F-16 uuemad mallid sisaldavad navigatsiooniks selliseid asju:
■Honeywell H-423 Ring Laser Gyro Inertial Navigation System (RLG INS) for rapid in-flight alignment;
■GPS receiver;
Noh, traditsiooniliselt, kompassi, peilingaatori ja kaardiriistadega on kilidel eksimise võimalus veel suurem. Näiteks võtad kaks magnetpeilingut nähtavate objektide järgi ja sügad natuke liiga kaua kukalt on tekkinud mõnesaja meetrine viga juba. Või siis arvutad kompassiparanduse valesti vms. GPS-ga tehakse tänapäeval ehitusmõõdistusi, eksimus on korralikel seadmetel alla meetri.Ega selle elektroonika peale ei maksa ka 100% loota, esiteks ei ole ta töökindel, teiseks muutub ainult elektroonika peale lootev piloot, laevakapten liiga sõltuvaks elektroonikast ja tema tegemistest ja kaotab kaine otsustusvõime ja loomulikud refleksid. Kas mitte mõned aastad tagasi lasid mingid kilid Aegna juures tankeri madalikule ja põhjus oli vits see, et vanad lasid gepsu järgi õkva prõlla. Hea näide lähiminevikust on see AirFrance põjalastud lennuk, kus ka komisjon lõppraportis rõhutas lendurite reaalse lendamise suuremat vajadust.