"Tankid EKV-le"
Kui nüüd arvestada tornid kõigile masinatele, siis tuleks ühe M-151 hind 2,6 miljonit eeku. (18,3 miljonit $ 84 masina peale). Samas. ka BTR on varustatud samakaliibrilise kuulipildujaga. Ja kui oleks valida, kas sama raha eest osta 50 soome masinat või sada BTR-4, siis ausalt öeldes kipuks minu isiklik valik küll ukrainlaste poole.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 12 Juun, 2005 18:33
- Kontakt:
kunagi leidsin postituse netist, kus üks vene relvatööstusega veidi seotud venelane rääkis sellistest numbritest. Need on küll ainult numbrid, konteksti teadmata ei ole sellega midagi eriti peale hakata, lihtsalt illustreeriv infokilluke
- Stryker 2005 aasta hindades 3,4milj. USD tükk
- LAV-25 821-914000 USD
- AMV 1,3milj. masin ise, infra+väljaõppevahendid, toetus+simulaatorid = 1,85milj. USD tk.
- Pandur II 1,8milj. USD
- BTR-80 eksporthind 292000 USD, 80A 295000 USD,
- Pasi 511320 USD
- TPz-1 Fuchs 786300 USD
- Stryker 2005 aasta hindades 3,4milj. USD tükk
- LAV-25 821-914000 USD
- AMV 1,3milj. masin ise, infra+väljaõppevahendid, toetus+simulaatorid = 1,85milj. USD tk.
- Pandur II 1,8milj. USD
- BTR-80 eksporthind 292000 USD, 80A 295000 USD,
- Pasi 511320 USD
- TPz-1 Fuchs 786300 USD
Jutt kisub küll jällegi tankidest kõrvale, aga nende toetuseks on soomulid vajalikud. Lisan BTR-4 video. Tundub visuaalsel vaatlusel sümpaatne riist olema. Ei tea muidugi selle soomust ja agrekaatide vastupidavust.
http://www.youtube.com/watch?v=xPO5R4L7jrY
http://www.youtube.com/watch?v=xPO5R4L7jrY
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!
võimalik et see linbk siit juba läbikäinud aga postitan ikkagi,all ka vihje leodest
http://www.postimees.ee/?id=291513
http://www.postimees.ee/?id=291513
küse: Leo 2d luubi alla
Milliseid inseneride "tanke" meil vaja läheks isegi miinimum programmi käivitudes? Kui siis, kas tendents sarnaselt paljude riikidega Leo 1 baasil... tuletagem ka meelde, et Eestile on kombeks osta üks asi korraga, kuid pakun eritehnika müüki ei võta keegi NATO riikidest ette, ning Soome käitus ka Leo2-dega kirurgiliselt. Mitu tanki lõigatigi ümber. Seevastu kahtlen sügavalt EKV ja EKM taolises kirurgilises isetegevuses.
mida arvate?
mida arvate?
otsin eestlasi, kes teenisid eskadrilli ülema major Toompuu all (sinised baretid) / (üksus Alfa); Taškendis, operatsioonid-patrullid: Pakistanis, Afganistanis, Vene-Hiina piiril; Vietnami operatsioon USA "guerrillas" vastu (1960ndad - 1970ndad).
BTR-4 hinnast moodustab rahulikult 1/3 moderniseeritud "sportsisu" jms, millist videos nähtud masinal veel ei ole, kuid näitustel on olnud ja raskerelvastus, millist me sellisel kujul ei vaja. Üldiselt selle masina hind peaks jääma meile vajalikuna ja sobilikuna mitte enam, kui 10 miljonit EEK/tk. Meile piisab 12,7mm Browningu tornist näiteks. Vene tüüpi tehnika ei ole väga töökindel (aga pole seda ka lääne oma!), kuid on lihtsalt parandatav ja kasutatav, mis teeb tast sobiliku riista ajateenijatele ja reservarmeele.
Ukrainas on jah omad probleemid, kuid pole võimaltu, et varuosi ikkagi saaks. Eks seal ole praegu nö väike stagnatsiooniperiood, aga küllap see ongi kasulik, et mõne aasta pärast siis uuesti lõplik kurss läände võtta.
4x4 soomusautode massostmist jalaväele ma ei poolda ja neid pole ka kasutatud kujul saada. Teisalt on nad jälle uuena oma madala kasuteguri suhtes kallivõitu.
Kuna kasutatud normaalseid ratasmasinaid praktiliselt saada ei ole, siis oleks ikka veel soomustransportööride teemas üliodava, kuid töökindla ja läbiva MT-LB fänn. Meie maastikku ja aastaaegu arvestades on läbivus osutunud minuarust alati suurtel õppustel probleemiks ja seda hoolimata meie hääst teedevõrgust...
Ukrainas on jah omad probleemid, kuid pole võimaltu, et varuosi ikkagi saaks. Eks seal ole praegu nö väike stagnatsiooniperiood, aga küllap see ongi kasulik, et mõne aasta pärast siis uuesti lõplik kurss läände võtta.
4x4 soomusautode massostmist jalaväele ma ei poolda ja neid pole ka kasutatud kujul saada. Teisalt on nad jälle uuena oma madala kasuteguri suhtes kallivõitu.
Kuna kasutatud normaalseid ratasmasinaid praktiliselt saada ei ole, siis oleks ikka veel soomustransportööride teemas üliodava, kuid töökindla ja läbiva MT-LB fänn. Meie maastikku ja aastaaegu arvestades on läbivus osutunud minuarust alati suurtel õppustel probleemiks ja seda hoolimata meie hääst teedevõrgust...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9130
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
BTR-4 puhul võiks rääkida pigem litsentsi alusel töötamisest, kus Ukrainast tuleksid näiteks karbid aga veermik jms. pandaks Eestis külge koha peal toodetud kraamist. Sedasi on võimalik poliitilist riski maandada.hummel kirjutas:BTR-4 hinnast moodustab rahulikult 1/3 moderniseeritud "sportsisu" jms, millist videos nähtud masinal veel ei ole, kuid näitustel on olnud ja raskerelvastus, millist me sellisel kujul ei vaja. Üldiselt selle masina hind peaks jääma meile vajalikuna ja sobilikuna mitte enam, kui 10 miljonit EEK/tk. Meile piisab 12,7mm Browningu tornist näiteks. Vene tüüpi tehnika ei ole väga töökindel (aga pole seda ka lääne oma!), kuid on lihtsalt parandatav ja kasutatav, mis teeb tast sobiliku riista ajateenijatele ja reservarmeele.
Ukrainas on jah omad probleemid, kuid pole võimaltu, et varuosi ikkagi saaks. Eks seal ole praegu nö väike stagnatsiooniperiood, aga küllap see ongi kasulik, et mõne aasta pärast siis uuesti lõplik kurss läände võtta.
4x4 soomusautode massostmist jalaväele ma ei poolda ja neid pole ka kasutatud kujul saada. Teisalt on nad jälle uuena oma madala kasuteguri suhtes kallivõitu.
Kuna kasutatud normaalseid ratasmasinaid praktiliselt saada ei ole, siis oleks ikka veel soomustransportööride teemas üliodava, kuid töökindla ja läbiva MT-LB fänn. Meie maastikku ja aastaaegu arvestades on läbivus osutunud minuarust alati suurtel õppustel probleemiks ja seda hoolimata meie hääst teedevõrgust...
Pluss veel tekkiv võimekus kohapealseks remondi- ja hooldustöödeks.BTR-4 puhul võiks rääkida pigem litsentsi alusel töötamisest, kus Ukrainast tuleksid näiteks karbid aga veermik jms. pandaks Eestis külge koha peal toodetud kraamist. Sedasi on võimalik poliitilist riski maandada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Mh! Milleks neid karpe ja käiguosigi vaja on? Üks hoholl, jooniseid ja spetse täis mälupulgaga, lennukisse ja nt. "Mäetehnikasse". Seal tehti kõike NL mäemasinate juppe kohapeal ja parandati. BTR ei tohiks üle jõu käia. Nt. Kurtna tank kisti seal pulkadeks ja pandi kokku tagasi, vast saab mingi soomuki tootmisega ka hakkama.
http://nvo.ng.ru/armament/2010-08-06/8_tanks.html
Selle artikli valguses hakka või arvama, et paljuräägitud soomusvõimekuski saab teoks vaid missioonide huvides...
Selle artikli valguses hakka või arvama, et paljuräägitud soomusvõimekuski saab teoks vaid missioonide huvides...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9130
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Aga selleks, et puhtalt know-how müümine ukrainlastele ilmselt ei meeldi. erinevatel põhjustel.wolfgang kirjutas:Mh! Milleks neid karpe ja käiguosigi vaja on? Üks hoholl, jooniseid ja spetse täis mälupulgaga, lennukisse ja nt. "Mäetehnikasse". Seal tehti kõike NL mäemasinate juppe kohapeal ja parandati. BTR ei tohiks üle jõu käia. Nt. Kurtna tank kisti seal pulkadeks ja pandi kokku tagasi, vast saab mingi soomuki tootmisega ka hakkama.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist