Pärisorja mentaliteet...Wots kirjutas:
3) Miks siis tänapäeval kui on tunduvalt rohkem autosid kui nõuk. ajal pole teedevõrku täiustatud? Arvestades hetkelist liikluskoormus peaksid kõik põhimaanted olema 4-realised. Ometigi ei suudeta seniseidki teid korras hoida.
Nõuk ajal toimis mõnigi asi efektiivsemalt.
See vast üks kena näide kuidas vaimne laostumine ja hirmus-kuri individualismus-egoismus maad laastab.
Kui saab inime riigiametisse, ehk siis sõiduridade arvu üle otsustama - ei ole tema esimeseks mureks mitte tee ehitust läbi viima hakata, vaid oma positsiooni ja sissetuleku kindlustamine.
Siis uus büroo ja ametiauto jne jne.
Kuna asjapulk sai ametisse "erakondliku tuusikuga" siis varsti teeb ta koha vabaks järgmisele "ehitajale"
Ja jälle otsast peale.
Pole vist vaja lisada, et on suur saavutus kui olemasolevadki teed selle sebimise kõrvalt lapitud saavad.
Banaalne.
Igav.
Aga kontrollitud pea 20a kogemusega
Prestiizne ei ole mitte ühiskonnale väärtuse loomine - vaid isiklik heaolu.
Pärisorja mentaliteet.
Ja kuidas sa ehitaksi kui uue trassi naabruses elam mõni Roika Vello - kes leiab, et müratase või kommunikatsioonikaabel tema krundi serval vajab kosmilise summaga kompenseerimist?
Olgu seal pigem lepavõsa nagu viimased kolmsada aastat - aga riigile ehk rahvale vajalikku teed ei ehita teie mitte.
Ja pärst mind tulgu või veeuputus.
Eks see meeletu egoism võibolla ole nüüd vastumõju nõuk käsu ja jõuga majandamisele kuid juured mulle tundub on ikka sügavamal - seal teo-orjuse ajas nimelt