid läbi kammida ei ka taha.
Paberleht tuli välja koristades. 26.2.1944 lendas Bf 110 pardatähtedega H8+FM startides ja maandudes Rakveres. See siis soome 7. Ilmavalvontakomppania dokumentide järgi. Hetkel jään veel võlgu kellaajad ning marsruudi (kui seda oli üldse antud).
Karï
PS Sain suuremale läpparile voolud sisse aga eraldi kõvaketale peal vist lagangu tegema ning data kuidagi välja nopima või kopeerima. Loodetavasti see ketas pole vigastatud. Enne seda ei saa mina uurimistega hakama. Uuesti arhiivid läbi kammida ei ka taha.
Re: Krivasoo kott.
Kiitos, Kari ! Loodetavasti saad oma arvuti süsteemi korda ja väärtuslik info ei lähe kadumakari lumppio kirjutas:Tere!
Paberleht tuli välja koristades. 26.2.1944 lendas Bf 110 pardatähtedega H8+FM startides ja maandudes Rakveres. See siis soome 7. Ilmavalvontakomppania dokumentide järgi. Hetkel jään veel võlgu kellaajad ning marsruudi (kui seda oli üldse antud).
Karï
PS Sain suuremale läpparile voolud sisse aga eraldi kõvaketale peal vist lagangu tegema ning data kuidagi välja nopima või kopeerima. Loodetavasti see ketas pole vigastatud. Enne seda ei saa mina uurimistega hakama. Uuesti arhiivid läbi kammida ei ka taha.
Re: Krivasoo kott.
Tundub, et mu sisetunne ei petnudki mind, kuni 11.veebruarini on Feldherrnhalle kohta ühte teist lisandunud.Aeg-ajalt võib ka Narwa sõjapäevikut kaeda, mulle ütleb sisetunne, et veebruari algus võib pisut täieneda
lisaks veel, 10.veebruaril käis arvatavasti Gruppe Sponheimeri kamandav kindral Feldherrnhalle lõiku inspekteerimas, sellest on 2-leheküljeline aruanne. Seal on olemas gruppide koosseis.
Sillapeas – major Schöningi grupp
parem lõik
Stab Füs.Rgt.
III./Füs.Rgt.
13. ja 14./Füs.Rgt.
vasak lõik (Hptm. Homann)
1./Sich.Btl.938
13. ja 14./Gr.Rgt.
Brüko 36 M 36 DOE
I.G. Zug Pz.A.A.
reservis oli paremal lõigul 1 Pi-Zug (30 meest) ja vasemal 12.kompanii (12 meest)
Major Schmidti grupp
Hauptmann Mokulise lõik
3./Stellungsbau Pi.Btl.735
3./Flak Abt.
Teile Pi.Btl.“F“
2. ja 4./Sich.Btl.938
Trossteile
Hauptmann George lõik
7. ja 8./Füs.Rgt.
3./Sich.Btl.938
1./Alarm Kp.Eisenbahn Art.Rgt.970
5. ja 6./Füs.Rgt.
Teile Pz.A.A.
Hauptmann Zunkeri lõik (Hptm. Mazievsky)
2./Stellungsbau Pi.Btl.
10. ja 11./Gr.Rgt.
lisaks oodati täienduseks 10.2. õhtul 1 kompaniid Grossdeutschland-st
Oberstlt. Eggemanni grupp
I. ja II./Gr.Rgt.209
I. ja II./Gr.Rgt.“F“
9. ja 12./Gr.Rgt.“F“
Rest M.Art.Abt.
I./A.R.158
Oberstleitnant Arndti grupp
Gr.Rgt.391
s.Gr.W.Kp. 170.I.D.
1 Zug Pz.Abt.“F“
1 Zug Stu SS
11./SS Norge
Teile R.U.S. Klooga
3./Pol.Abt.231
Estn.Ers.Batl.Narwa
lisaks mainitakse, et Feldherrnhalle alal on vähesed osad 9. ja 10.Lw.Feld-Div. koosseisust.
Zunkeri lõigus pioneeripataljoni number puudu, võiks olla näiteks 735, Arndti grupis politseipataljon 231 võib olla äkki 31?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist