Lennuvahendid EKV-le ehk õhuväe oleksoloogia
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Siiski paras vilepill, Me262 replika oleks ka tegijam. Mootoriteta 262 replika maksis vist TM andmetel miljon taala.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2063
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
- Kontakt:
Kas ma olen terminitest valesti aru saanud? Vana ja sitast sõja ajal tehtud on originaal, tänapäeval tänapäeva materjalidest vanade jooniste järgi tehtud masin on replika. Või ma eksin?
Ei tea, kuidas jalgrattale mootori panemisega on, aga 1930-date võidukas Shimano käikude ja Mischelini kummide ja kitsaste topeltvelgedega läheb küll 50-ga edasi ja peab Colnagodega ilusti sammu. Ainbult suur kaal ja pikk teljevahe halvendavad oluliselt pööranguvõimet. See-eest esivedrustus ja vedrudega sadul teevad ta igast Colnagost ja Scottist pikalt mugavamaks.
Messeri standardvarustuseks oli muide 4 30millimeetrist kahurit ja paar pommi. Nii et on küll tegijam kui tšehhi vilepill.
(ärge muidugi nende eesti õhuväkke ostmise ideed tõsiselt võtke
)
Ei tea, kuidas jalgrattale mootori panemisega on, aga 1930-date võidukas Shimano käikude ja Mischelini kummide ja kitsaste topeltvelgedega läheb küll 50-ga edasi ja peab Colnagodega ilusti sammu. Ainbult suur kaal ja pikk teljevahe halvendavad oluliselt pööranguvõimet. See-eest esivedrustus ja vedrudega sadul teevad ta igast Colnagost ja Scottist pikalt mugavamaks.
Messeri standardvarustuseks oli muide 4 30millimeetrist kahurit ja paar pommi. Nii et on küll tegijam kui tšehhi vilepill.
(ärge muidugi nende eesti õhuväkke ostmise ideed tõsiselt võtke

Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Vaata tuunimise eesmärk ei ole mitte midagi hullult kiireks teha, vaid luua korralikult toimiv pakett.Nt 1,3 Golfi kerele saab tõsta Volkari V6 mootori ja tõesti saab kiiremini sõita, aga 1,3 pidurid ei võimalda seda enam peatada ja kiirelt kurve läbides võib hoopis kergemale ja nõrgemale mootorile projekteeritud esisild "ära väsida".
Selleks, et messer uute mootoritega parem oleks, oleks pidanud parandama ta aerodünaamikat (tiibade keskel asuvad mootorid oleks pidanud kaduma).Uute mootorite eesmärk ei olnud lennukit kiiremini lennutada, vaid need pandi selleks, et originaal mootoreid enam ei toodetud (erinevalt FW).
Selleks, et messer uute mootoritega parem oleks, oleks pidanud parandama ta aerodünaamikat (tiibade keskel asuvad mootorid oleks pidanud kaduma).Uute mootorite eesmärk ei olnud lennukit kiiremini lennutada, vaid need pandi selleks, et originaal mootoreid enam ei toodetud (erinevalt FW).
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
- Kontakt:
Ajad sa ehk messeri millegi teisega sassi?
Vaata Messerschmitt Bf-109 ja 262 .Huvitav ,et lennukile visati vist paremad mootorid niisama kaalu lisamiseks.
Täiesti lõpp mis juttu sa ajad naera või pooleks.
Kuna originaalid olid omadustelt lahjemad kui uued siis milline loll neid välja ei vahetaks?
Oleks võind siis ju purilennukina õhku lennutada kui kiiruse lisamiseks neid ei pandud.
Vaata Messerschmitt Bf-109 ja 262 .Huvitav ,et lennukile visati vist paremad mootorid niisama kaalu lisamiseks.
Täiesti lõpp mis juttu sa ajad naera või pooleks.
Kuna originaalid olid omadustelt lahjemad kui uued siis milline loll neid välja ei vahetaks?
Oleks võind siis ju purilennukina õhku lennutada kui kiiruse lisamiseks neid ei pandud.

Kõnealused replika - messerid ei ole tuunitud vaid tehtud kohe algusest peale nende mitteoriginaal mootoritega, sest see oleks tõesti lollus, kui hakatakse neid 40tunnise ressursiga Jumo004-sid tootma, kui analoogse võimsuse ja suurusega mootorid võtta on.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Messri mootorite viga oli see,et neis kasutati palju alumiinium plekki,mis ei andnud niihead tulemust ja pidasid vähe aega vastu.Ja isegi nende mootoritega saadi juunis 1944 kiiruseks pikeerides 1004km/h.Mitte ametlikel andmetel ületas Hans-Guido Mutke sellega 1100Km,kui läks tegema seda,mida poleks tohtinud-suure nurga all pikkesse.Muidugi vend jäi plekkpurgi taolise lennukiga pärast seda aga siiski.Ja ka ameeriklased on tõdenud oma katsetustel,et teatud reziimil võib lennuk nende samade sõjaajal tehtud mootoritega ületada heli kiirust.Brittide Golster G.41 Metoril olid mootorid kere lähedal aga selle lennuki tulemus ei saa võrrelda messeri omadega.See jutt,et messer pole kiirem uute ja võimsamate niklist ning molübdeenist mootoritega tollasest on TÄIELIK LOLLUS.Huvitav on,ET jumo 004b mootorid töötasid diisliga.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: avrnbr ja 1 külaline