Militaartehnilised kurioosumid...

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Katapultide postitusele lisaks leidus interneti avarustes ka pilt spetisaalselt Molotovi kokteilide loopimiseks mõeldud seadeldis.
Nagu keskaeg! Igasugust fantaasiakräppi joonistasid seksuaalselt rahuldamata mungad oma raamatutesse, aga enamus selliseid asju ei tööta! Mis ei takista muidugi tänapäeva hälvikutel seliste jamade pealt "teadust" ja "ajaloolisi" filme teha.
holt
Liige
Postitusi: 197
Liitunud: 09 Juul, 2005 8:45
Kontakt:

Postitus Postitas holt »

johnbull kirjutas:granaat kongi ja alles jäävad ainult valuvelje tükid :write: :rip:
Mhmh...me kõik teame ju, oleme korduvalt ja sageli näinud, kuidas üks käsigranaat lennutab kolmanda korruse kõrgusele vähemalt neli meest, paiskab mitmekümne meetri kaugusele igas suunas laiali liivakotidest punkri ja rebib autosid tükkideks...ja seda kõike loomulikult koos meeletu tulepilvega, äärepealt oleksin unustanud. Ameerika filmis.
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Ameerika filmis
Vene filmis rebib ideoloogiliselt õigeid objekte, aga toime sama! :wink:
Hämmastav, kui palju kahju üks väike "käbi" teha võib!
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

Olen igasuguseid näinud, kuid see ületab kõik piirid:

http://fotoobmennik.ru/share-2066_4D578A41.html

Vahest sai valesse kohta? Peaks naljarubriiki postitama? Kui on üleliigne - võib kustutada.

terv
o
Kasutaja avatar
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1044
Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas kangelaspioneer »

oleeg kirjutas:Olen igasuguseid näinud, kuid see ületab kõik piirid:

http://fotoobmennik.ru/share-2066_4D578A41.html

Vahest sai valesse kohta? Peaks naljarubriiki postitama? Kui on üleliigne - võib kustutada.

terv
o
Mulle tundub, et tegemist on petteobjektiga, mis on rajatud miski veoauto või asja peale. Ehitad kümme tükki selliseid, vastase luure näeb et tankikompanii liigub ja vb paneb reservid valmis. Samal ajal saab teises kohas rünnata.

Saksamaal nägin sarnaseid asju, ka liikuvad, vanade veokite peale ehitatud. Ei midagi kurioosset.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lemet kirjutas:Peamine on valuvelg...
Huvitav, mis sellise masina dünaamilised näitajad 112 jõulise kahe ja pooleliitrise bensiinimootoriga ka olla võiks, pikendatud kere, 1770 kilose kaalu, viie inimese ja kuulipritsiga katusel?
UAZ-il minuteada ei kasutata enam 2.5 liitrist mootorit. ZMZ tehase mootorivalik on väljas siin:
http://www.zmz.ru/production/engine

UAZ nime alla pakutakse seda
http://www.zmz.ru/production/engine/40910
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19945
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Hunteri (aga just see seal pildil tundub oleva)t mootorivalikuks andis Wiki need:

УМЗ-4213
Марка: УМЗ-4213
Тип: Бензиновый инжекторный
Объём: 2890 см3
Максимальная мощность: 104 л.с., при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент: 201 Н·м, при 3000 об/мин
Конфигурация: рядный, четырёхцилиндровый
Цилиндров: 4
Макс. скорость: 125 км/час
Экологические нормы: Евро-2
Ход поршня: 92 мм
Диаметр цилиндра: 100 мм
Cтепень сжатия: 8,2

ЗМЗ-409.10
Производитель: Заволжский моторный завод
Марка: ЗМЗ-409.10
Тип: Бензиновый инжекторный
Объём: 2693 см3
Максимальная мощность: 128 л.с., при 4400 об/мин
Максимальный крутящий момент: 217,6 Н·м, при 2500 об/мин
Конфигурация: рядный, четырёхцилиндровый
Цилиндров: 4
Макс. скорость: 130 км/час
Экологические нормы: Евро-2
Ход поршня: 94 мм
Диаметр цилиндра: 95,5 мм
Cтепень сжатия: 9,0

ЗМЗ-5143.10

Производитель: Заволжский моторный завод
Марка: ЗМЗ-5143.10
Тип: Дизельный
Объём: 2235 см3
Максимальная мощность: 96 л.с., при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент: 216 Н·м, при 2250 об/мин
Конфигурация: рядный, четырёхцилиндровый
Цилиндров: 4
Макс. скорость: 120 км/час
Экологические нормы: Евро-2
Ход поршня: 94 мм
Диаметр цилиндра: 87 мм
Cтепень сжатия: 19,5
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Vat kus lops, Volga mootori tegemine on rännanud Ufaa mootoritehasesse. :)

See oli mul meeles, et mingi 2.9 liitrine Gaz-24 põhine mootor UAZ-idel viimati oli (arvude järgi saadud Tsaika mõõtu kolbide ja hülsside kasutamisega).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Lemet kirjutas:Peamine on valuvelg...

Pilt

Huvitav, mis sellise masina dünaamilised näitajad 112 jõulise kahe ja pooleliitrise bensiinimootoriga ka olla võiks, pikendatud kere, 1770 kilose kaalu, viie inimese ja kuulipritsiga katusel?
Kuulipritsi oleks võinud ära kroomida, veel parem üle kullata, kui juba valuvelgedega laristamiseks läks :scratch:
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
Kasutaja avatar
Standartenführer
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
Kontakt:

Postitus Postitas Standartenführer »

Valuvelg ei pruugi olla laristamine, vaid see võib olla plekkveljest tugevam ning kergem, mistõttu suureneb vastupidavus ja pöörleva massi vähenemisest tingituna veeretakistus.
Kuidas keegi asja mõistab. Minuarust ei ole valuvelg küll mingi ime. Aga te olete nõukaaegsed mehed kah.
"Ikka žiguli karbuss ja žiguli karbuss.... :mrgreen: ..vat siis mosse lippab"

Aeg on edasi läind. :wink: Saage üle!
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Standartenführer kirjutas:Valuvelg ei pruugi olla laristamine, vaid see võib olla plekkveljest tugevam ning kergem, mistõttu suureneb vastupidavus ja pöörleva massi vähenemisest tingituna veeretakistus.
Kuidas keegi asja mõistab. Minuarust ei ole valuvelg küll mingi ime. Aga te olete nõukaaegsed mehed kah.
"Ikka žiguli karbuss ja žiguli karbuss.... :mrgreen: ..vat siis mosse lippab"

Aeg on edasi läind. :wink: Saage üle!

....eee.
Valuvelg võib olla plekkveljest tugevam.
Kui se molübteenisulamist valada.
Alumiiniumvalu aga kestab esimese suurema kivini, kuulitabamusest rääkimata.
Purunenud valuvelg muudab auto kasutuskõlbmatuks, auklik ja kõver plekkvelg veereb endiselt edasi.
Lahinguväli pole kiirendusvõistlus :|
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40240
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Miks se selle UAZi kallal vingute? Meil kasutavad osa KL paremaid üksusi ka UAZ-e, kõige paksem materjal kuulide eest on seal uhiuus tent. 12,7 kuulipildujat pole uneski nähtud.

Veelgi enam. Meie jalaväe lahingumasin on endiselt Unimog, mis kaitseb ainult halva ilma eest. 12,7 kuulipildujat pole ka.

Võib ironiseerida sealse olme pärast (pärlipuder jne), aga meist märksa paremini saavad venelased aru sellest, mida sõdimiseks vaja on ja euroremonditud kasarmud pole selles pingereas teps mitte isegi esikuuikus. Parem 12,7 iga masina katusel kui uus staabihoone või kasarmu uus mööbel. Liiga headel tingimustel on nimelt degradeeriv mõju inimese psüühilisele vastupidavuse. USA vägedes suurte probleemide tekitamiseks A-stanis on vaja ainult konditsioneerid ja külm pudelivesi telkidest ära võtta. Kas N. armeel jäi sõdimata, et konditsioneeri polnud ning kraanist tuli kloorivett? Ei jäänud.

Olge parem vait ja vaadake, mis pakasuhha meil siin on, üks alakomplekteeritud deployable pataljon, küsitava väärtusega reserv ja kukenokatäis raskerelvastust/tehnikat :rip: :evil: ning 30 staapi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
vanahalb
Liige
Postitusi: 2644
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

Standartenführer kirjutas:Valuvelg ei pruugi olla laristamine, vaid see võib olla plekkveljest tugevam ning kergem,
KST, millest need veljed pildil tehtud on. Kui titaanist, siis võib asjal mingi mõte sees olla. Aga selline alumiiniumvalust "Türi velg" mida kõik Eesti autopoed laeni täis on, on plekkveljest igal juhul kehvem. Rääkigu autotuunijad mida iganes - see ongi nende leib.

Pluss sõjapidamisfilosoofia. Mulle tuleb ikka ja jälle omaaegne prappor meelde, kes ei väsinud korrutamast kui mõttetu sõjamasin on KaMaz. Seda sellepärast, et peeglikronstenid on alumiiniumsulamist tehtud trapetsid ja need maksad 10 rubla komplekt. Milline määratu kahju rahvamajandusele kui bandiidi kuul seda tabab või loll ajateenija Kaliningradi puiesteedel oksi hakkab niitma. Aga vaat Uralil - lihtne kõveraks keeratud raudtoru. Kui vaja saab põlve peal õigeks painutada. Tänu sellistele masinatele me sõja võidamegi!
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1074
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Postitus Postitas isakene »

Suvalisest valumaterjalist velg on enamasti vaid disainiväärtusega:) Aga ralliautodele ju valuvelgi niisama alla ei keerataks. Titaanvelgedest ma tõesti kuulnud ei ole, aga võistlusspordis kasutatavad veljed on magneesiumisulamist.

Militaarkasutust aga ei ole tõesti ei alumiinium-ega magneesiumveljelt loota. Terasveljed on offroadkasutuses vastupidavamad ja kannatavad lööke ja painutusi valuvelgedest võrreldamatult paremini. Pealegi põlevad magneesiumveljed ülihästi ning seepärast on nad ka mõningatel võistlusaladel lausa keelatud.
Kasutaja avatar
Standartenführer
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
Kontakt:

Postitus Postitas Standartenführer »

Karuke kirjutas: ....eee.
Valuvelg võib olla plekkveljest tugevam.
Kui se molübteenisulamist valada.
Alumiiniumvalu aga kestab esimese suurema kivini, kuulitabamusest rääkimata.
Purunenud valuvelg muudab auto kasutuskõlbmatuks, auklik ja kõver plekkvelg veereb endiselt edasi.
Lahinguväli pole kiirendusvõistlus :|
vanahalb kirjutas:KST, millest need veljed pildil tehtud on. Kui titaanist, siis võib asjal mingi mõte sees olla. Aga selline alumiiniumvalust "Türi velg" mida kõik Eesti autopoed laeni täis on, on plekkveljest igal juhul kehvem. Rääkigu autotuunijad mida iganes - see ongi nende leib.
Väidan endiselt, et korralik alumiiniumvelg on tugevam, kergem ja vastupidavam mistahes plekkveljest. Eelmises postis mainisin kõnealuse kaljooša kohta, et ta võib olla tugevam, aga alati ei ole kui tegu on mingi odava plönniga. Teil on vist autodel olnud need odavad plönnid, mis ei kõlba mujale kui kuusakoski kaalule.
Ma olen isegi korra "katsetanud", avariis ratas rattasse jäi kaotajaks plekkvelg ja see oli siis nii banaan, et rehv oli pärast matsu seal ümber nagu sepahaamri alt tulnud kaloss. Mu paar aastat kokkupõrganud autost vanem volkari BBS valu aga sai vaid äärele kerge kosmeetilise vea, ei läind kõveraks ega väljunud sealt õhkugi. Rattad olid mõlemal masinal küll totaalselt viltu all aga lõpuks mina sõitsin edasi. Vaene oopel, läks aga mahakandmisele.

Korralik valu on alati tugevam mistahes plekist!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist