Selle matsu põhjus olevat olnud mingid "tüürilukud" mis olla peale unustatud. Peale õhkutõusu muutus surve tüüridele nii suureks et lukke ei õnnestunud enam vabastada. Tegu oli selle lennuki uuendatud versiooni kus kasutati turboprop mootoreid, esimese testlennuga. Hukkusid kas 2-3 pilooti.Soobel kirjutas:Mingi transalennuk tõmmatakse lihtsalt üle
Piinlikud lood lennumasinatega
Accident descriptionSoobel kirjutas:Mingi transalennuk tõmmatakse lihtsalt üle
Date: 27 AUG 1992
Time: 10:20
Type: de Havilland Canada DHC-4T Caribou
Operator: NewCal Aviation
Registration: N400NC
Msn / C/n: 240
Year built: 1965
Crew: 3 fatalities / 3 on board
Passengers: 0 fatalities / 0 on board
Total: 3 fatalities / 3 on board
Airplane damage: Written off
Location: Gimli, MB (Canada)
Phase: Initial climb (ICL)
Nature: Test
Departure airport: Gimli Airport, MB (YGM)
Destination airport: Gimli Airport, MB (YGM)
Narrative:
The aircraft took off for a test flight for a turbine-engine conversion programme. It climbed steeply, rolled to the right and crashed in a nose-down, rightwing-low attitude.
-
Maksimus26
- Liige
- Postitusi: 36
- Liitunud: 22 Mai, 2006 20:23
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kunagi vene ajal on isegi sellist filmi nähtud, et kui T-34 tankid asusid rünnakule nii 1944 paiku, siis järgmisel hetkel lendasid üle lahinguvälja lähitoetuse Su-7B-d
Aga nüüd, mis sündmus on pildil:

-
canislupus
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
Ja me teame kõik juba ammu, et tegu on õhuväelasega...
Võltsinguks ei saa nimetada asja, mille eesmärgiks on suvalistele tontidele näidata, mis toimus - halloo sinikuued? nii tehaksegi dok. filme sest ei saa ka üldjuhul nõuda, et kaameramehi ajahetkel N iga posti otsas istuks.
Ehk siis : kui tegevus toimub Narva sõitvas rongivagunis, ei huvita see kedagi, mis on vaguni küljele kirjutatud: kas Tartu või hoopis Viljandi. Tähtis on toimuvat edasi anda nii, et ka keskmine julgeolekuohvitser aru saaks.
Võltsinguks ei saa nimetada asja, mille eesmärgiks on suvalistele tontidele näidata, mis toimus - halloo sinikuued? nii tehaksegi dok. filme sest ei saa ka üldjuhul nõuda, et kaameramehi ajahetkel N iga posti otsas istuks.
Ehk siis : kui tegevus toimub Narva sõitvas rongivagunis, ei huvita see kedagi, mis on vaguni küljele kirjutatud: kas Tartu või hoopis Viljandi. Tähtis on toimuvat edasi anda nii, et ka keskmine julgeolekuohvitser aru saaks.
Tegemist siis belenko nimelise piloodi tüüritud mig-25-ga millega ta otsustas jaapanisse põgeneda. Täpsemad asjaolud miks ta sedasi üle lennuraja end parkinud on mul puuduvad, mig-25 peaks muidu vist juba pidurdusvarjuga olema ja mingit meeletut pikka maandumisrada ei vaja?Kapten Trumm kirjutas:
Aga nüüd, mis sündmus on pildil:
minu poolt selline pilt:

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Belenko pani suure ähmiga rattad maha alles poolel rajal ja kihutas välja. Lennuk ise muutus lennukõlmbatuks, muidu oleks ta mõne ameeriklasega kabiinis ilmselt "edasi põgenenud".
Alumine pilt on Serbias alla lastud F-117. Serblased ja koos nendega venemeelne meedia tähistas omal ajal seda sündmust kui meeletut õhusõja võitu, tegelikkuses 3 suure sõja kohta 1 allalastud lennuk räägib ise enda eest.
One more down

Alumine pilt on Serbias alla lastud F-117. Serblased ja koos nendega venemeelne meedia tähistas omal ajal seda sündmust kui meeletut õhusõja võitu, tegelikkuses 3 suure sõja kohta 1 allalastud lennuk räägib ise enda eest.
One more down

Paistab, et et lennuk on pöllule maandunud ja maha põlenud nii, et vaid lössivajunud mootorid on säilinud.Kapten Trumm kirjutas: One more down
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Need mootoridüüsid kannatavad kuskil 1500 kraadist kuumust, pigem on lössivajumise põhjus olnud kiirus, millega see vare on vasta maad lajatanud...
Nende lennukite allalaskmise eel toimunud kõneluste "stenogrammid" on mitmel pool internetis olemas, seda lugedes tundub, et NSVL superhävitajaid lasti alla nagu märklaudu õppustel, enamus neist isegi ei saanud aru, mis nendega juhtus - kui raketid lendasid, ei üritatud isegi tõrjemanöövreid vaid jätkati nürilt otsekursil. Seda kõike tehti siis lennumasinate poolt, mida praegugi postsovieti propaganda peab vananenuteks ja viletsateks. Üks allalaskja oli Hollandi F-16AM, toodetud ajavahemikus 1979-1992.
Nende lennukite allalaskmise eel toimunud kõneluste "stenogrammid" on mitmel pool internetis olemas, seda lugedes tundub, et NSVL superhävitajaid lasti alla nagu märklaudu õppustel, enamus neist isegi ei saanud aru, mis nendega juhtus - kui raketid lendasid, ei üritatud isegi tõrjemanöövreid vaid jätkati nürilt otsekursil. Seda kõike tehti siis lennumasinate poolt, mida praegugi postsovieti propaganda peab vananenuteks ja viletsateks. Üks allalaskja oli Hollandi F-16AM, toodetud ajavahemikus 1979-1992.
-
liivainimene
- Liige
- Postitusi: 34
- Liitunud: 16 Mai, 2006 20:45
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist




