Missugune võis olla silla projekt, avaehituse näidetel.
O.T. oli 1944. a-ks välja töötanud erinevaid puitkonstruktsioonide lahendusi kuni vähemalt 48 m pikkuse sildeava jaoks.
Alates lühematest olid tootevalikus:
- 3-6 m ümarpuidust või saetud ristkülikulise ristlõikega talad
- 5-15, 20 m laudseinaga naelutatud talad
- 26, 36 ja 48 m puitsõrestikud.
Fotod purustatud sillast annavad piisavalt hea ettekujutuse kasutatud variantidest.
Kuna tegemist oli laudadest naelutatud taladega, siis suuremate avade puhul on valik 15 m või 20 m pikkuste talade vahel.
Paigutades neid fotode põhjal jõe asukohta, ei ole kahtlust, et kasutati 20 m talasid, valmistuspikkusega 21 m.
20 m talade joonised on 3 versioonis:
- klass I (24 t ratasveok, kuni 40 t roomik), kõrgusega 2,4 m, 8 tala kõrvuti, kahesuunaline liiklus.
- klass II (16 t ratasveok, kuni 26 t roomik), kõrgusega 1,92 m, 5 tala kõrvuti
- klass II, kõrgusega 1,5 m, 6 tala kõrvuti.
Fotodega sobib 5 talaga avaehituse lahendus, seega oli tegemist ühesuunalise II klassi sillaga.
Välimuse järgi hinnates ja silla mõõtmete perspektiive arvestades võiksid väiksemad, maapealsetes avades kasutatud talad olla 12 m, valmistuspikkusega 12,6 ja kõrgusega 1,35 m.
Silla lõunapoolse otsa viimased paarkümmend meetrit tunduvad olema tehtud pikisuunalistest lihttalana töötavatest palkidest.
Vastavalt O.T. juhistele, tugede vahega 4-4,5 m on II klassi sillal üksteise kõrval/üle ühe asetsevate palkide min mõõdud:
- ümarpalgid läbimõõduga 25/34 cm
- saetud talad kõrgusega 20/26 cm, laiusega 16/20 cm.
Põhjapoolses küljes ol. olevate postide vahekaugused 4 m viitavad analoogsele lahendusele.