Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Soomustatud Kombat T-98 kaal on neli tonni, Mercedese soomustatud G-klass on 3,8 tonni ja USA presidendi ametiauto pidavat lausa 8 tonni kaaluma, ehk siis soomustamine paneb üsna palju juurde. Muidugi ma ei tea kas tegu on tühi- või täismassiga.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Muide, politsei käis täna kaalumas ka Tallinna kiirabisid kuid neil olid kaalud korras. Ilmselt lõi kellelgi lambi põlema "aga äkki neil ka?" ja tuli tahtmine kontrollida.
Praegust probleemi ongi keeruline lahendada. Oleksid pidanud kohe Ckati masinad ostma ja erandi tegema, et võivad ka Bkati mehed sõita. Aga meil aetakse vaid seaduses näpuga järge ja ei saa, ei saa ja ei saa...
Praegust probleemi ongi keeruline lahendada. Oleksid pidanud kohe Ckati masinad ostma ja erandi tegema, et võivad ka Bkati mehed sõita. Aga meil aetakse vaid seaduses näpuga järge ja ei saa, ei saa ja ei saa...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Some kirjutas:Soomustatud Kombat T-98 kaal on neli tonni, Mercedese soomustatud G-klass on 3,8 tonni ja USA presidendi ametiauto pidavat lausa 8 tonni kaaluma, ehk siis soomustamine paneb üsna palju juurde. Muidugi ma ei tea kas tegu on tühi- või täismassiga.
Ma hästi ei taaks uskuda, et need bussid on soomustatud, see on juba natuke teise taseme töö ja sa pead ka mingi kaitseklassi sertifikaadi talle andma. Loost paistab, et vaid löögikindlad klaasid ja muu nipe-näpe.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
AMvA kirjutas:ambur123 kirjutas:See teema ka ERR-s tasuta loetav: EPL: 17 kallist märuli- ja konvoibussi seisavad ebaseaduslikena parklas https://www.err.ee/1608226183/epl-17-ka ... na-parklasKõik on Mercedes-Benz Sprinterid, tellitud aastatel 2016–2019 Silberautolt ja tugevasti ümber ehitatud. Nõuded selleks kehtestas PPA ise. Muu hulgas nõuti, et täismass ei tohi ületada 3,5 tonni ja seda peab saama juhtida B-kategooria loaga, et ei peaks juhte koolitama. Silberauto oli ainus, kes hankel osales.
Mullu novembris Pärnu Papiniidu PRO Tehno ülevaatuspunktis aga selgus, et buss ületab oma suurimat lubatud 3,5-tonnist täismassi 230 kilo võrra ja seda juba tühjana. Kui peal olnuks veel bussitäis politseinikke, oleks sõiduk lubatust tonn raskem.
Peale kaheksa märulibussi olid ülekaalus ka üheksa konvoibussi, mida kasutatakse kohtute ja vanglate vahel kinnipeetute vedamiseks. Need seisavad nüüd samuti parklas ja PPA-l on tulnud rentida kolm asendusbussi.
Nende andmete järgi on siis bussi tühimass 3730 kg. Kui tooriku tühimass on ca 2300 kg, siis mida paganat sinna 1400 kg jagu peale pandi?
1400 kg on ikka päris palju.
Kui võtta siit: https://www.mercedes-benz.ee/vans/et/sp ... nical-data kaubaruumi mõõtudeks
pikkus - 4,3m
laius - 1,7m
kõrgus - 2,0m
siis saame et selle kasti välispindala on ca 38,6m2 ja kui sellise pindalaga "kast" katta 5mm "õhukese" raualehega kaaluks see leht 1200kg.
Arvestama peab ka seda, et "löögikindlad aknad" on oluliselt paksemad ja tavalistest raskemad.
Need "tugevama kuulikaitsega" tsiviilkasutuses olevad autod, millega mul on tulnud tegemist teha, nende "inimese külje kõrgusel" asuv kaitsekihi paksuseks olen mõõtnud 8mm.
Neil kasutatakse kabiinielektrivarustuseks ka lisaakusid.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Löögikindel aken võib olla vabalt ka erikilega kaetud aken. Seda niisama puruks ei löö.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Räägite vaid nendest märulibussidest. Aga ülekaalulised olid ka 9 politseivärvides konvoibussi. Nüüd meenub tõesti, et umbes nädal tagasi sõitsin Vana-Narva maanteel Silwi töökojast mööda ja seal seisis üks politseivärvides uue põlvkonna Sprinter hoovi peal. Ilmselt siis ka üks neist "paksukestest".
Neile pole vaja nelikvedu, soomust ega tugevdatud klaase...
Neile pole vaja nelikvedu, soomust ega tugevdatud klaase...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Peaks nagu olema üks VV ja neile alluvad ministeeriumid, ametitest rääkimata.
Aga tundub, et PPA, Maanteeamet ja veel enamus riigipalgalisi on oma ametnikena palju kõvemad tegelased, kui mingi üleaasta vahelduv vabariigi valitsus.
Millega see VV siis üldse tegeleb, kui kõikvõimalikud ametid omatahtsi toimetavad?
Vene keeles: Anarhija, eto matt porjatka.
Aga tundub, et PPA, Maanteeamet ja veel enamus riigipalgalisi on oma ametnikena palju kõvemad tegelased, kui mingi üleaasta vahelduv vabariigi valitsus.
Millega see VV siis üldse tegeleb, kui kõikvõimalikud ametid omatahtsi toimetavad?
Vene keeles: Anarhija, eto matt porjatka.
Vilks pidi teispool Läti piiri hunt olema?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Asi lõppeb ilmselt sellega et mõneks ajaks suunatakse PPA kaalubussid kaubikuid ja haagiseid kaaluma...
Endalgi oli oli vaja hulk kola ära toimetada kodunt ja vanemate juurest ja kontorist, osutus et CityBeest oli kõige soodsam hankida kaubik, aga ega ma seda küll nüüd vaadanud et palju seda koli koos auto massiga kokku tuli, kuskil on kindlasti arve kus peaks ka kirjas olema, palju auto Jõelähtme prügilas kaalus...
Endalgi oli oli vaja hulk kola ära toimetada kodunt ja vanemate juurest ja kontorist, osutus et CityBeest oli kõige soodsam hankida kaubik, aga ega ma seda küll nüüd vaadanud et palju seda koli koos auto massiga kokku tuli, kuskil on kindlasti arve kus peaks ka kirjas olema, palju auto Jõelähtme prügilas kaalus...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Vaata Dr. Sci, sina võtsid korraks kaubikut ainult, sina pole tõesti pädev kohe lennult hindamiseks, aga inimesed, kes kaubikutega sõidavad tunnevad kohe ära, kui "ilgemkoorem" peale on laotud. Ma küll ei tea millise masina sa võtsid, aga üldjoontes kui see "täispikk ja täiskõrge" just polnud, siis ega sa väga lõhki ikka ei aja. Ajajad on tavaliselt ise hästi teadlikud sellest, sest asi on tunda ju kohe- saba/buss maas ja vedu/tõmme teistsugune, ja isegi siis juba, kui lubatu piirini alles hakkad jõudma. Ja lisan siia juurde veel tehnilise märkuse, et lühiajaline ülekoormamine või 100% koormusega sõit ei pruugi veel tõesti midagi teha, aga kui sõiduk sõidab ka tühjalt(!) ilma reisijate/kauba/varustuseta , siis on jamasti. Nasvärk reisijatega kah veel peale ja kui ikka raami/kere pole tugevdatud, ega siis pikka pidu pole ei sellel kerel, ei mootoril. Kord võtsin talvel oma kaubikule külmal talvepäeval Tallinn-Tartu teel ühe hädalise Masteri sappa. Omal uus heas korras buss mul (st ainult omaniku enda käes sõitnud, st "mitte aetud pann", no kus sa ikka hädalise jätad. Nöör külge ja minema. No tuli väga vaevaliselt, mõtlesin, et tõmban kohapealt ära hoo sisse küll jookseb, tea mis pidurid kinni külmand vmt, küll liikuma saame, ennegi suuremat käru ju tõmband jne. Kui vaatasin, et ikka ei jõua kuidagi moodi, siis 5km-ga sain aru, et kurat see pole õige värk ja järsku tundsin, et kuidagi sidurikärsakas justkui!!??. Kohe seisu ja siis selgitusi saama? Tüüp üteb, et jajah tal mingi 2-3tonni rauda peal???? Ime jah, et ma sabas tõmmatagi ei jõua.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ja tagasillast midagi näha ei olnud? Ära tee nalja, paned nendele mersudele täiskoorma peale on tagumik vastu maad. Mis siis veel kahe või kolmekordse ülekaalu puhul peaks olema?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Paned raua keskele, vastu vaheseina ja buss on ühtlaselt madalamal. Niimoodi, et kohe silma ei hakka. Ikodori 1,5 tonnine alus küljeuksest vastu vaheseina, ja kannatab sõita, aga kui tõstukiga tagant peale panna, siis on kööga- saba maas. Siis laod osa lihtsalt ümber kas vaheseina juurde või haagisesse ja ikka jääb saba maha. Ja ei mul ei tal ei olnud Mersu, vaid Master, sellel on tagaratas kaugemal sabas kui Mersul, st Master tasakaalustub paremini.AMvA kirjutas:Ja tagasillast midagi näha ei olnud? Ära tee nalja, paned nendele mersudele täiskoorma peale on tagumik vastu maad. Mis siis veel kahe või kolmekordse ülekaalu puhul peaks olema?
-
- Liige
- Postitusi: 3353
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
AMvA kirjutas:Ja tagasillast midagi näha ei olnud? Ära tee nalja, paned nendele mersudele täiskoorma peale on tagumik vastu maad. Mis siis veel kahe või kolmekordse ülekaalu puhul peaks olema?
Tead, vedrusid saab teha jämedamast traadist ka
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kummaline , labane olukord.
PPA "kotib" regulaarselt eraettevõtteid, eraisikuid "kasuliku koorma" mõne kilo ülekaalu pärast. Ise, samas, enda tehnika võimaliku ülekaalu kohta info puudub.
"Vahele jäädes", teeseldakse üllatust, pärast MNT kontroll-kaalumist.
T.
PPA "kotib" regulaarselt eraettevõtteid, eraisikuid "kasuliku koorma" mõne kilo ülekaalu pärast. Ise, samas, enda tehnika võimaliku ülekaalu kohta info puudub.
"Vahele jäädes", teeseldakse üllatust, pärast MNT kontroll-kaalumist.
T.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Madis Reivik kirjutas:AMvA kirjutas:Ja tagasillast midagi näha ei olnud? Ära tee nalja, paned nendele mersudele täiskoorma peale on tagumik vastu maad. Mis siis veel kahe või kolmekordse ülekaalu puhul peaks olema?
Tead, vedrusid saab teha jämedamast traadist ka
No shit, Sherlok?
Mersul on muuseas lehtvedrud.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Turist 47 kirjutas:Kummaline , labane olukord.
PPA "kotib" regulaarselt eraettevõtteid, eraisikuid "kasuliku koorma" mõne kilo ülekaalu pärast. Ise, samas, enda tehnika võimaliku ülekaalu kohta info puudub.
"Vahele jäädes", teeseldakse üllatust, pärast MNT kontroll-kaalumist.
T.
Kui neile tarnija kinnitas, et kaal on ok, siis ei hakka keegi üle kaaluma.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist