Kui just pole laeva esimene dokk, siis võib eeldada, et iga dokkimise käigus vahetatakse välja teatud osa kereplaate jm metallkonstruktsioone tonnide kaupa ning seda erinevatel põhjustel - vigastused, kulumine, korrosioon, ümberehitus jne. See on täiesti tavapärane praktika.
Siin jäeti kereplaadid suuresti paika, kuid värske EVA-316 dokkimine BLRT's:
https://www.facebook.com/watch/?v=535454100912978Siin laeval sai ka ise töid tehtud
https://fb.watch/v/10yYT2q5u/Peamasina vahetuse puhul, oleksin ma oma jutuga ettevaatlikum, see on tihti väga suur töö, kuid seda tehakse. Tavaliselt pole selleks laevadel spetsiaalseid luuke ning lõigatakse vajalik auk laevakeresse.
Plastkorpusega aluste kohalt aga hoian oma suu kinni, sest puudub kogemus.
BLRT töötaja ma ei ole - enam mitte.
Laeva kuivdokkimine on kallis lõbu, kuid kui oled laevaomanik, siis sellest sa ei pääse.