Jalaväesoomuk BTR-80
Jalaväesoomuk BTR-80
Korralik ülevaade Btr-tüüpi soomukist. Küll venekeelne, kuid päris huvitava pildimaterjaliga...
http://e-x-i-l-e.livejournal.com/36304.html
http://e-x-i-l-e.livejournal.com/36304.html
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9134
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
vette lendas lahtiste luukidega, välja tuli juba kinnistega? sees vaatasid meeskonnaliikmed üksteisele tilkudes otsa ja pobisesid vihaseltKilo Tango kirjutas:Tohutult naljakad pildid on need esimesed vette mineku pildid. Kes veel nalja üles leiab saab preemiaks 5 punkti.
edit: äh, 2 minutit hiljem...
-
- Liige
- Postitusi: 802
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.
krijgsvolk kirjutas:Oh jah noorusaeg tuleb meelde, kui selle massina sisemist tõuvärki piltide pealt kaesin!Oh neid kardaane ja torusid ja liigendeid ja hammasrattaid...
Seda asjavärki tuli ju omal ajal õppida kah.
Kõige lollakam nali BTR-ga: istud sees ja lased nurru ja siis hiilib ligi keegi tolgus kuvaldaga ja ikka vastu soomust... Oh olid ajad.
Sama teema variatsioon- lased magusat unekest, pea vastu keskkütteradikat, ja siis võtab mõni sahib kõrvalruumist kahe tellitava võtmega sama trassi radika peal trummilöömist harjutada. Ja mis kõige kurvem, sissepääsud kõrvuti asuvatesse tubadesse paiknesid 60 m angaari erinevates otstes. Püüa kättemaksuvihas tuult põllult...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9134
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
BTR pole asfaldimasin, vanemad vähemalt mitte, kui sillad on nö süngist valjas siis ongi kummipuru taga asfaldil. Ma pole muidugi kursis difrite ja selle jama sünki ajamisega BTR puhul. Aga see on mida olen kuulnud. Aga Kupi pati poisid rääkisid, et maastikul roomab raibe hästi, sile põhi on abiks, pole tala jalus nagu Pasil.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Piltidelt on näha, kui keeruline masin BTR tegelikult on. Hea näide on kasvõi veepaiskuri lahendus, kus BTR-il on ülekanded-värgid särgid, Pasil lihtsalt hüdropump (mis toidab ka muid asju) ja kaks hüdromootorit. Lihtne ja geniaalne.
See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus BTR-i surnud projektiks.
See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus BTR-i surnud projektiks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Ei lähe küll selle teema alla (rohkem nagu takiteema alla kuuluv vahemärkus), aga parafraseeriks -
Piltidelt on näha, kui keeruline masin üks tank tegelikult on. Hea näide on kasvõi ... , kus tankil on ülekanded-värgid särgid, hobuvankril lihtsalt 4 ratast. Lihtne ja geniaalne.
See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus tankide omamise surnud projektiks.
Selline argumentatsioon vist ikka ei toida, või kuidas?
Taolisest loogikast lähtudes peaksime vist senini (ja ka edaspidi) hobuvankriga läbi ajama. Kuigi? Ei tea kas sedagi, sest heina hobusetoiduks ju pole laialt saada ja kes nende hobustegagi enam oskab toimetada (ja ei hakkagi oskama) ning talle pole loomadele kah olemas (ega hakkagi olema). Ja pealegi! Hobuvankrit peab ju hooldama kah. Aga meie varuosa- ja remondibaas?
Piltidelt on näha, kui keeruline masin üks tank tegelikult on. Hea näide on kasvõi ... , kus tankil on ülekanded-värgid särgid, hobuvankril lihtsalt 4 ratast. Lihtne ja geniaalne.
See keerukus koos meie kehva remondi- ja varuosalogistika võimekusega määrab laias laastus tankide omamise surnud projektiks.
Selline argumentatsioon vist ikka ei toida, või kuidas?
Taolisest loogikast lähtudes peaksime vist senini (ja ka edaspidi) hobuvankriga läbi ajama. Kuigi? Ei tea kas sedagi, sest heina hobusetoiduks ju pole laialt saada ja kes nende hobustegagi enam oskab toimetada (ja ei hakkagi oskama) ning talle pole loomadele kah olemas (ega hakkagi olema). Ja pealegi! Hobuvankrit peab ju hooldama kah. Aga meie varuosa- ja remondibaas?
Postitusi lugedes kasuta kôigepealt oma aju (NB!! peaaju) HOMO SAPIENS !!! (e. foorumlane)
Stellung halten und sterben!!
Stellung halten und sterben!!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist