Mis see V6 polegi enam kuuesilindriline või? Kusjuures Bemmil on 3-dast seeriast enamus bensumootoreid 4-silindrilised, vaid üks mootor on 6-ne rida. Seega pole nagu eriti millegagi kekata. Käigukasti kohta arvan, et 90% müüdud bemmidest tellitakse automaatkastiga, vaid idioot viitsib ise käiku vahetada kui on olemas moodsad 6-e, 7-e ja enama käikude arvuga automaadid. Ja mulle just meeldib Lexuse veidi pehmem vedrustus arvestades meie teede kvaliteeti rohkem, 3-daga päev läbi Tallinnas sõita on suht väsitav.Kapten Trumm kirjutas:Sa oled ikka kõva selgeltnägija, kahjuks pakkumused pole tõsi.
6ne mootor on pooltõde, 2008 IS250 oli V6 mootoriga, pehmem vedrustus, tavaliselt automaatkastiga - puhas Mercedese C-klassi imiteerimine.
Arvan, et peale taipamist, et BMW orkestrit ei saavuta.
ЗиЛ tänapäeval
Re: ЗиЛ tänapäeval
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
BMW tüüp E46, millega konkureerimiseks IS200 loodi omal ajal, omas vaid kahte neljasilindrilist mootorit - 320d ja 316/318 1,8 (erinesid võimsuse poolest). Ülejäänud olid kuuesilindrilised. 6-silindriline ridamootor on BMW tunnus olnud üle 40 aasta ja nad on selle tüübi perfektsuseni arendada suutnud. Ainult turbo on seda praegu välja tõrjunud. BMW 4-silindrilisi tavamudeleid ei peeta üldse õigeteks BMW-deks. V6 mootorit pole BMW-l kunagi olnud, V6 mootorite kasutus on iseloomulik Mercedesele alates 2000ndate algusest.Mis see V6 polegi enam kuuesilindriline või? Kusjuures Bemmil on 3-dast seeriast enamus bensumootoreid 4-silindrilised, vaid üks mootor on 6-ne rida. Seega pole nagu eriti millegagi kekata
Kõvadus jne on maitse asjad. Lihtsalt kunstivool "sportlik keskklassi sedaan" on minuarust BMW-l paremini õnnestunud kui Lexusel, taolist peenelt viimistletud asja ei saa teha lihtsalt kastitäiesti headest juppidest (millega tuleks asi lõpp kvaliteetne), lihtsalt kui see lõplik pintslitõmme on puudu, siis 50 000 eurot lauale laduv inimene ei pruugi su kaupa osta (Eestis esimese IS-ga nii juhtus ka).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Nojah, Trumm ju mingi vabanduse ikka leiab, kui tänapävane auto ei kõlba, siis võetakse teemaks mingi kiviaegne E46. Ja siis neid propellerimärgiga liinilt maha tulevaid autosid nimetatakse mingiteks mitte päris BMW-deks. Kusjuures Lexus iS ei maksagi mingi absurdsed 50 000 vaid kõigest mingi tagasihoidlikud 35000.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Kui me räägine rida-6 mootoritest, olid ka teised ajad. Praegu on bensiinimootori viimane sõna ülelaetav tagasihoidliku kubatuuriga mootor, mis annab suure mootori soorituse väikese mootori kütusekuluga. Oskad kindlasti nimetada, mitu taolist, autoehituse tehnoloogia viimasele sõnale vastavat bensiinimootorit on täna Lexuse mootorivalikus, salongist osta? Või on tegemist valdavalt eilsesse päeva kuuluvate, normaallaadimisega bensiinimootoritega?
Siit tuleb ka vastus küsimusele, kes on nii öelda teema pioneerid ja kes mitte.
Siit tuleb ka vastus küsimusele, kes on nii öelda teema pioneerid ja kes mitte.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Loll jutt kahjuks, Herr Trumm.Kapten Trumm kirjutas:Kui me räägine rida-6 mootoritest, olid ka teised ajad. Praegu on bensiinimootori viimane sõna ülelaetav tagasihoidliku kubatuuriga mootor, mis annab suure mootori soorituse väikese mootori kütusekuluga. Oskad kindlasti nimetada, mitu taolist, autoehituse tehnoloogia viimasele sõnale vastavat bensiinimootorit on täna Lexuse mootorivalikus, salongist osta? Või on tegemist valdavalt eilsesse päeva kuuluvate, normaallaadimisega bensiinimootoritega?
Siit tuleb ka vastus küsimusele, kes on nii öelda teema pioneerid ja kes mitte.
Lexus on valinud teise tee ja arendab oma hübriide, kusjuures nad on väga head. See et Lexus midagi teha ei oska on mingi sinu ilmselt tänaval sõitvaid Lexuseid kadedusega vaatamisest tekkinud kompleks. Ma loodan, et sa oled midagi kuulnud sellisest autost nagu Lexus LFA, see oli parem auto kui Ferrarid ja Lambod, bemmist rääkimata. Lihtsalt majanduslikult ei ole selliste asjade tootmine alati mõttekas. Aga et nad autot teha ei oskaks, häh.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Keegi pole öelnud, et Lexus ei oska head autot teha.
Jutt oli sellest, kes on mootoritehnoloogia pioneerid ja kes on järeljooksikud.
Jaapani autoehitus on banaalselt öeldes saksa autoehituse järeljooksikud.
Lexus sealhulgas. Hübriidindus on ainuke moodne asi, seevastu sakslastel on diiselmootoriehitus jällegi (mis jaapanlastel pole eriti tugev teema).
Normaallaadimisega, madala kasuteguriga bensiinimootor on praegu juba autoehituse eilne päev.
Samamoodi sai ajalooks normaallaadimisega diiselmootor 90ndatel.
Jaapani autotootjate töökindlus põhineb muide ühe põhilise alustalana just vanemate (ehk aegunud) lahenduste kasutamisel, mis on töökindlamad.
Jutt oli sellest, kes on mootoritehnoloogia pioneerid ja kes on järeljooksikud.
Jaapani autoehitus on banaalselt öeldes saksa autoehituse järeljooksikud.
Lexus sealhulgas. Hübriidindus on ainuke moodne asi, seevastu sakslastel on diiselmootoriehitus jällegi (mis jaapanlastel pole eriti tugev teema).
Normaallaadimisega, madala kasuteguriga bensiinimootor on praegu juba autoehituse eilne päev.
Samamoodi sai ajalooks normaallaadimisega diiselmootor 90ndatel.
Jaapani autotootjate töökindlus põhineb muide ühe põhilise alustalana just vanemate (ehk aegunud) lahenduste kasutamisel, mis on töökindlamad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Oijah, sinuga on nii mõnus vaielda, sest sa annad kogu aeg võimaluse näidata sinu ebakompetentsustKapten Trumm kirjutas:Keegi pole öelnud, et Lexus ei oska head autot teha.
Jutt oli sellest, kes on mootoritehnoloogia pioneerid ja kes on järeljooksikud.
Jaapani autoehitus on banaalselt öeldes saksa autoehituse järeljooksikud.
Lexus sealhulgas. Hübriidindus on ainuke moodne asi, seevastu sakslastel on diiselmootoriehitus jällegi (mis jaapanlastel pole eriti tugev teema).
Normaallaadimisega, madala kasuteguriga bensiinimootor on praegu juba autoehituse eilne päev.
Samamoodi sai ajalooks normaallaadimisega diiselmootor 90ndatel.
Jaapani autotootjate töökindlus põhineb muide ühe põhilise alustalana just vanemate (ehk aegunud) lahenduste kasutamisel, mis on töökindlamad.
Esiteks võiks sa nimetada saksa mootoriehituse tehnoloogilised tippsaavutused?
Tuletaks siis sulle meelde mõningad verstapostid viimase aja mootoriehituses: turbo tõi massiautosse selleks sobival töökindlal kujul SAAB, rootsi firma, otsesissepritse (väga moodne asi tänapäeval) võttis moodsal kujul esimesena kasutusele Mitsubishi, jaapani firma, muutuva klapiajastuse (ka väga moodne asi tänapäeval) võttis esimesena masstoodangu autol kasutusele Alfa Romeo, itaalia firma ja sama, aga elektroonilisel kujul NISSAN, jaapani firma.
See, et japsid väga diislitele rõhku ei pannud on puhtalt ajaloo küsimus, kuna nende põhiturg oli alati USA, kus väga diisliga sõite ei armastatud.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Las ma nüüd meenutan
-diiselmootor (Rudolf Diesel)
-esimene turbodiisel nii veokil (Man) kui sõiduautol (Mercedes)
-esimene bensiini otsepritsega mootor (Daimler-Benz)
-esimene sissepritsega seeriaauto (Mercedes 300SL, Bosch)
-Nikasil (Mahle)
-Alusil
-esimene seguklapita, klapitõusuga juhitav seeriamootor (BMW Valvetronic)
-esimene astmeta muutuv gaasijaotusfaaside süsteem (BMW VANOS)
-esimene digitaalne integreeritud süüte ja sissepritsesüsteem (Bosch Motronic)
Arvan, et kui käia viimased neli Mercedese S-klassi mudelit läbi, leiab veel 4 korda nii pika nimekirja, mis seal esmakordset kasutati.
-diiselmootor (Rudolf Diesel)
-esimene turbodiisel nii veokil (Man) kui sõiduautol (Mercedes)
-esimene bensiini otsepritsega mootor (Daimler-Benz)
-esimene sissepritsega seeriaauto (Mercedes 300SL, Bosch)
-Nikasil (Mahle)
-Alusil
-esimene seguklapita, klapitõusuga juhitav seeriamootor (BMW Valvetronic)
-esimene astmeta muutuv gaasijaotusfaaside süsteem (BMW VANOS)
-esimene digitaalne integreeritud süüte ja sissepritsesüsteem (Bosch Motronic)
Arvan, et kui käia viimased neli Mercedese S-klassi mudelit läbi, leiab veel 4 korda nii pika nimekirja, mis seal esmakordset kasutati.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
Sa vist üldse ei viitsi teiste poste lugeda?
VANOS ei olnud esimene, seda Daimler Benzi kiviaegset otse sissepritset ma ei nimetaks revolutsiooniks, sest oli lahendusi ka enne seda (juba aastast 1902 prantslaste poolt) ja asi oli ikka nii toores, et see ühe mudeli eripäraks jäigi.
VANOS ei olnud esimene, seda Daimler Benzi kiviaegset otse sissepritset ma ei nimetaks revolutsiooniks, sest oli lahendusi ka enne seda (juba aastast 1902 prantslaste poolt) ja asi oli ikka nii toores, et see ühe mudeli eripäraks jäigi.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10279
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
IS200 oli ehitatud taksoks rõhuga töökindlusel. IS250 oli juba hoopis teisest puust - töökindlus säilis, auto ise aga oluliselt parem.Kapten Trumm kirjutas:...Eestis esimese IS-ga nii juhtus ka...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Sa vist üldse ei viitsi teiste poste lugeda?
VANOS ei olnud esimene, seda Daimler Benzi kiviaegset otse sissepritset ma ei nimetaks revolutsiooniks, sest oli lahendusi ka enne seda (juba aastast 1902 prantslaste poolt) ja asi oli ikka nii toores, et see ühe mudeli eripäraks jäigi.
Kui jutt läks sakslaste põhjapanevale rollile mootori- ja autotehnoloogias, siis ma igaks juhuks meenutan, et oli üks selline tegelane kunagi Saksamaal nagu Carl Benz, kellel oli tütar Mercedes ja arva ära, mis asja see Benz leiutas. Jaapanis, Rootsis ja Prantsusmaal mõeldi tollal alles parema vankrimäärde peale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Benz
Tegelikkuses tegi seda Euroopas ikkagi BMW mõned aastad varem, mudeliga 2002turbo. Esimene turbomootoriga seeriaauto aga tuli USA-st, Chevrolet Corvair, 1962.turbo tõi massiautosse selleks sobival töökindlal kujul SAAB,
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
sa ikka tõesti ei viitsi lugeda või kui post ei toeta sinu teesi siis ignoreerid lihtsalt.
selle turbo kohta ma kirjutasin sulle, nüüd siis korra veel puust ette ja punaseks: massiautole ja töökindlaks. see 2002 turbo ei hiilanud kummagi omadusega.
aga noh sinuga vaielda, sama hea mis vasikaga joosta.
selle turbo kohta ma kirjutasin sulle, nüüd siis korra veel puust ette ja punaseks: massiautole ja töökindlaks. see 2002 turbo ei hiilanud kummagi omadusega.
aga noh sinuga vaielda, sama hea mis vasikaga joosta.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Saabiga samas lauses oli sul ka Mitsubishi GDI, seda kolmetähelist õnnetust nüüd mingiks toimivaks asjaks pidada....
Daimler Benz 601 mootoril oli see ikka kogu suure sõja toimiv, kõnealused õnnetud Mitsubishid ei kestnudki nii kaua
Daimler Benz 601 mootoril oli see ikka kogu suure sõja toimiv, kõnealused õnnetud Mitsubishid ei kestnudki nii kaua
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: ЗиЛ tänapäeval
See oli vist autoteema?Kapten Trumm kirjutas:Saabiga samas lauses oli sul ka Mitsubishi GDI, seda kolmetähelist õnnetust nüüd mingiks toimivaks asjaks pidada....
Daimler Benz 601 mootoril oli see ikka kogu suure sõja toimiv, kõnealused õnnetud Mitsubishid ei kestnudki nii kaua
Aga OK, kui läks juba lennunduse peale, siis lepime kokku et prantsalsed 1902 mõtlesid otsesissepritse välja. Sakslased vaid kopeerisid
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: ЗиЛ tänapäeval
Ei, sakslased panid tööle.
Kui küsimus on otsesissepritse esmakordses kasutamises seeriamootoril, siis juhtus see Saksamaal.
Kui küsimus on otsesissepritse esmakordses kasutamises seeriamootoril, siis juhtus see Saksamaal.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline