M3A1 Scout Car
M3A1 Scout Car
Et siis järjekordne mudel minu käe all vaminud,1/35 mõõtkavas revelli toodang,Kokku läks ta suht hästi
minu õnneks
.Ootan siis teie arvamusi
http://nagi.ee/photos/sujuvkala/sets/110351/
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Pole paha. Tiba võiksid teist "kulutada" , kasvõi hariliku pliiatsiga. Muidu jääb sihuke uue mänguasja mulje. Labidast ei saanud aru kuidani naljakas, seest täis ?
Aga muidu on kena, ilus pisike masin. See peaks zvezda oma olema ja zvezdal sai tast ka "Pattoni taksot" teha
revellil seda varianti vist kaasas ei ole.
Aga muidu on kena, ilus pisike masin. See peaks zvezda oma olema ja zvezdal sai tast ka "Pattoni taksot" teha
Täiesti ilus asi, labidaga võiksd küll vaeva veel näha, ebareaalne ju kui seest täis on.Kulutamine ja pesu ka teha ning oleksgi kõik
A ja sa võiks piltide panemiseks http://photobucket.com/ kasutada, registreeid ära, lased pildid üles , kohe on olemas pildi link sellisel kujul: [img]PildiAadres[/img] ja kopid postitusse, oleks parem kommenteerida. Paljud ei viitsi postiduses olevale lingile klõpsatagi
A ja sa võiks piltide panemiseks http://photobucket.com/ kasutada, registreeid ära, lased pildid üles , kohe on olemas pildi link sellisel kujul: [img]PildiAadres[/img] ja kopid postitusse, oleks parem kommenteerida. Paljud ei viitsi postiduses olevale lingile klõpsatagi
joomise maha jätame jätame, selle peale võtame võtame
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Päris hea tulemus, kohe päris-päris hea ja vist ka esimene selline masin meie foorumis. Labida koha pealt oled juba sugeda saanud, kirvest tuleks kah veidi nihutada, nagu siin tähelepanelik publik juba märkis. Aga üks apsakas on veel - speedsta just küsis selle rulliku kohta ja siis märkasin, et oled ta kogemata kombel tagurpidi külge liiminud, loodan et see õnnestub ettevaatlikult lahti lõigata ja õigeks pöörata. Kuna muidu ei ole tast maastikul suuremat abi, sest sel otstarbel ta algselt mõeldud oli.
No ja kangesti puhtakene teine, justnagu äsja konveierilt maha sõitnud, soovitaksin samuti veidi pesu, porikoobastesse saasta ja nati tolmu peale, aga ettevaatlikult, enne proovi mõne suvalise vana tüki peal ära.
Urmas.
No ja kangesti puhtakene teine, justnagu äsja konveierilt maha sõitnud, soovitaksin samuti veidi pesu, porikoobastesse saasta ja nati tolmu peale, aga ettevaatlikult, enne proovi mõne suvalise vana tüki peal ära.
Urmas.
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Tere kutid.
Paar kuud on mõõdunud ameerika poolroomiku kallal nokitsedes ja nüüd sai plaaniväliselt soetatud Zvezda Scout. Oli teine juku poes 20% alla hinnatud ja sai siis spontaalselt ära ostetud.
Suured tänud Fossiilile mahuka materjali eest! Muuseas andis ta mulle ka Scouti ligi 400 lk. pikkuse manuaali.
Sealt siis selgub, et algul varustati masinat kas ühe bensiini- või siis kahte tüüpi diiselmootoriga. Minu jaoks oli see uudiseks.
Bensumootor oli tüüpiline kuuesilindriline ridamootor, püstklappide ja ühekambrilise langevvoolukarburaatoriga. Huvipakkuv on töömaht, mida manuaalis pakutakse 330 kuuptolli ehk siis umbes 5,3liitrit. Surveastme juures 5,8 arendab mootor 110 hj. Sugulus hilisema vankade ZIS-151 ja ZIL-157-ga on ilmne.
Poolroomiku mootori töömahuks pakutakse 390 kuuptolli, ehk siis 6,4 liitrit. Mootori ehitus on analoogiline scouti omale, üllatav on see et saavutati surveaste 6,4, mis tõstis mõnevõrra liitervõimsust ja mootor arendas 150 hj. Tegelikult vapustavad andmed, eriti kui meenutada lähiminevikust vankade levinud võrreldamatult noodsamat V8 mootorit ZIL- ide ja LAZ busside peal. mahuga siis 6liitrit ja 150 hj.
Disladega varustati Scoute kuni 41 a. lõpuni. Olid need siis samuti kuuesed ridamootorid, tõsi küll rippklappidega ja 5,5 liitrise töömahu ja 14.5-se surveastme juures arendasid nad 81 või103 hj.
Toitesüsteem oli manuaali järgi Boschi päritolu. Huvitav kas ameeriklased lõpetasid dislade tootmise siis ära, kui sakslastega kaubavahetus katkes?
Mudel näeb Zvezda kvaliteedi kohta täitsa normaalne välja. Plaanis on ta kokku panna otse karbist, ja rõhuda rohkem värvimisele.
Muidugi tuleb asendada tööriistad: originaalis on nad lihtsalt poolteist korda suuremad, kui olema peaksid. Sel põhjusel jääb näiteks kirvevars uksele ette. Tööriistad, nagu ka kuulipritsid saan ma Dragoni poolroomiku karbist. Seal on neid topeltports.



Paar kuud on mõõdunud ameerika poolroomiku kallal nokitsedes ja nüüd sai plaaniväliselt soetatud Zvezda Scout. Oli teine juku poes 20% alla hinnatud ja sai siis spontaalselt ära ostetud.
Suured tänud Fossiilile mahuka materjali eest! Muuseas andis ta mulle ka Scouti ligi 400 lk. pikkuse manuaali.
Sealt siis selgub, et algul varustati masinat kas ühe bensiini- või siis kahte tüüpi diiselmootoriga. Minu jaoks oli see uudiseks.
Bensumootor oli tüüpiline kuuesilindriline ridamootor, püstklappide ja ühekambrilise langevvoolukarburaatoriga. Huvipakkuv on töömaht, mida manuaalis pakutakse 330 kuuptolli ehk siis umbes 5,3liitrit. Surveastme juures 5,8 arendab mootor 110 hj. Sugulus hilisema vankade ZIS-151 ja ZIL-157-ga on ilmne.
Poolroomiku mootori töömahuks pakutakse 390 kuuptolli, ehk siis 6,4 liitrit. Mootori ehitus on analoogiline scouti omale, üllatav on see et saavutati surveaste 6,4, mis tõstis mõnevõrra liitervõimsust ja mootor arendas 150 hj. Tegelikult vapustavad andmed, eriti kui meenutada lähiminevikust vankade levinud võrreldamatult noodsamat V8 mootorit ZIL- ide ja LAZ busside peal. mahuga siis 6liitrit ja 150 hj.
Disladega varustati Scoute kuni 41 a. lõpuni. Olid need siis samuti kuuesed ridamootorid, tõsi küll rippklappidega ja 5,5 liitrise töömahu ja 14.5-se surveastme juures arendasid nad 81 või103 hj.
Toitesüsteem oli manuaali järgi Boschi päritolu. Huvitav kas ameeriklased lõpetasid dislade tootmise siis ära, kui sakslastega kaubavahetus katkes?
Mudel näeb Zvezda kvaliteedi kohta täitsa normaalne välja. Plaanis on ta kokku panna otse karbist, ja rõhuda rohkem värvimisele.
Muidugi tuleb asendada tööriistad: originaalis on nad lihtsalt poolteist korda suuremad, kui olema peaksid. Sel põhjusel jääb näiteks kirvevars uksele ette. Tööriistad, nagu ka kuulipritsid saan ma Dragoni poolroomiku karbist. Seal on neid topeltports.



-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
von manstein
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
-
Joss Metsast
- Liige
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Zvezda variandil on kaasas (või vähemastiminu omal oli) juhis ka kindral Pattoni ametisõiduki tarvis. No millega härra ennast sõidutada lasi. Sellel oli uhke tärne täis plafoonilaadne asi katusel. Kunagi kui seda ise esimest korda nägin ei saanud ka sotti et mis imelugu see siis nüüd on. Pärast netist leidsin selle Pattoni auto kohta ka paar viidet kus soldatid teist ka taksoks olevat kutsunud. Ei tea, võibolla oli legend.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline