Kui Narva jaamade jahutusvesi kinni keeratakse, siis "plaan" on laias laastus selline (Hando Sutteri üks intervjuu), millest võib järeldada:Kilo Tango kirjutas: ↑23 Sept, 2022 10:04 See Narva veehoidla alla laskmise mure on teada ja sellega olla ka arvestatud. Mida see tegelikult tähendab, ei tea:
https://www.err.ee/1608707038/eestil-on ... lla-laskma
Kindlasti on selle jaoks olemas need varujaamad, mis siis käiku lastakse.
1. antud risk on tuvastatud riskianalüüsis ja on tehtud mingi tasemeni vajalik planeerimistöö
2. kui vesi kinni keeratakse, siis teeb EE uue kanali projekteerimishanke
3. senikaua, kui kanal valmib (1-2 aastat) kasutatakse ad hoc lahendusi sh ka jaamade seisma jätmist
4. kui projekt on valmis ja kooskõlastatud, taotletakse ehitusluba
5. peale seda lüüakse kopad maha.
Probleem on selles, et kui VF laseb Narva jõe lüüsid valla, siis langeb veetase jões ja veehoidlas niipalju, et antud jahutusvee kanal jääb lihtsalt kuivale. Uus kanal aga on tunduvalt pikem ja sügavam.
Ehk see "Plaan" eksisteerib ainult EE peakorteri bürokraatide fantaasiates, tegelikult tähendab see tohutut hüdroehitust, millega pole veel alustatudki.