Autotehnikateema
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Pidurivoolik puutub ainult niipalju asjasse, et seda pidurisadula külge kinnitav stuts-polt oli see detail, mis vastu puutus keeramisel. Kuna vahetamise ajal oli väljas külm ja läks juba pimedaks, siis keeras omanik kogemata külge mõlemale poole parempoolse alumist õõtsa ja amorti ühendava kahvli (trehvas käepärast olema):D. Kuna aga hark on kumera profiiliga, siis jäi vale poole oma kumerusega välja, nii hakkaski pidurisuport vastu käima ja lükkas klotsid liiga kaugele. Oleks siis noored mehed oskaks seletada, mismoodi asi täpsemalt ei toimi ja Agu Sihvka kombel kõik ausalt ära räägiks, kus sa sellega. . Sai isegi erinevaid variante kaalutud, kuid ükski ei sobinud. Kui aga ise korraks sanga sai hüpatud, siis oli pilt selge. Nina maast lahti, kutt ise rooli keerama ja pidurit sõtkuma. Ratast keerata proovides oli parempoolne kinni, vasakpoolne aga oli vabalt keeratav. Edasine oli juba "delo tehniki"
Ma seletasin teile tegelikult pikalt-laialt lahti millest lähtuda . Aga kiitma peab teie tehnilist taipu küll!
Ma seletasin teile tegelikult pikalt-laialt lahti millest lähtuda . Aga kiitma peab teie tehnilist taipu küll!
sitt päev, kellele kurdad
Nonii, teema suht pikalt soiku vajunud. Ostis sõber Hitleri kättemaksu (loe:audi), viimaste külmade ajal andis genekas otsad. Pani pruugitud geneka peale, Aadu kättemaks käivitus, kuid töötas ainult nelja silindriga (tegemist audi 90 viiepütase 2,3 motoga), kutt viis abis olnud sõbra koju, sõitis oma hoovi tagasi ja suretas mootori välja, peale seda enam asi ei käivitunud. Hirmus bensuvine üleval ja küünlad ujusid. Märksõnaks: just ostetud masin. Uued vidinad küljes ja massin müüdud (vahepeal kadunud lambukene jälle koguduses tagasi, st. ostis sõbra käest järjekordse Honda omale) . Mis siis Aadu kättemaksuga juhtus?
sitt päev, kellele kurdad
Nendest lähteandmetest ei loe küll midagi välja.
Et mootor töötaks, peab olema "õli ees, tuli taga ja kompressioon keskis", nagu vanarahvas teadis rääkida.
Kompressiooni vast ei kahtlustaks.
Romulast ostetud generaator andis madalat pinget? Pigem mõjub see käivitumisele kui süütele.
Toitesüsteem. Karburaator, K-Jetronic, KE-Jetronic?
Et mootor töötaks, peab olema "õli ees, tuli taga ja kompressioon keskis", nagu vanarahvas teadis rääkida.
Kompressiooni vast ei kahtlustaks.
Romulast ostetud generaator andis madalat pinget? Pigem mõjub see käivitumisele kui süütele.
Toitesüsteem. Karburaator, K-Jetronic, KE-Jetronic?
Ma pakuks midagi sellist, et geneka vahetuse käigus tuli mõni juhe lahti või jäi pärast tagasi panemata. Nimelt selline juhe, mllest saab toite elektrooniline klapp kusagil kütusetorustiku või karpa (või pritsungisüsteemi) küljes, mis reguleerib kütuse tagasivoolu karpast paaki. Bensupump uhas muudkui aga täiega peale, kütus tagasi voolata ei saanud, loogiline siis, et mootor korrralikult ei tööta ja kütus üle uputab.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
See on juba puusalt tulistamine, aga kas geneka impulsisagedus ei puutu kuidagi asjasse? Vene autodel loeti genekast tahhomeetri signaali, kas antud juhul ei võinud see mingit rolli mängida?
Ärge kõvasti lööge, kuna olen ühe teise Saksa premium brändi (ja audi peamise konkurendi) austaja, siis pole vaevaks võtnud neisse kummalistesse leiutistesse süveneda.
Ärge kõvasti lööge, kuna olen ühe teise Saksa premium brändi (ja audi peamise konkurendi) austaja, siis pole vaevaks võtnud neisse kummalistesse leiutistesse süveneda.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40142
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Vabandust, ei jõudnud vahepeal raali taha. Lamjak ütles õige vastuse ära, küll oli põhjuseks lihtsalt vana rihm (nagu mainisin, siis värskelt ostetud massin). Geneka vahetusse puutus see vaid niipalju, et tegemist oli äärmiselt lollaka juhuste kokkulangevusega . Sellised juhused teevad vea otsimise sigaraskeks. Küll aga mõned siin väljapakutud ideed on tõesti kehtivad uuemate autode puhul. Näiteks volvo S80 ei käivitu isegi vedades, kui aku pinge on natukegi alla 12 voldi. Kui aku juba kehvakene, siis ei aita ka laadimine, käivitades langeb pinge alla volvo lubatud normi ja nuta või naera, kuid aitab ainult aku vahetus (ehkki sama aku töötab mõne vanema ja lihtsama pilli peal aastakese veel kindlasti).
sitt päev, kellele kurdad
Teema pikalt soiku vajunud jälle . Lihtne küsimus, peale talv läbi seisnud autol esimesed pidurid peal? Omanik võttis need algosakesteks, puhastas ilusti ära (ka uued klotsid pani), peale esimest pidurdust pidurid jälle peal. Noor poiss, laskis pidurid korralikult kärssama, enne kui läbi hammustas, et midagi väga viltu. Enne vahetamist võttis silindrid-suportid maha, kokku pannes liikusid detailid ilusasti näpujõul (ketaspiduritega auto). Mis siis seda vigurit tegi?
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: avrnbr ja 8 külalist