Suur mudel.
Suur mudel.
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
Käis korra mõte lendav mudel teha aga see video võtis isu ära. Kujuta ise ette, et sa teed midagi mitu aastat ja siis...
Peab ikka vedurite tegemise juurde jääma, ehkki...
Ent mingeid aurumasinaid polnud näha. Väikevend vaatas tükk aega ringi, kuid ei suutnud avastada ainsatki, ja küsis lõpuks:
"Kus on su aurumasinad?"
"Hmm..." tegi Karlsson. "Minu aurumasinad? Tead, nad kõik plahvatasid. Kaitseventiilide viga, muud midagi! Aga see on ju tühiasi, selle pärast ei pruugi muretseda."
Peab ikka vedurite tegemise juurde jääma, ehkki...
Ent mingeid aurumasinaid polnud näha. Väikevend vaatas tükk aega ringi, kuid ei suutnud avastada ainsatki, ja küsis lõpuks:
"Kus on su aurumasinad?"
"Hmm..." tegi Karlsson. "Minu aurumasinad? Tead, nad kõik plahvatasid. Kaitseventiilide viga, muud midagi! Aga see on ju tühiasi, selle pärast ei pruugi muretseda."
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Ühe sellise reaktiivmootori hind on umbes 15 000-30 000. Tollel lennukil oli mootoreid 8 ja lisaks juurde kõik süsteemid mis olid igaksjuhuks veel dubleeritud.
Kuskil videos näidati seda platsi kah kuhu see alla sadas, kuna konstruktsioon oli paljuski penoplastist siis äratuntavaid fragmente eriti alles ei jäänud. Kogu matsu võib siiski väga õnnelikuks lugeda, kuna elumaja jäi allakukkumis kohast umbes 15m kaugusele.
Kuskil videos näidati seda platsi kah kuhu see alla sadas, kuna konstruktsioon oli paljuski penoplastist siis äratuntavaid fragmente eriti alles ei jäänud. Kogu matsu võib siiski väga õnnelikuks lugeda, kuna elumaja jäi allakukkumis kohast umbes 15m kaugusele.
Iseküsimus, kas tal oli siiski neid mootoreid 8? Arvestades hinda, paneks mina neid sinna 2, kõige rohkem 4, sõltuvalt sellest, ka kuda mootorite veojõu ja lennuki kaalu suhe on. Ülejäänud mootorid jätaks mulaazideks.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Huvitav üldse, mida lennufännid kasutavad oma tehnika säilitamiseks? Ise olen mõelnud, et kui näiteks raadioside katkeb, võiks pommiruumist paraja langevarju välja heita ja mootorid seisata?
Korra heietasin mõtet lennukist, millel oleks pardal arvuti ja kaamera ja mobiiltelefon, et teda saaks siis üle GPRS võrgu koduarvutist juhtidaa, kuni levi ja kütust on. Nagu võrgumängus.
Keegi spets tegi mulle slegeks, et GPRS kiirus seda ei võimalda.
Aga mida teeb 3G võrk?
Korra heietasin mõtet lennukist, millel oleks pardal arvuti ja kaamera ja mobiiltelefon, et teda saaks siis üle GPRS võrgu koduarvutist juhtidaa, kuni levi ja kütust on. Nagu võrgumängus.
Keegi spets tegi mulle slegeks, et GPRS kiirus seda ei võimalda.
Aga mida teeb 3G võrk?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Tänapäeval on saatjad (puldid) ja vastuvõtjad juba piisavalt targad, et kui juhtub nt. puldi aku jaks lõppema, siis liigutatakse kõik tüürid eelnevalt kindlaks määratud asenditesse ja lennuk jätkab nt. ringiratast lendu. Viimase poole aasta jooksul on juba müüki ilmunud ka uued 2,4 ghz sagedusel töötavad süsteemid mis saadavad signaali välja korraga kahele sagedusele, niiet kui ühel kanalil mingi häire on, siis teiselt kanalilt tulev signaal päästab olukorra.
Soobel, seda sinu gprs lennuki ideed nimetatakse tänapäeval UAV-ks (Unmanned Aerial Vehicle), ning seda kasutatakse enamasti just sõjanduslikel eesmärkidel. sedalaadi lennukitel on peal mitmed kaamerad, gps süsteemid, andurid jne jne. kõik selleks et mingit "üllast" eesmärki täita. Kes viimasel ajal meediat on jälginud, teab juba et ka Eestis arendatakse üht sellist lennukit ning selle tase on praegu euroopa esimeste seas.
Ise mõnd sedalaadi asja ehitama hakata läheb keeruliseks, kuna kaamera kaudu juhtides pead kuskilt pildiservast telemeetriat nägema mis nõuab juba eraldi üsna kulukat elektroonikat.
küll mul ikka jutt jookseb hilisõhtuti.
Soobel, seda sinu gprs lennuki ideed nimetatakse tänapäeval UAV-ks (Unmanned Aerial Vehicle), ning seda kasutatakse enamasti just sõjanduslikel eesmärkidel. sedalaadi lennukitel on peal mitmed kaamerad, gps süsteemid, andurid jne jne. kõik selleks et mingit "üllast" eesmärki täita. Kes viimasel ajal meediat on jälginud, teab juba et ka Eestis arendatakse üht sellist lennukit ning selle tase on praegu euroopa esimeste seas.
Ise mõnd sedalaadi asja ehitama hakata läheb keeruliseks, kuna kaamera kaudu juhtides pead kuskilt pildiservast telemeetriat nägema mis nõuab juba eraldi üsna kulukat elektroonikat.
küll mul ikka jutt jookseb hilisõhtuti.
Siis veel üks video lennukist
http://www.aegmaha.com/?id=1482
http://www.aegmaha.com/?id=1482
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline