Kummalgi pildil ei ulatu mingi osa kapoti esiservani. Ühel on lihtsalt vari seal ja seda miskipärast peetakse servaks.
Autotehnikateema
-
- Liige
- Postitusi: 2085
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Autoteema
Re: Autoteema
Kuna esitiival ei paista seda läikivat "Volga"-kirjakest olema (ja värv ka natuke tuhmivõitu), siis võimalik, et väga rangelt võttes polegi enam tegu mitte Volgaga, vaid pildil on hoopis ART-2 (made in Koeru).
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Autoteema
Panen siia ühe lause Wikipedia Gaz-24 venekeelselt lehelt: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%90%D0%97-24 Seal on pikk loetelu 24 versioonidest ja loetelu lõpus on üks lause: В небольшом количестве выпускались модификации с двигателем от ГАЗ-21 (Д-21), в силу размера мотора визуально отличавшиеся более высоким капотом. Nb! Jutt ei käi Perkinsi või Roveri või Indenori mootorist.
P.S Ma mäletan kah juttu, et Scaldiale läksid masinad ilma mootorita. Kas või kus kast oli, seda ei mäleta, aga oli jutt, et mootori paigaldus toimus Belgias. Täpselt sama jutt oli ka muudest audodest, et läksid ilma mootorita ja seal pandi peale. Automaatkastid sigullile pandi kah seal, aga kas auto läks siit komplektsena või ilma kastita mittekomplektsena, vat seda nüüd enam kah ei mäleta.
Lisasin: Otsisin nüüd veel lisainfot ja venelased ise kirjutavad, et Scaldia tootis neid autokomplektidest, mis saadeti meritsi NSVL-ist. Tõlgi seda nii või naa, aga vägisi vihjab siiski mootorita/kastita sõidukite tarnimisele, millist juttu ka mina mäletan lugenud olevat.
P.S Ma mäletan kah juttu, et Scaldiale läksid masinad ilma mootorita. Kas või kus kast oli, seda ei mäleta, aga oli jutt, et mootori paigaldus toimus Belgias. Täpselt sama jutt oli ka muudest audodest, et läksid ilma mootorita ja seal pandi peale. Automaatkastid sigullile pandi kah seal, aga kas auto läks siit komplektsena või ilma kastita mittekomplektsena, vat seda nüüd enam kah ei mäleta.
Lisasin: Otsisin nüüd veel lisainfot ja venelased ise kirjutavad, et Scaldia tootis neid autokomplektidest, mis saadeti meritsi NSVL-ist. Tõlgi seda nii või naa, aga vägisi vihjab siiski mootorita/kastita sõidukite tarnimisele, millist juttu ka mina mäletan lugenud olevat.
Re: Autoteema
Samas ei saa ikkagi välistada ka nn. dogonjalkat. Fotol oleva kapott on pikema grofeeringuga ja sarnane kui mitte sama.
Re: Autoteema
Volga Gaz-24-24 ja 24-25 pidid olema väljanägemiselt "täiesti tavalised Volgad", ja olid ka. Ainsaks erinevuseks väliselt oli V-mootori kaks sumpaotsa taga. Isegi oli petteks siduripedaal tuimalt fikseerituna paigaldatud, kuigi tegemist oli automaatkastiga masinaga. Mingisugust "tõstetud kapotti" ei olnud. Sellest on niiii palju kirjutatud. Loe Volgaklubist sellise auto taastamistest Eestis. Mitte kuskilt pole paista viidet tõstetud kapoti(de)le eriteenistuse seeriatel. Pigem on siin küsimus millisele isikule või asutusele selline väliselt "muudetud" kapotiga auto kuulus? EAA-seeria number. Suure tõenäosusega ikka mingi ettevõte? Sellise EAA saanud eraisik oleks ehk mingi erilise ettevõtte eriline känd olnud? Dateering ehk ca 82-85? Selline asi pidi tol ajal olema igaljuhul legaalne ümberehitus, st autoinspektsioonis fikseeritud (st KGB-l kah teada, kui paigaldati mingi erilisem mootor). Ettevõtte autole omaalgatuslikult sellist asja keegi ehitama ei tikkunud ju? Või on tegemist autoga, millele oli mitu numbrit passis? Siis poleks selline eritunnus jällegi ju lubatud olnud. Milline mootor sai üldse olla? Mis põhjusel? Või tõi varustaja thasst mingi naljaka tagavaraosa komplekti ja keegi tahtis lihtsalt originaalitseda?
ГАЗ-24-24, версия для спецслужб, т. н. «догонялка», оснащалась модифицированной силовой установкой от ГАЗ-13 «Чайка» — двигателем ЗМЗ-2424, V8, 5,53 л, 195 л. с. и трёхступенчатой автоматической коробкой передач, а также гидроусилителем рулевого управления. Имела штатный кузов и видоизменённую ходовую часть. Максимальная скорость — до 170 км/ч. Выпускалась с 1968 по 1985 год.
ГАЗ-24-24, версия для спецслужб, т. н. «догонялка», оснащалась модифицированной силовой установкой от ГАЗ-13 «Чайка» — двигателем ЗМЗ-2424, V8, 5,53 л, 195 л. с. и трёхступенчатой автоматической коробкой передач, а также гидроусилителем рулевого управления. Имела штатный кузов и видоизменённую ходовую часть. Максимальная скорость — до 170 км/ч. Выпускалась с 1968 по 1985 год.
Re: Autoteema
Kas EAA ei olnud Min nõukogu autobaas?
-
- Liige
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autoteema
Kipub vist ikka see v8 olema sellise kapotigahttps://autoclassics.us/e/gaz-24-24-spec-avtomobil-kgb/
Re: Autoteema
See täitsa tavalise kapotigamaksipoiss kirjutas: ↑19 Juun, 2022 13:28 Kipub vist ikka see v8 olema sellise kapotigahttps://autoclassics.us/e/gaz-24-24-spec-avtomobil-kgb/
Re: Autoteema
Pildil on täiesti tavaline made in Koeru Gaz 24. Keegi viskas õhku mõttekillu , et Gorkist poolikult komplekteeritud Volgasid välja ei saadetud. See tarkuse tera küll tõele ei vasta. Ühel päeval aastal 1976-1977 seisan oma veokaga Saaremaale sõitval praamil. Juhuse tahtel märkan lähedal seisva kalurikolhoosi embleemiga veoka kastis " Volgat" (24-02 ? ? ) .Auto on ilma ratasteta ja ainult kruntvärviga värvitud. Mõned aastad varem töötasin ma Tartu Autode Remondi Katsetehases varustus osakonna autojuhina. Gorki sõitu oli üsna tihti, samuti mitmesuguseid jutte kohalikega. Siis ma kuulsin esimest korda sellisest " Volgast" mida nüüd oli võimalik oma silmaga näha. Venemaal oli sel ajal toiduainetega väga kitsas käes ja tõenäoliselt toimus ametlik tehing põhimõttel - koorem sproti konserve tehasele ja " Volga " meile.Vanemad Saaremaa mehed peaksid veel mäletama, mis kolhoosi saabus sel ajal mainitud "Volga".Aga miks ilma ratasteta ? Lihtsalt lääne maailm ei olnud huvitatud vene rehvidest ja vene värvist.
Re: Autoteema
Värvisin esimest korda elus autot.
Krt.
Välja tuligi Koeru Volga.
Vaat mis teeb vari(katus).
Srry.
Krt.
Välja tuligi Koeru Volga.
Vaat mis teeb vari(katus).
Srry.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Üks võimalus on veel "mittekonditsiooniline toodang". Et oli krundi all - keerati seal midagi kihva (selgus alles kruntimise järel) ja lükati liinilt kõrvale, hiljem vaatame, mis saab. Teadsin ühte meest, kes vene ajal teenis lisaraha plekitööga ja tema garaaz oli täis kõikvõimalike vene sõiduautode kereosi, sh lonseroonid, sisemised esikoopad, põrandad jne, mida päris kindlasti vabamüügis polnud.Pildil on täiesti tavaline made in Koeru Gaz 24. Keegi viskas õhku mõttekillu , et Gorkist poolikult komplekteeritud Volgasid välja ei saadetud. See tarkuse tera küll tõele ei vasta. Ühel päeval aastal 1976-1977 seisan oma veokaga Saaremaale sõitval praamil. Juhuse tahtel märkan lähedal seisva kalurikolhoosi embleemiga veoka kastis " Volgat" (24-02 ? ? ) .Auto on ilma ratasteta ja ainult kruntvärviga värvitud. Mõned aastad varem töötasin ma Tartu Autode Remondi Katsetehases varustus osakonna autojuhina. Gorki sõitu oli üsna tihti, samuti mitmesuguseid jutte kohalikega. Siis ma kuulsin esimest korda sellisest " Volgast" mida nüüd oli võimalik oma silmaga näha. Venemaal oli sel ajal toiduainetega väga kitsas käes ja tõenäoliselt toimus ametlik tehing põhimõttel - koorem sproti konserve tehasele ja " Volga " meile.Vanemad Saaremaa mehed peaksid veel mäletama, mis kolhoosi saabus sel ajal mainitud "Volga".Aga miks ilma ratasteta ? Lihtsalt lääne maailm ei olnud huvitatud vene rehvidest ja vene värvist.
Neid käidi naturaalmajanduse korras ärimas otse Togliattist (või muust vene tehasest), detailil võis olla mingi viga, mistõttu visati see praagi hulka ja toodangu arvestuses ei kajastunud - sina viisid tehase sööklasse (või mõnele jupijumalale tehases) koorma kartulit ja pärast laeti su auto taolisi kerejuppe (või muud vajalikku) täis.
Olevat just 80ndate teisel poolel levinud meetod olnud, kui Gorba segadused juba toiduainete saadavust mõjutasid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
See Saaremaal nähtud "Volga" oli kindlasti lepingu alusel Belgiale mõeldud diiselauto toorik, ilma mootorita, ilma ratasteta ja kruntvärviga. Belgia saatis vastu kvaliteetset terasplekki pidevalt juba hulka aastaid. Togliattis oli " nekonditsija" ostmiseks suur kauplus äärelinnas . Ilma krundita haljast plekist poritiib maksis umbes 4-5 rubla. Kartuli pakkumine tehasele oli vast natuke lahja mõte. Tean, et üks metsamajand valmistas tehasele suures koguses puidust tööriiete kappe. Nemad olid küll suured sõbrad.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Tundub nii olevat, antud vennikese kerejuppide tagavara oli nähtavalt põlve otsas mingi punase krundiga üle tuisatud, et rooste ei läheks. Küllap nad siis haljalt tulid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Nõuka ajal olid kõik poes müüdavad kereplekid kas haljad või punakas-pruuni krundiga, siis ei torkanud transpordivigastustele tekkinud rooste kohe silma.Kapten Trumm kirjutas: ↑21 Juun, 2022 15:09 Tundub nii olevat, antud vennikese kerejuppide tagavara oli nähtavalt põlve otsas mingi punase krundiga üle tuisatud, et rooste ei läheks. Küllap nad siis haljalt tulid.
08 plekid tulid juba musta krundiga.
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
No põlve otsas lastud krunt erineb natukene kvaliteedilt tehase omast. Tehase omal ikka jooksukohti või pintsli jälgi polnud
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist