Venemaa lennukikandja-võimekus
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Venelastel oleks tõesti odavam see ritsikas vanarauaks lõigata ja Kuusakoskisse maha müüa, nagu Oliver kirjutas, aga ei saa, suurriigi maine saaks kannatada ja mis peatähtis: ametnike ning ülemuste saamata jäävad miljonid.
Vilks pidi teispool Läti piiri hunt olema?
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Kuidas Kuznetsov Venemaale üldse sai, kirjutab Ander Asberg. Seotud Tallina nimelise sõjalaeva ajalooga.
https://www.err.ee/1608392888/ander-asb ... r-sojalaev
https://www.err.ee/1608392888/ander-asb ... r-sojalaev
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Veidi värskemaid pilte
https://twitter.com/RALee85/status/1489916946690854912
https://twitter.com/RALee85/status/1489916946690854912
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
ruger kirjutas:Kuidas Kuznetsov Venemaale üldse sai, kirjutab Ander Asberg. Seotud Tallina nimelise sõjalaeva ajalooga.
https://www.err.ee/1608392888/ander-asb ... r-sojalaev
Seda poleks arvanudki, päris huvitav.
-
- Liige
- Postitusi: 370
- Liitunud: 22 Juun, 2014 18:39
- Kontakt:
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Kuivdok on selle kohta "natuke" liiga palju öeldud...eestlane356 kirjutas:https://bmpd.livejournal.com/4528979.html
Kuzja aeti siis uude kuivdokki. Hunnik pilte lingil.
Üks ots on veidi kuivemas osas, kuid teine hulbib ikka vees ja seega kõike päris teha ei saagi.
Pilt kuivdokist - https://news.usni.org/wp-content/upload ... w_2013.jpg
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
mart2 kirjutas:Kuivdok on selle kohta "natuke" liiga palju öeldud...
Üks ots on veidi kuivemas osas, kuid teine hulbib ikka vees ja seega kõike päris teha ei saagi.
Pilt kuivdokist - https://news.usni.org/wp-content/upload ... w_2013.jpg
Pildil on ju kuivdokis?
Kuidas üldse kujutad ette "natuke kuivdokki"? Et "üks ots on veidi kuivemas osas, kuid teine hulbib ikka vees"? Oled kuskil näinud sellist asja?
Uudise oleksid lõpuni kuulanud - seal öeldi, et spetsiaalselt sellele laevale ehitatud kuivdokk, millesse ta esimene läkski. Eelmised pildid on kuskilt sadamabasseinist.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Öeldi ... kuid ühtegi pilti just kuivast dokist pole. Kõikidel piltidel tilpneb osa laeva kerest väljaspool seinu. Kuhu nad selle veekindla otsaseina teevad?Castellum kirjutas:... Uudise oleksid lõpuni kuulanud - seal öeldi, et spetsiaalselt sellele laevale ehitatud kuivdokk, millesse ta esimene läkski. Eelmised pildid on kuskilt sadamabasseinist.
Kuzja kohta öeldakse Venemaal üldse palju ...
Olen juba harjunud neid enneolematuid uudiseid umbusaldama, kuni päris tõendamist ei leia. Ilmselt minu isiklik probleem.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Jah, nii värske asja puhul on piltidega probleem. Isegi Venemaa suurim kuivdokk Bolšoi Kamenis on Google Earthi järgi veel ehitamisel (olevat juba valminud 2021 sügisel).
Väidetavalt ehitati kolmest vanast dokikambrist kokku uus dokikamber, mis on nüüd Venemaa suuruselt teine. Kuzja olevat ise juba dokki ujunud. Seega on uus dokikamber veel lihtsalt sulgemata? Pakun, et see on mitte väravate, vaid ujuvvarja(de)ga dokk.
Väidetavalt saab Kuzja valmis 2023. a lõpuks.
Väidetavalt ehitati kolmest vanast dokikambrist kokku uus dokikamber, mis on nüüd Venemaa suuruselt teine. Kuzja olevat ise juba dokki ujunud. Seega on uus dokikamber veel lihtsalt sulgemata? Pakun, et see on mitte väravate, vaid ujuvvarja(de)ga dokk.
Väidetavalt saab Kuzja valmis 2023. a lõpuks.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
See on pigem selline analooge mitte omav kuivdokk, mis on natukene niiske.
Kõik on õige, Kuzja on kuivdokis. Kuid kuna Kuzja on doki jaoks ülegabriitne, siis lüüse ei saa sulgeda (sellest ka liigniiskus).
Kuid vaatamata kõigele on osa Kuzjast siiski kuivdokis.
Kõik on õige, Kuzja on kuivdokis. Kuid kuna Kuzja on doki jaoks ülegabriitne, siis lüüse ei saa sulgeda (sellest ka liigniiskus).
Kuid vaatamata kõigele on osa Kuzjast siiski kuivdokis.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Mulle meeldib piltidel näha olev suur õli/kütusereostus vees. Siin fotodel pole küll hästi näha aga ühtedel teistel oli dokis + kõrval akvatooriumis vesi ilusa vikerkaarevärvilise kattega.
Keskkonnast hoolitakse ikka samamoodi nagu vanal heal nõukaajal
Keskkonnast hoolitakse ikka samamoodi nagu vanal heal nõukaajal
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
zkaff kirjutas:kuivdokk - - - siis lüüse ei saa sulgeda (sellest ka liigniiskus).
Ehk seletad, kuskohas kuivdokis asuvad lüüsid?
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9148
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Castellum kirjutas:zkaff kirjutas:kuivdokk - - - siis lüüse ei saa sulgeda (sellest ka liigniiskus).
Ehk seletad, kuskohas kuivdokis asuvad lüüsid?
Terminoloogia mitte teadmist saab alati ju pahaks panna, aga kas peab. Tõsiasi on muidugi see, et dokivari ja lüüs on otstarbelt pisut erinevad asjad. Kuigi ehituselt võivad olla ka sarnased.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Crispy kirjutas:Mulle meeldib piltidel näha olev suur õli/kütusereostus vees. Siin fotodel pole küll hästi näha aga ühtedel teistel oli dokis + kõrval akvatooriumis vesi ilusa vikerkaarevärvilise kattega.
Keskkonnast hoolitakse ikka samamoodi nagu vanal heal nõukaajal
Õlikile vee pinnal on suurusjärgus 10 astmel –10 m paks (e. molekuli paksune) ning selle tekitamiseks pole üldse palju õli vaja - hoolime ikka keskkonnast kaa..
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Kuivdokil on väravad, mille vettpidavus sõltub selle olukorrast - sisse lekkivat vett pumbatakse pidevalt välja.
Muidu käib nii, et väravad tehakse lahti, küna sõidab (ujub) sinna sisse, väravad pannakse kinni ja vesi pumbatakse välja, mille käigus istub küna kiilplokkidele. Ideaalis peaks see kuivaks saama, aga kui väravad pole tihedad, siis jookseb vett sisse ja seda tuleb pumbata.
Muidu käib nii, et väravad tehakse lahti, küna sõidab (ujub) sinna sisse, väravad pannakse kinni ja vesi pumbatakse välja, mille käigus istub küna kiilplokkidele. Ideaalis peaks see kuivaks saama, aga kui väravad pole tihedad, siis jookseb vett sisse ja seda tuleb pumbata.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist