Aga millisel veermikul sihuke asjandus liigub? Sellelt lingilt ei leidnud infot, et masin oleks toodetud mingi konkreetse tanki või muu sarnase baasil.
Siin on üksjagu metallist roomikuid, aga kas nende seas ka sobiva leiad: http://www.friulmodel.hu/
Ise ei ole ka leidnud sellest ka abi palumine! Aga vaatan sealt lehelt .
Aga väike info ka mis ma leitsin selle masina kohta sõjas Iraagis.
2003 aasta.21 märtsil sisenesid Inglise 7. Soomustatud brigaad ( kõrbe rotid) Iraaki.
Brigaad kooseis oli - 112 Challenger-2 tanki, 140 Warriorsi jalaväe sõidukit ja 32 AS-90 155 mm ise liikuvat suurtüki.
Nende ülessandeks sai vallutada ja turvata Iraagi suuruselt teine linn Basra.
Iraagi armee osutab ülleatavlt suurt vastupanu aga mais 2003 sai sõda läbi ja 7. Soomustatud brigaadi ülessandeks jäi linna turvata.Juunis 2003 aga lahkus brigaad Iraagist.
7. Soomustatud brigaad on pärast seda käinud Iraagis veel 2 korda, 2005 ja 2008 aastal.
Viimati muutis Zill154, 24 Mär, 2010 0:44, muudetud 1 kord kokku.
VABADUS VÄÄRIB VÕITLUST! Kes endale vabadust ei võitle ei ole vabadust väärt
fossiil kirjutas:Aga millisel veermikul sihuke asjandus liigub? Sellelt lingilt ei leidnud infot, et masin oleks toodetud mingi konkreetse tanki või muu sarnase baasil.
Me oleme ju siin, et isamaad kaitsta. Aga prantslased on ju ka siin, et oma isamaad kaitsta. Kellel siis õigus on?
Erich Maria Remarque “Läänerindel muutuseta”
Otsisin veidi pilte ja ei usu hästi (kuigi modern on suht võõras), Esimesel pilgul tundub Challenger II tõesti sarnane olevat, ent kui vaadata roomiku hambaid, siis need erinevad küll täiega. Aga ehk keegi teab - võib olla kasutatakse Challeneger II -l erinevaid roomikuid?
Igal juhul kümnesse - eraldi lülid on siiski midagi muud, kui "kummikud". Ise koperdasin sama firma Challenger II pastelde otsa, aga see pole vist ikka päris see, mis sa nüüd leidsid. Nüüd jääb üle vaid rahakoti jaoks võimalikult pehme variant netist otsida.
Vaatasin netist ja sellel leheküljel on kõige odavam! Oleks vaja teada mis hinnaga postikulu on ? Endal ei ole mitte mingisugust kogemust internerist tellimisega!
Niisiis saab lubatud pildid ka!
VABADUS VÄÄRIB VÕITLUST! Kes endale vabadust ei võitle ei ole vabadust väärt
Pikalt ei ole mudelit puutunud kuna selle kohta detailseid pilte puudub siis ei hakanud huupi ka panema! Kuniks sain enda valdussse sellise ajakirja
AS-90 Braveheart in detail
Tegemist on vedrukompensaatoriga - see luuk on ilmselt üsna raske (soomusteras ikkagi) ja seda avada-sulgeda oleks ilma kompensaatorita parajalt tülikas. Vedrud on eelnevalt pinge alla kruvitud, nii et nad võtavad suure(ma) osa luugi raskusest enda kanda. Selle tulemusel on luuk tasakaalus ja avaneb-sulgub suht kergesti.
Lahendus on üsna laialt levinud - juba Renault FT-17 juhi näo ees oleval luugil oli sarnane süsteem.