Mulle meeldis lausa see video, eriti need allakukkuvad EF-2000'd ja B-52'd.
Su-35 glubokaja modernizatsija
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Su-35 glubokaja modernizatsija
http://video.google.com/videoplay?docid ... 33445996&q
Mulle meeldis lausa see video, eriti need allakukkuvad EF-2000'd ja B-52'd.
Mulle meeldis lausa see video, eriti need allakukkuvad EF-2000'd ja B-52'd.
Iseenesest olid need arvutisimulatsioonid päris huvitavad, kus need veokid või siis laev tabamuse saavad...
Mind häiris ka see tõsiasi, et nende kõikvõimsate seltsimeeste vastased lendasid nagu haavatud haned. Tundus nagu oleksid nad mingi paugu all olnud vms....
Mind häiris ka see tõsiasi, et nende kõikvõimsate seltsimeeste vastased lendasid nagu haavatud haned. Tundus nagu oleksid nad mingi paugu all olnud vms....
Meie reliikvia on vabadus!
Meie reliikvia on au!
Meie reliikvia on au!
Selleks ajaks kui venelased oma moderniseerimisprogrammiga valmis on saanud on Eurofighterite ja teiste NATO lennukite peal juba laserrelvad, millega kõik venelaste õhk-õhk raketid kaugelt maha võetakse. Northrop on nimelt peale aastakümneid aega võtnud katsetamist valmis saanud töökindla 100kW tahke laseri. Selle võimsus ja mõõdus on sobivad, et teda saaks ka lennukitele panna ja edukalt tarvitada.
http://www.spacewar.com/reports/Ray_Gun ... e_999.html
Venelastel midagi sellist vastu panna pole, kuna nad pole kunagi suutnud korralikku optikat ja selle loomiseks vajalikke ülipuhtaid materjale toota.
http://www.spacewar.com/reports/Ray_Gun ... e_999.html
Venelastel midagi sellist vastu panna pole, kuna nad pole kunagi suutnud korralikku optikat ja selle loomiseks vajalikke ülipuhtaid materjale toota.
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Huvitav, kuidas see laser siis funkab, kui raketid jms katta mingi peegeldava kihiga? Mingil määral soojust ikka neeldub, aga kas ka piisavalt, et objekt õhkida?Tux kirjutas:Selleks ajaks kui venelased oma moderniseerimisprogrammiga valmis on saanud on Eurofighterite ja teiste NATO lennukite peal juba laserrelvad, millega kõik venelaste õhk-õhk raketid kaugelt maha võetakse. Northrop on nimelt peale aastakümneid aega võtnud katsetamist valmis saanud töökindla 100kW tahke laseri. Selle võimsus ja mõõdus on sobivad, et teda saaks ka lennukitele panna ja edukalt tarvitada.
http://www.spacewar.com/reports/Ray_Gun ... e_999.html
Venelastel midagi sellist vastu panna pole, kuna nad pole kunagi suutnud korralikku optikat ja selle loomiseks vajalikke ülipuhtaid materjale toota.
Juuspeenesse kiirde koondatud sadat kilovatti on väga raske peegeldada. See peaks laksuga soomusest läbi lõikama või raketi ära viilutama. Aga see vajab spetsmootoreid, millel oleks nii võimsad genekad, et selle asja ära toidaksid.
Näiteks diiselrongi generaator on 40KW, kaalub 800kg ja on miski meeter pikk ja 60cm jäme. Tõsi, tal on mootorikäivitamise mähised vist ka. Aga ehk annab ettekujutuse, kui palju elektrotehnilist plekki ja vaske läheb tarvis, et sadat kilovatti genereerida ja palju see kaaluda võiks.
Näiteks diiselrongi generaator on 40KW, kaalub 800kg ja on miski meeter pikk ja 60cm jäme. Tõsi, tal on mootorikäivitamise mähised vist ka. Aga ehk annab ettekujutuse, kui palju elektrotehnilist plekki ja vaske läheb tarvis, et sadat kilovatti genereerida ja palju see kaaluda võiks.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
100kW keemilise laseri katsetused:
http://www.military.com/soldiertech/0,1 ... L,,00.html
"The laser destroys the target rocket by heating the fuel storage tank, or by heating the warhead case (in the case of artillery shells or solid fuel rockets)."
Sel juhul ta päris pooleks vist ei lõika, hajumine õhus liiga suur.
Ja parajalt suur on ta tõesti:
"initial design goals are looking for the entire system to be transported in three 20 ton semi-trailers)"
1 lask vajab 1MW energiat ja ca 3000 dollarit raha, enne uuestilaadimist saaks teha 60 "pauku".
edit:
Siin räägitakse, et tahke 100kW laser kavatsetakse töötama saada 2008, eelmises lingis lubati Skyguardi (keemilise laseri) mobiilset töötavat varianti aastaks 2007.
http://www.military.com/soldiertech/0,1 ... L,,00.html
"The laser destroys the target rocket by heating the fuel storage tank, or by heating the warhead case (in the case of artillery shells or solid fuel rockets)."
Sel juhul ta päris pooleks vist ei lõika, hajumine õhus liiga suur.
Ja parajalt suur on ta tõesti:
"initial design goals are looking for the entire system to be transported in three 20 ton semi-trailers)"
1 lask vajab 1MW energiat ja ca 3000 dollarit raha, enne uuestilaadimist saaks teha 60 "pauku".
edit:
Siin räägitakse, et tahke 100kW laser kavatsetakse töötama saada 2008, eelmises lingis lubati Skyguardi (keemilise laseri) mobiilset töötavat varianti aastaks 2007.
Viimati muutis paul, 28 Jaan, 2007 13:02, muudetud 1 kord kokku.
Selline ikka lennuki peale ei mahu. Sellest mudelist, mis lennuki peale mahuks, ilmselt kõva häälega eriti ei räägita.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Teemal spekuleerimast see kedagi ikka ei takista, foorumites eriti. Tahke laser ja F35 paistavad eriti popid olema, laser nt VTOL süsteemi asemele, teistes lennukites polevat nii palju vaba ruumi ( http://www.afa.org/magazine/June2006/0606laser.asp pakutakse, et umbes 2016 võiks midagi taolist aretama hakata).Soobel kirjutas:Selline ikka lennuki peale ei mahu. Sellest mudelist, mis lennuki peale mahuks, ilmselt kõva häälega eriti ei räägita.
Boeing 747 ja keemilise laseri ristand pidada aga lennukõlbulik olema järgmiseks aastaks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 44107
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Hehh, Su-35 esitleti ilmarahvale 1996 ja tänaseks on kogu müügiportfell mingi 30 lennukit Ventsueelale? Hmm, nagu väevõitu.
Suhteliselt surnud üritus, eriti arvestades seda, et järgmise etapina saavad rikkamad riigid endale F-22/F-35 ning vähemrikkamad F-15/F-16/F-18 peale selle uue AESA AN/APG-77 või 81 radari.
Su-27 ja dema derivaatide plaaneri efektiivne peegelduspind on TOHUTU (20 m2 nt F-16 3 m2 ja F-35 0,1 m2 vastu) ja mingite ülevärvimistega seda naljalt ei vähenda.
Ei saa tappa seda, mida sa ei näe. Tehnoloogiselt on lääne AESA radarid vene omadest ilmselt peajagu üle ka.
Ise küsimus on see, mida on igasugusel väikepaariatel peale hakata nii suure ja raske lennukiga, mille ülalpidamise kulud on tohutud ja mille hind on alguses küll näiliselt soodne, kuid hilisemad ülalpidamise kulud teevad selle kiirelt tasa. Arvan, et ma väga ei eksi kui pakun, et selle Su seeria lennutunni kulud on F-16 omast vähemalt viis korda suuremad.
Suhteliselt surnud üritus, eriti arvestades seda, et järgmise etapina saavad rikkamad riigid endale F-22/F-35 ning vähemrikkamad F-15/F-16/F-18 peale selle uue AESA AN/APG-77 või 81 radari.
Su-27 ja dema derivaatide plaaneri efektiivne peegelduspind on TOHUTU (20 m2 nt F-16 3 m2 ja F-35 0,1 m2 vastu) ja mingite ülevärvimistega seda naljalt ei vähenda.
Ei saa tappa seda, mida sa ei näe. Tehnoloogiselt on lääne AESA radarid vene omadest ilmselt peajagu üle ka.
Ise küsimus on see, mida on igasugusel väikepaariatel peale hakata nii suure ja raske lennukiga, mille ülalpidamise kulud on tohutud ja mille hind on alguses küll näiliselt soodne, kuid hilisemad ülalpidamise kulud teevad selle kiirelt tasa. Arvan, et ma väga ei eksi kui pakun, et selle Su seeria lennutunni kulud on F-16 omast vähemalt viis korda suuremad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist