Kas ka sinu kärul, aga minu omal hakkab vastav tuluke alles siis põlema, kui filter juba kriitiliselt täis e. neid vahepealseid põletustsükleid on korduvalt katkestatud. Sai abikaasale siis veidi selgitustööd tehtud ja seda tulukest pole ma enam näinud. Toimetab taustal, viitab toimingule ainult suurenenud kütusekulu näit kompuutril. Selles ma kahtlen sügavalt, et alles 84 000km peal DPF esimese puhastuse tegi.Kapten Trumm kirjutas:Eile nägin imeasja - minu auto alustas DPF-i ehk tahmafiltri põletamist. Esimest korda nii minu kui auto elus - läbisõit oli ca 84 000 km. Oli küll veits kiire, aga keerasin end selliseks tähtsaks operatsiooniks maanteele ja lasin kõrgemate pööretega umbes 20 km. Siis kustus vastav tuli ära. Ma sõidan muidugi enamik km maanteel ja küllap on värk suht puhas.
Kui see puhastus nii harva on, siis jääb segaseks, mis tonti inimesed selles näevad. Lihtsalt põletuse ajal ei tohi autot seisma jätta, tuleks sõita edasi, kuniks protsess läbi saab.
Autotehnikateema
Re: Autoteema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Minu autol süttis vastav märgutuli ja kompuutrile ilmub kiri "DPF cleaning - do not stop car" või midagi sellist.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Sooviks ikka jätkuvalt teada, mis mark ja mudel. Pole küll ühelgi autol sellist asja kohanud.Kapten Trumm kirjutas:Minu autol süttis vastav märgutuli ja kompuutrile ilmub kiri "DPF cleaning - do not stop car" või midagi sellist.
Peale 15 minutist sõitu antud tuli ja kirjad kustusid ega pole tagasi pöördunud.
Ise ma pooleli jätmise pattu omaks ei võta - minu läbisõidust 3/4 moodustab kiire maanteesõit ja linnasõitudega saan ma auto alati töösoojaks.
Sellistes tingimustes on tahma teke ka üsna väike.
Re: Autoteema
2021 2.8 hilux näiteks kirjutab sellist asja aga ta ei keela autot seisma panna.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Põletuse ajal auto seisma panekul protsess katkeb, muud midagi. Kui seda on mitu korda katkestatud, siis heal juhul on esinduses mingi raha eest võimalik lasta see filter sundkorras tühjaks põletada (diagnostik kutsub selle esile) või halvemal juhul tuleb uus tahmafilter panna. Lühikesi linnaotsi tegevatel diiselautodel on see võimalus nr 1 kõvasti raha kulutada. Esiteks linnaots tahmab rohkem ja teiseks, kui kasutaja ei jaga teemat, on katkestamise võimalus ka palju suurem kui maanteesõidul.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 3344
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Autoteema
Räägitakse et põletuseks peab kütusetase olema üle veerandi paagist. St et raskel ajal liitrikaupa tirtsutades ei teegi puhastust. Tuleb paak korralikult täis võtta.
Kas see iga margi puhul kehtib, ei tea.
Kas see iga margi puhul kehtib, ei tea.
Re: Autoteema
Minu teada kütusetasemel ei ole vahet. Oluline on, et tahmaosakeste filter oleks õigel töötemperatuuril s.t piisavalt kuum siis hakkab
põletusprotsess automaagiliselt tööle. Piisava temperatuuri saavutab ainult 50-60 km pikkusel maanteesõidul, linnas see teema ei hakka tööle.
Järgmine oluline nüanss seoses Trummi käruga on küsimus mis tootjaga tegu on. Vanematel konnasööjatel elik kass, bumerang ja piz*aa oli
vabsee kütusepaagi küljes tehases täidetud 3L kanister vedelikuga mis aitas DPF filtrit paremini puhtaks põletada, sai see kanister seal tühjaks oli filter õhtal.
Kolmest liitrist sodist jagus umbes-täpselt 160k läbimiseks.. Fifty-fifty linnasõit ning maantee.
Uus DPF filter, uus kütusepaak, kütusepump. Jep. Eesrindlik autotootja. Kõik-ühes sõlm. Mingi 800 euri nali oli.
Ma elusees ei usu Trumm, sinu 80k esmakordset filtri põletust. Mine parem siva hooldusesse, ära seda masinat ise näperda.
põletusprotsess automaagiliselt tööle. Piisava temperatuuri saavutab ainult 50-60 km pikkusel maanteesõidul, linnas see teema ei hakka tööle.
Järgmine oluline nüanss seoses Trummi käruga on küsimus mis tootjaga tegu on. Vanematel konnasööjatel elik kass, bumerang ja piz*aa oli
vabsee kütusepaagi küljes tehases täidetud 3L kanister vedelikuga mis aitas DPF filtrit paremini puhtaks põletada, sai see kanister seal tühjaks oli filter õhtal.
Kolmest liitrist sodist jagus umbes-täpselt 160k läbimiseks.. Fifty-fifty linnasõit ning maantee.
Uus DPF filter, uus kütusepaak, kütusepump. Jep. Eesrindlik autotootja. Kõik-ühes sõlm. Mingi 800 euri nali oli.
Ma elusees ei usu Trumm, sinu 80k esmakordset filtri põletust. Mine parem siva hooldusesse, ära seda masinat ise näperda.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma tangin üle nädala paagi korralikult täis.
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Tänud.Kapten Trumm kirjutas:Ma tangin üle nädala paagi korralikult täis.
Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Huvitav jah, et sellel apastraadil tõesti on selline hoiatustuli olemas.
Aga muidu minu kaastunne
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Täiesti rahuldav mootor võrreldes sellega, mis mul olnud on. On ka üks selline mootor, mille paneb käsitsi kokku üks inimene ja paneb mootorile allkirja.
Kuna see on esimene auto mul DPF-ga, siis asi on uus ja huvitav. Esindus soovitas vähem muretseda.
Kuna see on esimene auto mul DPF-ga, siis asi on uus ja huvitav. Esindus soovitas vähem muretseda.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Mu 2005 aasta oopeli kärul on selle mootori vaarisa peal Fiati-Alfa Romeo 1.9 88kw. Juba see on väga hea mootor. Ei tea mis põhjusel nende mootorite kubatuure kogu aeg allapoole nuditakse?Kapten Trumm kirjutas: Mootor on Fiat Multijet2, 1,6 liitrit, 88 kW, 2017
Aga seda ma ikkagi ei usu, et üle 80000km läbisõidu juures alles esimest korda puhastust tegi. Vaata mis kasutusjuhendis selle kohta kirjas. Võtsin ühe sama aastakäigu Fiati juhendi ja sealt katkend:
The warning light does not come on during every DPF
regeneration, but only when driving conditions require
that the driver is notified. The warning light will switch
off if the vehicle remains in motion until regeneration
has been completed.
Ma saan nagu aru, et ikkagi ka taustal märkamatult seda puhastust teeb ja sa pole seda lihtsalt märganudki. Märguande tulukesed-kirjed siravad siis juba teatud sõidutingimustel.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma sain kah aru, et see "rutiinne puhastus" toimub korra paagitäie kohta ja siis mingeid tulesid ei põle.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Saririkkujad roolijoodikud sõidavad tavaliselt 500-1500 eurikut maksvate saanidega st võetakse üks ära, saab kohe uue sara asemele osta.
Lisaks veel parmupillid. Kui napsulembene roolikeeraja on sündinud enne 1993,
pole juhtimisõigus vajalik. Selle neljarattalisega võivad sõita lubadeta roolijoodikud,
seniilsed vanainimese, seenures ilma juhilube omamata. Noored, alates 15, peavad autokooli
ja ARKi läbi käima, mis on pea 1:1le sama auto juhilubadeks vajalikuga.
Ebaturvaline kärakas, mis võib liigelda sõiduteel, maksavad need junnid veel uskumatult palju.
Miks ei võiks saada esinduses paigaldads näteks VW Golfile, vms väikeautole, 50km/h piirajat,
mis juhi 18 saades eemaldatakse. Turvalisem kõigile ja sõbralikum keskkonnale?
On maailmast näiteid?
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Miks ei võiks saada esinduses paigaldada näiteks VW Golfile, vms väikeautole, 50km/h piirajat,
mis juhi 18 saades eemaldatakse. Turvalisem kõigile ja sõbralikum keskkonnale?
On maailmast näiteid?
Maanteel kujuneks sellest ilmselge oht üldisele liiklusvoole - kui moboautost oskad veel oodata et see liigub ülimalt aeglaselt ja liiklusseadusest pole sellised kuulnudki siis Golfist seda ei oskaks küll eeldada. Umbes samal põhjusel kaotati ära algajate juhtide nõue sõita maanteel 70-ga, lasevad praegu kõik täiskiirusega. Alternatiivina keelata üldse selliste tulek maanteedele? - läheks nagu juba inimõiguste piiramise alla.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Walter2 kirjutas:Alternatiivina keelata üldse selliste tulek maanteedele? - läheks nagu juba inimõiguste piiramise alla.
Ei lähe. Juba praegu ei või päris suvalise sõidukiga avalikel teedel liigelda - on selged normid millele sõiduk peab vastama. Vastavust kontrollib Maanteeamet nii tüübikinnituse määramise kui regulaarsete ülevaatuste käigus. Luuakse lihtsalt uus norm, mille järgi sõidukid tunnustega A, B, C enam lubatud ei ole ja ongi korras. Kas see oleks mõistlik, on juba omaette teema.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Amazon [Bot], pikk ja 27 külalist