Autotehnikateema
Sellistest lugudest saaks ilmselt paksu raamatu kokku, kui kõik kolhooside ja muude asutuste juhtumised kokku koguda.
Mõni näide: Kästi praktikandil mtz-80 tavotipritsiga üle käia. Laomees hakkas kahtlustama, et midagi on mäda kui vend tuli juba kolmandat korda tünni juurde pritsi täitma??? Selgus see, et käivitusmootori karteri tuulutuspunniks oli massinist pannud määrdenipli ja praktikant pumpas aga usinasti sinna määret ja ootas millal kuskilt välja pressima hakkab
Ühes teises majandis saadeti praktikant lattu kompressiooni järele,kolmene purk näpus. (õnneks polnud see mina)
Või siis keeras keegi hea inimene kütusepaagi kraani kinni, kui massinist korraks poodi "jäätise" järele tormas. Kui mees tagasi ja sõitu alustas sai küttesüsteem just tühjaks... ja neil kes poe ees õlut libistasid nalja nabani. jne. jne.
Mõni näide: Kästi praktikandil mtz-80 tavotipritsiga üle käia. Laomees hakkas kahtlustama, et midagi on mäda kui vend tuli juba kolmandat korda tünni juurde pritsi täitma??? Selgus see, et käivitusmootori karteri tuulutuspunniks oli massinist pannud määrdenipli ja praktikant pumpas aga usinasti sinna määret ja ootas millal kuskilt välja pressima hakkab
Ühes teises majandis saadeti praktikant lattu kompressiooni järele,kolmene purk näpus. (õnneks polnud see mina)
Või siis keeras keegi hea inimene kütusepaagi kraani kinni, kui massinist korraks poodi "jäätise" järele tormas. Kui mees tagasi ja sõitu alustas sai küttesüsteem just tühjaks... ja neil kes poe ees õlut libistasid nalja nabani. jne. jne.
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Nojah, siduri survelaagrile tuli määrimseks natuke tavotti panna. Praktikant tõmbas ühe käega suitsu, teises käes oli vene torbikukujulise elektrimäärdepritsi toru ja ootas et määre sidurikojast välja hakkaks pressima.
Teinekord kästi praktikandil käivitusmootor maha võtta. Mässas seal kui vana jossimees mööda läks. Küsimusele mis teed ja et käivitusmootorit võtan maha, läksid vanal silmad suureks nagu viiekopikalised ja "Priima " kukkus suunurgast maha. Et võtad käivitusmootorit maha, endal lint lahti löömata
Praktikant läkski suurt haamrit ja torni tooma.
Teinekord kästi praktikandil käivitusmootor maha võtta. Mässas seal kui vana jossimees mööda läks. Küsimusele mis teed ja et käivitusmootorit võtan maha, läksid vanal silmad suureks nagu viiekopikalised ja "Priima " kukkus suunurgast maha. Et võtad käivitusmootorit maha, endal lint lahti löömata
Praktikant läkski suurt haamrit ja torni tooma.
Noh, kui siin juba raamatu "Sada sigadust sõbra autole " koostamiseks läks- vanemale autole paraja pikkusega puuklots tagasilla tala ja kere vahele. Sent-kaks pikem kui see vahekaugus rahulikus olekus on. Sõitma hakates on tunne täpselt selline, et nüüd, kuram, on küll kandiline ratas autole alla saanud. Edu katsetamisel.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Prooviks selle Tsitrojooni-probleemi ka vahepeal ära lahendada. Ma pakuks, et eelmise hoolduse ajal mõni tööriist kusagile hoovastiku lähedusse või vahele unustatud. Teisel korral hoolduses ei hakatudki kolina põhjust uurima, prooviti ehk korraks, leiti, et kolksub jah ja pandi asjasse süvenemata diagnoos ära.Telc kirjutas:Ei ole väga keeruline. Pigem lihtsalt stiilinäide.
Berlingol hakkasid kojamehed väga valjult kolksuma. Kuna oli korralise hoolduse aeg, viisin auto Vehosse, mainisin ka probleemi.
Paari tunni pärast helistas mehhaanik, teatas hoovastiku kulumisest ja tegi uue mehhanismi hinnapakkumise umbes 2000-3000 vahele.
Ei raatsinud seda raha välja käia, lahendasin probleemi ise kui järgmisel päeval korra klaasipesuvedeliku lisamiseks kapoti lahti tegin.
Et mis viga tahtis Veho sellise summa eest remontida?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Tuli meelde üks tuttava rekkamehe räägitud lugu. Ta oli oma autoga Venemaal Moskva lähedal ööseks suurde rekkaparklasse tulnud. Natukese asja pärast tuli sinna veel suur kolonn vist Lipetski mehi. Imestama pani see, et peale parkimist panid kõik tunked selga ja ronisid korraks auto alla. Siis pandi pidu püsti, joodi viinuskit, pakuti eestlasele ka ja nii edasi. Jutustaja läks varsti magama, aga venelased jäid edasi pidutsema. Korraga ärkas eestlane tohutu müra peale üles, Lipetski meeste autod möirgasid, vahetati käike ja nagu sõda lahti. Varsti jäi kõik jälle vaikseks.
Hommikul ärkasid venelased rooli tagant ja üks seletas, et meie tahame alati viina järgi sõita kui see keset ööd otsa saab. Aga me ise teame oma pahest ja et mitte kallite autodega riskida, miilitsale vahele jääda ja muud kurja -laseme ööseks kardaani käigukasti flantsi küljest lahti.
Hommikul ärkasid venelased rooli tagant ja üks seletas, et meie tahame alati viina järgi sõita kui see keset ööd otsa saab. Aga me ise teame oma pahest ja et mitte kallite autodega riskida, miilitsale vahele jääda ja muud kurja -laseme ööseks kardaani käigukasti flantsi küljest lahti.
Piisavalt lähedale. Aga hoovastiku vahel polnud mitte tööriist vaid kanamunasuurune kivi. Siiamaani mulle arusaamatu, kuidas selline kolakas sinna sattuda võis.Manurhin kirjutas: Prooviks selle Tsitrojooni-probleemi ka vahepeal ära lahendada. Ma pakuks, et eelmise hoolduse ajal mõni tööriist kusagile hoovastiku lähedusse või vahele unustatud. Teisel korral hoolduses ei hakatudki kolina põhjust uurima, prooviti ehk korraks, leiti, et kolksub jah ja pandi asjasse süvenemata diagnoos ära.
Ma küsin ühe lihtsa tähelepanuküsimuse:
On mul 2101. Aastat 4-5 tagasi sai aku mingil põhjusel maha võetud (ilmselt laadimiseks, aga see ei oma rolli) ning seejärel tagasi pandud. Sõites aga hakkas mingi veider metalne kolin kapoti alt kostma. Viga otsisin mitu päeva, kui leidsin, siis kõrvaldamine võttis paar sekundit.
Sõiduomadused ei muutunud, ainult kolises (rohkem kui kopikas seda muidu teeb). Mis viga oli? Võimalusel täpne põhjus
On mul 2101. Aastat 4-5 tagasi sai aku mingil põhjusel maha võetud (ilmselt laadimiseks, aga see ei oma rolli) ning seejärel tagasi pandud. Sõites aga hakkas mingi veider metalne kolin kapoti alt kostma. Viga otsisin mitu päeva, kui leidsin, siis kõrvaldamine võttis paar sekundit.
Sõiduomadused ei muutunud, ainult kolises (rohkem kui kopikas seda muidu teeb). Mis viga oli? Võimalusel täpne põhjus
professional retard
Aku raami kinnitamine paari sekundiga siiski ei käi. Omade kogemuste põhjal võin kinnitada, et selleks kulub isegi peaaegu terve minut. Juhul, kui ikka korralikult kinnitada... Võtmed seal "vannis" ka just märkimisväärselt ei kolise, ise unustasin neid sinna korduvalt ja hiljem juhuslikult avastasin. Mõni žigulimees koguni hoiab neid seal alaliselt, vajadusel hea võtta, pole vaja kusagilt mööda pagasnikut taga otsima hakata.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Polnud tahtmatult, lihtsalt ei kasutanud hillarti õpetussõnu "Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)" , seetõttu pidin oma postitusse õige vastuse hiljem lisama postitust muutes.mongol kirjutas:Jackpuuk vastas (tahtmatult?) ära - võtmed 10 ja 13 kolisesid selles "rennis".
Hetkel aega napib, aga panen veel ühe küsimusekese.
Toodi mulle kunagi üks Ziguli, omanik väitis, et starter ei vea mootorit ringi vahepeal, siis sai ainult tõmmates auto käima. Kontrollisime, nagu võtit annad, nii kohe käib. No ei tea, näeb mees luulusid või?
Igaks juhuks sai starter maha võetud ja pulkadeks lammutatud, no mitte midagi häda . Sai kõik ilusti puhastatud-määritud ja kokku tagasi. Paar päeva hiljem jälle mees kohal, ei lähe käima jälle, annan võtit ja kohe käivitub, seda mingi 15 korda järjest. Noh krt. kas sell mõnitab mind või? Aga ei, tundus ikka mures olevat, kahekesi pikemalt uurides leidsime siiski vea üles. Millise veaga tegu oli?
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 80 külalist