Ühes teises foorumis ütleb asjatundja ja kõnealuse auto omanik nii:
Gaz-14 mootor erineb Gaz-13 omast väliselt päris kõvasti, kuna Gaz-14 suurema võimsuse allikas on peamiselt parem sisselase, kus on kaks 4-kambrilist karburaatorit ja selline pikergune õhupuhasti. Hetkel mul pole raamatuid käepärast, jään vastuse võlgu, kas oli ka sisemisi erinevusi (nt kõrgem surveaste).
Taolist forsseerimismeetodit kasutasid ka USA muskelautod ja arvata võib, et see +25 hobust selle sisselaske arvelt ongi tulnud.
Gaz-14 mootor Gaz-14 kapoti all
Gaz-13 mootor Volgal
Ma ei ole siiani leidnud ühtegi pilti, kus see "roheline" mootor Volgal oli. Välistatud muidugi pole võimalus, et kasutati Gaz-14 mootorit Gaz-13 sisselaske ja karbussiga (mis peaks olema lähedase võimsusega kui Gaz-13 oma) - lihtsalt tootmise unifitseerimise mõttes. Ja võimalik, et ma pole lihtsalt piisavalt otsinud. Kõik 31013, mis minu silma alla sattunud on, on olnud Gaz-13 või Gaz-13 laadse mootoriga. Kuna need autod peale KGB-s pehmeks sõitmist anti "rahvamajandusele", kus uus omanik pidi paigaldama tavalise Volga mootori, siis ühe sellise "Gaz-53 mootoriga Volga" mootorivahetust olen ühe kolhoosi garaažis näinud veel 1991 suvel. Natuke enne augustiputshi.
Üks kõnekas fakt ka - 195 hj V8 mootoriga "KGB-Volga" Gaz-23B, mida toodeti kokku natuke üle 600 masina, on enamvähem originaalilähedases olukorras 6 masinat üle maailma ja parimas, 99% originaalkorras antud masin asub Eestis ja on restaureeritud siin, Eesti meeste poolt. Neid 31013'd on Eestis vähemalt 2 tk.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.