1. esisilla keerdude vahele need kummist poolkuud, mida 80ndate keskpaigast kooperatiivid tegid, uusim trikk pidid olema RAFi esivedrud, tükk maha lõigata (pole proovinud)
2. tagasilda 1 pikk lisaleht
3. jälgida, et amortide sees oleks õli ja mida paksem, seda parem
4. trummelpiduritega autol on abiks ka 2140 ketaspiduritega esisild (eeldab supordi külge vahetüki valmistamist, kuna ketaspiduritega mossed on ees kahe pidurivooliku/toruga ratta kohta, trumlitega ühega.
5. velgedele riba vahele keevitamine ja 175/80R13 radiaalrehvid.
Tallinnas sõideti mulle 2 korda tagant sisse, kuna minul näisid pidurid olevat paremad kui neil 90ndate alguses ringi liikunud Mazdadel ja Opelitel.
6. jälgida, et stabika otsapuksid oleksid korras (väsind puksidega kõigub rohkem).
Üldiselt olid tagaveolised mossed seadistatud kehvade maateede järgi, vedrustus väga vedel ja kõigub koledasti. Aga sõidusujuvus kuumaastikul teeb tänasele linnadziibile silmad ette. Lada seevastu oli seadistatud siledate teede järgi. Lehtvedrudega (mille probleem on tagasilla liikumine külgsuunas) mõistagi Lada juhitavust saada ei õnnestu, kuid enamavähem rahuldavalt käituma saab küll. Youtubes on üks film alles, kus DDR-is katsetati võrreldavalt teiste idabloki 70ndate autodega ja mosse öeldi maastikul hea, kuid normaalsel teel liiga vedel.
05 hammasrihmaga mootor oli paraku ainult 1,3 liitrit, 07 "kodune" mootor oli ketiga 1,5 (sama mis 03 mootor) ja eriti hea olnuks 1,6 mootor (06 oma).Mul oligi Lada 07 millel Vaz-05 hammasrihmaga mootor ja freesitud klapipesadega kolvid, seega see rats poleks aidanud
1,5 liikus 1,3-st tunduvalt elavamalt, aga 1,6 ja 1,5 vahe oli pea olematu. Täpselt sama vahe oli ka Samaratel, 1,5 mootoriga Samara oli omal ajal ikka kiire auto, 1,3 mootoriga oli ökonoomne, kuid mitte kiire ja 1,1 mootoriga (pole sellist oma silmaga näinud) oli suht mõttetus.