Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7208
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

toomasv kirjutas:Aitäh ksf-dele, et tähelepanu juhtisid Venezuela kohta. Jäid puudu jutumärgid. Aga muus osas ju ok? Lisa ka ainult ühe viite, kus juttu sellest, et hind tõukab ülesse kartus, et Venezuela ei suuda oma tootmist taastada.

https://oilprice.com/Latest-Energy-News ... round-In-S

Ja muidugi kasvav Hiina majandus.
Niipalju,kui ma mõnikord siin Norras olen laua taga istudes kuulnud tuttavatelt,kellest mõni on juhtumisi naftatööstuses tegev,siis Venetsueela probleemid hakkasid ammu enne Madurot pihta.Juba selle eelmise utopist-kommunist presidendi ajal,kes võimule ronis riigipõõrete abil.
Maduro on täielik nohik majanduses(endine bussijuhtide ametiühingu boss),mistõttu asjad liiguvad penikoorma saabastega katastroofi poole.Putja aga muudkui annab andeks sellele seltskonnale võlgu,viimati 3-4 aastat tagasi kirjutati ca.10 miljardit taala korstnasse,mingid Nõuka aegsed relvaostuvõlad.Venetsueela nafta on küll kõige paremate näitajatega aga samas pidavat olema ka küllalt tiheda kontsistensiga,mistõttu tuleb kättesaamiseks kasutada eritehnoloogilisi seadmeid.Vähemalt nii on mulle norrakatest naftainsenerid väitnud.
Ja kuna Lääne naftafirmad on riigist minema läinud,siis ei ole ka know howd enam.Ja Putini Venemaal on ka enamik tootmist Lääne tehnoloogilisel baasil,mistõttu nad seda edasi ei saa ka anda seltsimees Madurole.
Hinna kiire tõus on seletatav mitte Venetsueela ega Hiinaga(viimane proovib muideks saada maailma liidriks hübriid ja elektriliste autodega) vaid võimaliku Iraani tootmise kiire ärakukkunisega(juhul,kui sanktsioonid USA poolt taastatakse) ja väga suure sõjaohuga Lähis-Idas,mis natuke on minu arvamuse järgi nii Putja,kui ka Trumpi teene,kes hakkas oma väimehe rahvuse agendat täiega toetama.Putja muidugi on soojendanud seda pinget Lähis-Idas aastaid aga siiani nagu erilise tulemuseta naftahinnale aga uue halu hüppamisel lõkkesse saigi lühiajalise tulemuse,mida soovis.
Puurija
Liige
Postitusi: 1666
Liitunud: 01 Mai, 2014 11:20
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Puurija »

Kommertspank Morgan Stanley alandas Venemaa majanduskasvu prognoosi varasemalt 2,3 protsendilt 1,8 protsendini
https://lenta.ru/news/2018/05/18/recession/
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19624
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas ruger »

5 päeva peale sillaavamist, on Kertši sild suletud-remonditööd.
Pilt
https://donpress.com/news/19-05-2018-ne ... ofilaktiku
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3309
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Dr.Sci »

See on muidugi megauudis ATO kodulehelt... Kaua ta kinni on, kauaks jääb, oli midagi tõsist? Kui uudis vastabki tõele on pigem tõenäoliselt tegemist ajutise sulgemisega seoses miski puuduse kõrvaldamise, katsetamise, mõõdistamise vms-sega. Hetkel kiirotsing ei andnud ka muid allikaid et silla ja liiklusega midagi lahti oleks.
nimetu
Liige
Postitusi: 7584
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Ma olen suht veendunud, et see pilt on fotošopitud silla avamise tseremoonia videost.
Võrdluseks:
https://www.youtube.com/watch?v=jvDGPXJOtRk&t=8m08s
hjl85
Liige
Postitusi: 6402
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas hjl85 »

http://m.sport.delfi.ee/article.php?id=82160157
Abramovitšil raskused Inglismaa viisaga
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36638
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kriku »

PM referaat lenta.ru-st majandussanktsioonide ja Venemaa majanduskasvu teemal: https://majandus24.postimees.ee/4491235 ... 1526208634
soul
Liige
Postitusi: 2898
Liitunud: 12 Nov, 2005 22:59
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas soul »

Selle eest töötavad teised sillad :)
https://twitter.com/Sandy_mustache/stat ... 4618776577

Ротенберг: Крымский мост простоит без ремонта 100 лет
https://tvrain.ru/news/rotenberg_krymsk ... erm=464114
kaugeltuuriv
Liige
Postitusi: 7208
Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kaugeltuuriv »

hjl85 kirjutas:http://m.sport.delfi.ee/article.php?id=82160157
Abramovitšil raskused Inglismaa viisaga
Uskumatu lugu,kas tõesti Briti kroonil on Putinist silmini,et on hakanud ühte lähiringi tippu komposteerima?Loodan,et asjale pannakse ka täpp peale ning asutakse mehe rahade päritolu selgitama.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Päris huvitav pildiseeria KAMAZi mootoritootmisest.

https://bmpd.livejournal.com/3205529.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
kalvis
Liige
Postitusi: 999
Liitunud: 03 Aug, 2014 9:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas kalvis »

Lemet kirjutas:Päris huvitav pildiseeria KAMAZi mootoritootmisest.

https://bmpd.livejournal.com/3205529.html
Tehas ise näeb kaasaegne välja. Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha. Õnneks pole venemaal seni kvaliteet oluline, mistõttu Lääs konkurentsi veel kartma ei pea.
Walter2
Liige
Postitusi: 4019
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Walter2 »

kalvis kirjutas:
Lemet kirjutas:Päris huvitav pildiseeria KAMAZi mootoritootmisest.
https://bmpd.livejournal.com/3205529.html
Tehas ise näeb kaasaegne välja. Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha. Õnneks pole venemaal seni kvaliteet oluline, mistõttu Lääs konkurentsi veel kartma ei pea.
Üha karmistuvad heitmenõuded sunnivad insenere välja mõtlema järjest keerulisemaid toitesüsteemi komponente (pumbad, pihustid, turbod, juhtblokid jne.) ning selle võidujooksu on Venemaa ammu kaotanud.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
nimetu
Liige
Postitusi: 7584
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Kui tehase insenerid suudaksid paremat tööd arvutite taga teha siis võib teoorias Volvo tasemel rekkamootori valmis teha.
Pole ju vaja kui litsentsiga saab Daimleri mootoreid valmistada. Uued Kamazid on puhtalt vanema põlvkonna Mersu põhjal.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Kui viitsimist on, saab piltidel olevalt tehnikalt ja detailidelt mõndagi huvitavat ära lugeda.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40239
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Cumminsi rollist Kamazi mootoriehituse kaasajastamisel olen eespool kirjutanud. See üritus algas enne UKR sõda ja kui tehnoloogiakraanid sulgusid, siis hakkas äri käima läbi Hiina. Ja teatud Cumminsi mootoreid hakkasid koostama vene tädid Kamazi tehases. Sama protsess näikse olevat mingis osas toimunud ja Jaroslavli mootoritehasega, sest seal mingi mõned aastad tagasi üle tänapäeval rohkem kasutatavate rida-6 diiselmootoritele (mis on ka omased üldiselt lääne diislitele, NSVL ajast toodeti V8 või V6 mootoreid).

Eestis saab praegu endiselt osta Kamazi ja Gaz-i Cumminsi diisliga (ja sai ka vahepeal), ainult Euro5 vastavad (mis tagajärjed sellel kasutamisele on, pole süüvinud). Samamoodi kasutatakse ZF-i (Saksamaa) käigukaste.

Kuna veokite eksport läände moodustab VF veokitoodangust tühise osa, siis need euronormid neid väga ei kõiguta, selleks, et vedada kruusa või leiba poodi, pole Euro 5 otseselt vajalik.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist