Autotehnikateema
Kahtlustan ise ka esimesest laksust mingit massi-akuklemmide jama. Samas võiks ka süütelukk või vooluahel aku-süüteluku-starteri relee vahel sellist nalja teha. Või massilüliti. Originaalis seda küll Žigulil pole, aga enamasti autoomanikud ise paigaldasid selle. Või koguni mingi kaval "salalukk" e. peidetud ärandamisvastne lüliti. Üldiselt paigaldati see küll süüteahelasse, aga põhimõtteliselt saaks ka starteri ahelasse panna. Ainult et sel juhul saaks pätt auto väga lihtsalt lükates käima. Muidugi, mõnel eriti hoolsal autoomanikul võis põhimõtteliselt igas vooluahelas miski salalüliti olla.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Märkimata jäi, kas ei käinud starter üldse ringi või käis tühjalt ja ei võtnud taha. Esimesel juhul taas kaks varianti - kas tõmberelee klõpsus või mitte.
Ei klõpsunudki - tõenäoliselt süüteluku kontaktide häda;
Klõpsus, kuid ringi ei käinud - tõmberelee kontaktide probleem. Sai kõrvaldada ka seibide allapanekuga. Testimiseks piisas klemmide lühistamisest mingi metallesemega.
Starteri mootori probleemid jätaks kõrvale, kuna sai kontrolitud.
Ja kui starter küll ringi käis, kuid mootorit ei vedanud, siis kas olid pendiksi vedrud surnud või tõesti hoorattal hambad maas. Pendiksi rasket liikumist võlli nuutidel taas ei usu kui starter lahti käis.
Ei klõpsunudki - tõenäoliselt süüteluku kontaktide häda;
Klõpsus, kuid ringi ei käinud - tõmberelee kontaktide probleem. Sai kõrvaldada ka seibide allapanekuga. Testimiseks piisas klemmide lühistamisest mingi metallesemega.
Starteri mootori probleemid jätaks kõrvale, kuna sai kontrolitud.
Ja kui starter küll ringi käis, kuid mootorit ei vedanud, siis kas olid pendiksi vedrud surnud või tõesti hoorattal hambad maas. Pendiksi rasket liikumist võlli nuutidel taas ei usu kui starter lahti käis.
Plekul kohe esimesega pihta, hammasvööst olid mõned kikud puudu jah. Kui oleks omanik mind sinna kutsunud kui asi ei käivitunud, siis oleks kähku veale jälile saanud. Tema aga sikutas auto käima ja sõitis minu juurde. Proovi siis aru saada, ühtegi sümptomit ju oma silma-kõrvaga ei näe-ei kuule. Kui suur on tõenäosus, et minu käivitamiste ajal sama viga esineb?
sitt päev, kellele kurdad
Arvan, et iga viies käivitamine peaks kinni jooksma, kuid see on ka nii ja naa värk.
Paneks ka ühe lihtsama. Sai sügisel ostetud üks Opel jeebiront, et kaatrit merre sisse-välja saada. Viimasel korral, aga masin vajus kohe poolest saati sisse ja rapsimise tulemusena hakkas sidur libisema.
Nüüd kuu tagasi tuli mõte, et tiriks garaaži sisse ja hakkaks remontima, kuid pilli kohalt liikuma ei saanud. Esialgu vihjeid ei anna, kuid mis oli juhtunud?
Paneks ka ühe lihtsama. Sai sügisel ostetud üks Opel jeebiront, et kaatrit merre sisse-välja saada. Viimasel korral, aga masin vajus kohe poolest saati sisse ja rapsimise tulemusena hakkas sidur libisema.
Nüüd kuu tagasi tuli mõte, et tiriks garaaži sisse ja hakkaks remontima, kuid pilli kohalt liikuma ei saanud. Esialgu vihjeid ei anna, kuid mis oli juhtunud?
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kui tegemist opel fronteraga ehk GM-i versiooniga Isuzust, siis pakun välja, et esisilda oli vesi sattunud ja EOD poolt nimetatud loodusliku protseduuri osaliseks saanud. Nimelt ei hiilga GM-i versiooni esisild erilise tihedusega (võrreldes originaaliga) vedelike sisse-välja liikumisel.
Kui kamraadid vastu ei vaidle, siis kasutaksin mõnda teie poolt antud paremat küsimust automargi foorumis?
Kohati tuleb küll naer peale tänapäevaseid noori vaadates, ka selles automargi foorumis toimib viktoriin (nagu meil on kleepsuna), vihjasin neile militaarteemalist küsimust pannes, kuskohast saaks spikerdada , no ei viitsita ajusid rakendada (siinkohal tuleks jälle hillartit tsiteerida) .
Pole täpselt kindel, kas meie Karuke on nimetet autofoorumi kasutaja või viitsis natuke minu tegemiste jälgi ajada (aga vihjeid nimetatud foorumile minu erinevates postitustes on tegelikult piisavalt), Karukese postitus oli üsna teema alguses selline:"Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu )
Siinsetel foorumlastel palusin autofoorumist mitte spikerdada, tundub et Karuke otsis sealt vastuse üles ning ei hakanud end võõraste loorberitega ehtima, aumeeste mäng!
Võrreldes foorumeid on välja koorunud selline iva, nooremad üldiselt ei jaga tehnikast suurt midagi, nad võivad küll leida lahenduse mingi automargi teatud spetsiifilisele probleemile kuid see on ka kõik, üldisematele probleemidele mis võivad tekkida erinevate automarkide puhul, nendele nad ei suuda vastust leida (erinevalt siinsetest foorumlastest) .
Kui kamraadid vastu ei vaidle, siis kasutaksin mõnda teie poolt antud paremat küsimust automargi foorumis?
Kohati tuleb küll naer peale tänapäevaseid noori vaadates, ka selles automargi foorumis toimib viktoriin (nagu meil on kleepsuna), vihjasin neile militaarteemalist küsimust pannes, kuskohast saaks spikerdada , no ei viitsita ajusid rakendada (siinkohal tuleks jälle hillartit tsiteerida) .
Pole täpselt kindel, kas meie Karuke on nimetet autofoorumi kasutaja või viitsis natuke minu tegemiste jälgi ajada (aga vihjeid nimetatud foorumile minu erinevates postitustes on tegelikult piisavalt), Karukese postitus oli üsna teema alguses selline:"Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu )
Siinsetel foorumlastel palusin autofoorumist mitte spikerdada, tundub et Karuke otsis sealt vastuse üles ning ei hakanud end võõraste loorberitega ehtima, aumeeste mäng!
Võrreldes foorumeid on välja koorunud selline iva, nooremad üldiselt ei jaga tehnikast suurt midagi, nad võivad küll leida lahenduse mingi automargi teatud spetsiifilisele probleemile kuid see on ka kõik, üldisematele probleemidele mis võivad tekkida erinevate automarkide puhul, nendele nad ei suuda vastust leida (erinevalt siinsetest foorumlastest) .
sitt päev, kellele kurdad
Nii ta oli! Justament oli tagasilla tuulutusest vesi sisse tunginud ja ära jäätunud nende kraadide juures, mis meil mõni aeg tagasi oli. Sestap kirjutasingi algse postituse, et väga pead ei pea murdma. Õige vastus oleks, et tagumine reduktor jäätus kinni.EOD kirjutas:Arvestades külma talve oskaks vaid pakkuda, et vesi reduktorisse sattunud ja ära jäätunud.
Nähva uus küsimus.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Midagi lihtsat, kuid sõjaväes juhtunut.
Sõidavad sõdalased ZiL-130-ga mööda põliselanikest vabastatud Königsbergi.
Äkki mootor seiskub. Juht annab starterit, mootor käivitub. Nii kui võtme lahti laseb, seiskub taas. Juht ja autovanem peadpidi kapoti all mootorit uurimas, meie kastis naudime teenistuse kulgemist. Lõpuks hakkas lõunaaeg lähenema. Sai juhile antud väike vihje, misjärel sõit jätkus probleemideta.
Mis viga oli ja kuidas auto vaatamata katkisele detailile sõita sai?
Sõidavad sõdalased ZiL-130-ga mööda põliselanikest vabastatud Königsbergi.
Äkki mootor seiskub. Juht annab starterit, mootor käivitub. Nii kui võtme lahti laseb, seiskub taas. Juht ja autovanem peadpidi kapoti all mootorit uurimas, meie kastis naudime teenistuse kulgemist. Lõpuks hakkas lõunaaeg lähenema. Sai juhile antud väike vihje, misjärel sõit jätkus probleemideta.
Mis viga oli ja kuidas auto vaatamata katkisele detailile sõita sai?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist