Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kasahstan kavatseb sulgeda kaubandusesinduse Venemaal
https://www.myeconomy.ru/biznes/kazahst ... -v-rossii/
https://ko.ru/news/matvienko-predlozhil ... zakupkakh/
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... -o-popitke
https://ko.ru/news/ssha-vveli-sanktsii- ... -kompaniy/
Föderaalne õhutranspordiagentuur teatas võimalusest lennata lääne lennukitega kuni 2030. aastani
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... osti-letat
https://1prime.ru/oil/20230201/839651625.html
https://www.rbc.ru/business/01/02/2023/ ... db7171d758
https://iz.ru/1463785/2023-02-02/torgov ... ov-riteila
https://www.myeconomy.ru/biznes/kazahst ... -v-rossii/
Matvienko tegi ettepaneku kehtestada riigihangete seadusele moratoorium«Kasahstani Vabariigi valitsus otsustab: likvideerida Kasahstani Vabariigi Kaubandus- ja Integratsiooniministeeriumi riigiasutus «Kasahstani Vabariigi Kaubandusesindus Vene Föderatsioonis»,» seisab ministrite kabineti dokumendis. , mille avalik arutelu kestab 15. veebruarini.
https://ko.ru/news/matvienko-predlozhil ... zakupkakh/
Transneft teatas katsest tulistada Družba naftapumplaFöderatsiooninõukogu esimees Valentina Matvijenko tegi ettepaneku kehtestada riigihangete seadusele moratooriumi kuni sõjalise erioperatsiooni lõpuni Ukrainas. Tema sõnul võimaldab meede piirkondadel riigi arendamiseks vahendeid tõhusamalt kasutada.
«Arvestades praegusi olusid, uut reaalsust, milles me elame, soovitaksin mitte klammerduda mingitesse dogmadesse. Võib-olla kehtestada seadusele moratoorium (riigihangetele. - Ligikaudu toim.) ja anda võimalus raha kiiresti omastada, ”ütles Matvienko kolmapäeval, 1. veebruaril föderatsiooninõukogu koosolekul.
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... -o-popitke
USA kehtestas sanktsioonid 22 Venemaaga seotud isiku ja ettevõtte vastu«Eile õhtul üritati Novozybkovo naftapumbajaama kestad. Jaama kasutatakse Družba naftajuhtme tippkoormusel ühekordselt. Viimati lülitati PS mitmeks tunniks sisse ja seda eelmisel aastal,” rääkis Demin.
Ta täpsustas, et jaama territooriumile löödud mürsu tagajärjel inimohvreid ei olnud. Kahjustusi parandatakse ning Družba naftajuhe töötab normaalselt, lisas Transnefti ametlik esindaja.
Nagu RIA Novostile teatati Brjanski oblasti päästeteenistusest, kukkus Ukrainast välja lastud mürsk Brjanski oblastis Novozybkovski linnarajoonis Mamai küla lähedal põllule.
https://ko.ru/news/ssha-vveli-sanktsii- ... -kompaniy/
See on vist see uudis, mille tähendus Vene propa parimate traditsioonide järgi on vastupidine."Välisvarade kontrolli amet (OFAC) on kehtestanud blokeerivad sanktsioonid 22 üksikisiku ja üksuse suhtes mitmes riigis, mis on seotud võrgustikuga, et vältida Venemaa sõjatööstuskompleksi toetavaid sanktsioone," seisis ministeeriumi avalduses.
Piirangud puudutasid Venemaa, Läti, Singapuri, Iisraeli, Usbekistani ja Küprose kodanikke. Singapuri, Iisraeli, Läti, Küprose ja Bulgaaria ettevõtted sattusid musta nimekirja.
USA kehtestas eelmisel nädalal sanktsioonid Vene Föderatsiooni tööstus- ja kaubandusministri Denis Manturovi ning Tatarstani Vabariigi juhi Rustam Minnihhanovi vastu.
Samuti langesid piirangute alla eraisikud ja ettevõtted, kes USA rahandusministeeriumi andmetel on seotud PMC Wagneriga. Nende hulgas on laevaremondiettevõtteid ja -rajatisi. Ameerika osakond klassifitseerib PMC enda rahvusvaheliseks kuritegelikuks organisatsiooniks.
Föderaalne õhutranspordiagentuur teatas võimalusest lennata lääne lennukitega kuni 2030. aastani
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... osti-letat
Gazprom Neft avastas Orenburgi piirkonnas suure maardlaVenemaa lennufirmad saavad kasutada Lääne lennukeid tingimusel, et tehakse tööd nende lennukõlblikkuse säilitamiseks kuni aastani 2030, ütles Föderaalse Lennutranspordiagentuuri juht Aleksander Neradko intervjuus RBC -le.
«Arvestades nende ressursivaru ja tehnilist tööd lennukõlblikkuse säilitamiseks aastani 2030, võib julgelt lennata,» vastas ta vastavale küsimusele.
Neradko rõhutas, et Venemaa lennunduse vastu sanktsioonid kehtestanud riikide ettevõtete varuosade ja lennukivarustuse hoolduse keeld ei mõjutanud lennuohutust Vene Föderatsioonis. Föderaalse lennutranspordiameti juht rõhutas, et kasutuskõlblikuks peetakse lennukit, "millel on ressursivaru, pardal on kõik kommentaarid kõrvaldatud ja mille kohta on koostatud vastav dokumentatsioon."
Samuti soovitas Neradko loobuda mõistest "kannibalism" seoses Venemaa lennundusega. Tema sõnul on hooldatavate varuosade ümberpaigutamine lennukitelt lennukitele "ülemaailmne tava, mitte Venemaa lennufirmade uuendus".
Samas usub Föderaalse Lennutranspordiagentuuri juht, et lääne lennukid hakkavad järk-järgult asendama kodumaist Superjet New, MS-21 jne. Ta lisas, et Venemaa peab "uuesti looma oma lennupargi".
https://1prime.ru/oil/20230201/839651625.html
Türgi teatas Aerofloti ja Abramovitši liinilaevade teenindamise riskidestGazprom Neft avastas Orenburgi oblastis Tashlinsky rajoonis uue leiukoha... Leiukoha geoloogilised varud ulatuvad 53 miljoni tonni naftaekvivalendini. Solnechny piirkonnast pärit õli on ebatavalise ereoranži värviga, kuulub oma omadustelt heledatesse klassidesse ega sisalda lisandeid," teatas ettevõte.
Solnechnõi litsentsipiirkonnas uurimis- ja hindamiskaevu puurides sai ettevõte vaba naftavoolu voolukiirusega üle 490 kuupmeetri päevas. Geoloogide hinnangul võib pärast kaevu ehituse valmimist vooluhulk oluliselt suureneda. Uus vara saab tulevikus osaks Gazprom Nefti paljutõotavast tootmiskeskusest Volga-Uurali piirkonnas.
https://www.rbc.ru/business/01/02/2023/ ... db7171d758
Jaeketid ei tohi trahvida tootjaid jaemüügitellimuste häirimise eestTürgi suurim lennujaama maapealse teeninduse pakkuja Havaş on hoiatanud imporditud lennukite käitlemisega kaasnevate riskide eest Venemaa, Valgevene, Iraani ja ärimees Roman Abramovitši lennufirmade lennukiparkides. Nii seisab Havaşi juhi Mete Erna kirjas, mis saadeti osapooltele 31. jaanuaril. RBC-l on kirja koopia, selle autentsust kinnitasid kolm allikat Venemaa lennufirmades ja üks lennuametitele lähedane vestluskaaslane.
Havaş kuulub Türgi lennujaamade juhtivale operaatorile TAV Airports (opereerib 90 lennujaamas 29 riigis) ja teenindab lennukeid Istanbuli, Ankara, Antalya jt lennujaamades.
Erna kirjale lisatud nimekirjas öeldakse, et teenindusest võidakse keelduda peamiselt Ameerikas toodetud Boeingu lennukitele, aga ka mitmele Euroopa Airbusi lennukile. Kokku on nimekirjas üle 170 Venemaa lennufirma, seitse Valgevene ja neli Iraani lennukit. Nende lennukite suurim operaator on Aeroflot, nimekirjas on ka kaubalennufirmade AirBridgeCargo, Azur Air, I Fly, Pegas Fly, Pobeda, Rossii, S7, Utair, Ural Airlinesi, Red Wingsi, Nordwindi ja Yamali lennukid. Valgevene Belavia ning Iraani Iran Air ja Mahan Airlines. Havaşi kirjas mainitakse ka ärilennukeid Boeing 787 Dreamliner ja Gulfstream G650, mis ettevõtte väitel kuuluvad Roman Abramovitsile (kuid ärimehe esindaja ütles RBC-le, et ärimees Abramovitšil ei ole Türgis lennukit
https://iz.ru/1463785/2023-02-02/torgov ... ov-riteila
Uued seadusemuudatused "Kaubanduse kohta" võivad toetada toidutootjaid - räägime seadusandlikust keelust tarnijatelt trahve sisse nõuda, kui nad häirisid jaemüüjatele toodete tarnimist. Föderaalne monopolivastane teenistus on selles kindel. See reegel peaks kehtima ainult nendel juhtudel, kui tarnijad ei leppinud eelnevalt kokku kohustuste täitmise kuupäeva.
Monopolivastased on selle algatuse juba oma projekti lisanud, kus nad loetlesid samme Venemaa majanduse toetamiseks sanktsioonide ees. Dokument saadeti osakondadele läbivaatamiseks. Põllumajandusministeerium mainis seda oma 20. jaanuari kirjas riigiduumale, mis on Izvestija käsutuses. See moodustati pärast valitsustundi koos põllumajandusminister Dmitri Patruševiga.
Pandeemia ajal on jaeketid ja nende partnerid juba kokku leppinud trahvide moratooriumis, seda toetasid vaid suurimad tegijad. 2022. aasta olud ei jää tähtsuselt alla koroonaviiruse piirangutele. Ka möödunud hooaja majandusolud olid keerulised: maailmas lagunes logistikasüsteem, Vene Föderatsiooni vastu kehtestati sanktsioonid, finantsturgudel tekkis volatiilsus, on tootjad korduvalt rõhutanud. Ja see tähendab, et nad jäid ilma vajalikust mahust Venemaa ja välismaistest toorainetest, komponentidest, pakenditest, koostisosadest jne. Selle tulemusena takistasid mitmed probleemid mõnel juhul ettevõtetel oma kauplemiskohustusi täielikult täitmast – näiteks kui tegemist oli temapoolsete operatiivtellimustega.
Üldiselt ei vastanud kaubandus tootjate raskustele. Jaemüüjad trahvivad tarnijaid 20%, 50% ja mõnikord 100% toodete maksumusest (näiteks kampaaniate või sooduskampaaniate korral), kirjutas asetäitja Sergei Lisovski 2022. aasta kevadel tööstus- ja kaubandusministeeriumile. Nüüd pole olukord parem – trahvid võivad ulatuda kümnete miljonite rubladeni ja sageli mitme protsendini tulust, ütles Izvestijale üks tarnijate allikatest.
No one said survival was fun.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Milline kaunis harvanähtav avameelsus
Ma usun küll, et tegu on tõlke eriärasustega, kuid koomiliselt aus siiski.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tõlge väljendile artiklis: mitte anda võimalus raha kiiresti omastada, vaid- võtta kiiremini kasutusele vahendid (riigihangete läbiviimiseks)Kilo Tango kirjutas: ↑02 Veebr, 2023 10:16Milline kaunis harvanähtav avameelsus
Ma usun küll, et tegu on tõlke eriärasustega, kuid koomiliselt aus siiski.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
USA nõuab Türgilt kauplemise lõpetamist orkistaniga, et see ei hiiliks sanktsioonidest mõõda
США потребовали от Турции прекратить торговлю с Россией в обход санкций
USA nõudis, et Türgi lõpetaks sanktsioonidest kõrvalehiilimiseks kaubavahetuse Venemaaga
https://twitter.com/finanzru/status/1621510660755701770
orkistani lennundusest uuem lugu
https://theins.ru/en/news/259081
США потребовали от Турции прекратить торговлю с Россией в обход санкций
USA nõudis, et Türgi lõpetaks sanktsioonidest kõrvalehiilimiseks kaubavahetuse Venemaaga
https://twitter.com/finanzru/status/1621510660755701770
orkistani lennundusest uuem lugu
https://theins.ru/en/news/259081
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Blogija Pavel Rjabov toob (https://spydell.livejournal.com/756605.html) mõned numbrid 2023 jaanuari eelarve täitmisest:
kulud - 3,12 triljonit rubla (vrdl jaanuar 2022 olid kulud 1,83 trilj, kasv 70%).
Võrreldes eelarvega ülekulu + 900 miljardit
Tulud - päris täpselt ei ole välja toonud, aga hindab, et 1,2 - 1,3 triljonit rubla.
Võrreldes aastatagusega väliskaubanduse maksutulud languses ca 50%.
Toob viited ka rahandusministeeriumi kodulehele, aga need mul ei avanenud.
Tuleb võtta kui SEPKA, kindlasti esialgsed ja mitte täpsed numbrid, aga mingit tendentsi vast näitavad.
kulud - 3,12 triljonit rubla (vrdl jaanuar 2022 olid kulud 1,83 trilj, kasv 70%).
Võrreldes eelarvega ülekulu + 900 miljardit
Tulud - päris täpselt ei ole välja toonud, aga hindab, et 1,2 - 1,3 triljonit rubla.
Võrreldes aastatagusega väliskaubanduse maksutulud languses ca 50%.
Toob viited ka rahandusministeeriumi kodulehele, aga need mul ei avanenud.
Tuleb võtta kui SEPKA, kindlasti esialgsed ja mitte täpsed numbrid, aga mingit tendentsi vast näitavad.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Üks vähestest sanktsioonide all mitte-olev orkide ravimitööstuse oligarhidest ostab Saksamaal lennuvälja
Russian pharma oligarch Viktor Kharitonin is set to buy an airport in Germany. What sanctions?
https://twitter.com/golub/status/1621554616134426625
Kuu aega kestnud tupik Hunsrücki lennujaamas Hahn on lõppemas: WochenSpiegeli andmetel võtab Venemaa ettevõtja Victor Charitonin oma "NR-Holdinguga" vaevleva lennujaama üle. See on teine kord, kui mitme miljardi dollari suurune ravimifirma Charitonin tabab olukorda, kus valdavalt riigiettevõtted on ebaõnnestunud. Charitoninil on Nürburgringi Eifeli võidusõidurajal olnud enamusosalus juba mitu aastat – nimelt 99 protsenti. Meie ajalehe andmetel investeerib tema valdusfirma nüüd Hunsrücki umbes 20 miljonit eurot. Väidetavalt on notarilepingule juba alla kirjutanud Maini-äärses Frankfurdis asuv notar. WochenSpiegeli andmetel on uus potentsiaalne ostja - erinevalt oma eelkäijast - juba paigutanud miljoneid notari tingdeponeerimiskontole. Seda ei juhtunud esimese tehinguga, kui Frankfurdi firma "SWIFT Conjoy" sõlmis Hahni lennujaama ostu-müügilepingu. Insaider kinnitas, et lepingu "SWIFT Conjoyga" lõpetas mõni päev tagasi pankrotihaldur Jan Markus Plathner. Kuigi investor üritas SWIFT Conjoyga lepingut sõlmida, on need väidetavalt ebaõnnestunud. Nüüd on tee "NR-Holding" jaoks vaba. Müügile peab veel andma heakskiidu Majandusministeeriumi Väliskaubanduskoda. Aga see näib olevat vormi küsimus. Sest Vene investor Victor Charitonin (51) ei ole Venemaa Ukraina-vastase agressioonisõja tõttu sanktsioonide all. Võlausaldajate ja seega eelkõige Rheinland-Pfalzi liidumaa jaoks võib müük investorile Victor Charitoninile tähendada märkimisväärset olukorra halvenemist. Sest ilmselt maksavad venelased ülevõtmise eest oluliselt vähem raha, kui "SWIFT Conjoy" oli pakkunud. Kas selle "kahju" hakkab nõudma "SWIFT Conjoy" või nõuavad võlausaldajad seda pankrotihaldurilt Jan Markus Plathnerilt, on ebaselge. Viimast võib süüdistada selles, et ta ei küsinud tagatist esimeselt ostjalt, "SWIFT Conjoylt". Advokaadid peavad seda veaks. Haruldase öise lennuloaga USA endine sõjaväelennujaama kohta Hunsrückis esitati 2021. aasta oktoobris pankrotiavaldus. Lennujaama majanduslik olukord oli aga viimasel ajal oluliselt paranenud.
https://www.wochenspiegellive.de/cochem ... -flughafen
Russian pharma oligarch Viktor Kharitonin is set to buy an airport in Germany. What sanctions?
https://twitter.com/golub/status/1621554616134426625
Kuu aega kestnud tupik Hunsrücki lennujaamas Hahn on lõppemas: WochenSpiegeli andmetel võtab Venemaa ettevõtja Victor Charitonin oma "NR-Holdinguga" vaevleva lennujaama üle. See on teine kord, kui mitme miljardi dollari suurune ravimifirma Charitonin tabab olukorda, kus valdavalt riigiettevõtted on ebaõnnestunud. Charitoninil on Nürburgringi Eifeli võidusõidurajal olnud enamusosalus juba mitu aastat – nimelt 99 protsenti. Meie ajalehe andmetel investeerib tema valdusfirma nüüd Hunsrücki umbes 20 miljonit eurot. Väidetavalt on notarilepingule juba alla kirjutanud Maini-äärses Frankfurdis asuv notar. WochenSpiegeli andmetel on uus potentsiaalne ostja - erinevalt oma eelkäijast - juba paigutanud miljoneid notari tingdeponeerimiskontole. Seda ei juhtunud esimese tehinguga, kui Frankfurdi firma "SWIFT Conjoy" sõlmis Hahni lennujaama ostu-müügilepingu. Insaider kinnitas, et lepingu "SWIFT Conjoyga" lõpetas mõni päev tagasi pankrotihaldur Jan Markus Plathner. Kuigi investor üritas SWIFT Conjoyga lepingut sõlmida, on need väidetavalt ebaõnnestunud. Nüüd on tee "NR-Holding" jaoks vaba. Müügile peab veel andma heakskiidu Majandusministeeriumi Väliskaubanduskoda. Aga see näib olevat vormi küsimus. Sest Vene investor Victor Charitonin (51) ei ole Venemaa Ukraina-vastase agressioonisõja tõttu sanktsioonide all. Võlausaldajate ja seega eelkõige Rheinland-Pfalzi liidumaa jaoks võib müük investorile Victor Charitoninile tähendada märkimisväärset olukorra halvenemist. Sest ilmselt maksavad venelased ülevõtmise eest oluliselt vähem raha, kui "SWIFT Conjoy" oli pakkunud. Kas selle "kahju" hakkab nõudma "SWIFT Conjoy" või nõuavad võlausaldajad seda pankrotihaldurilt Jan Markus Plathnerilt, on ebaselge. Viimast võib süüdistada selles, et ta ei küsinud tagatist esimeselt ostjalt, "SWIFT Conjoylt". Advokaadid peavad seda veaks. Haruldase öise lennuloaga USA endine sõjaväelennujaama kohta Hunsrückis esitati 2021. aasta oktoobris pankrotiavaldus. Lennujaama majanduslik olukord oli aga viimasel ajal oluliselt paranenud.
https://www.wochenspiegellive.de/cochem ... -flughafen
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Gazprom salastas majandustulemuste aruanded
Gazprom salastas statistika pärast ekspordi kokkuvarisemist miinimumini alates nõukogude ajast
National Treasure ei avalda enam tootmis- ja ekspordiandmeid. Nende kokkuvarisemine oli gaasitööstuse ajaloo tugevaim – vastavalt 20% ja 50%.
https://twitter.com/finanzru/status/1621559190060670976
"Gazprom" on pärast Venemaa gaasitööstuse ajaloo rekordilist kokkuvarisemist salastanud gaasi tootmise ja ekspordi statistika.
"Gazprom" teatas viimati 15. detsembril: see näitas, et 2022. aasta kahe viimase nädalaga langes gaasitootmine 24% ja eksport 60%.
Eelmisel aastal müüs Gazprom SRÜ-välistesse riikidesse 101 miljardit kuupmeetrit gaasi – poole vähem kui aasta varem, teatas ettevõtte juht Aleksei Miller jaanuaris.
Nii kaotas Gazprom oma suurima müügituru, mille ehitamiseks kulus üle 50 aasta.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621629002363375620
Orkid hakkasid jüaane müüma, et eelarves olevat auku lappida
Rahandusministeerium kolmekordistab jüaani müüki, et lappida eelarves "auk".
Veebruaris müüakse NWF-ist jüaani 160 miljardi rubla väärtuses. Märtsis peab müük kasvama 300 miljardini, ennustab PSB. Sellise tempoga tarbitakse varud enne aasta lõppu.
https://twitter.com/finanzru/status/1621546232001830912
Gazprom salastas statistika pärast ekspordi kokkuvarisemist miinimumini alates nõukogude ajast
National Treasure ei avalda enam tootmis- ja ekspordiandmeid. Nende kokkuvarisemine oli gaasitööstuse ajaloo tugevaim – vastavalt 20% ja 50%.
https://twitter.com/finanzru/status/1621559190060670976
"Gazprom" on pärast Venemaa gaasitööstuse ajaloo rekordilist kokkuvarisemist salastanud gaasi tootmise ja ekspordi statistika.
"Gazprom" teatas viimati 15. detsembril: see näitas, et 2022. aasta kahe viimase nädalaga langes gaasitootmine 24% ja eksport 60%.
Eelmisel aastal müüs Gazprom SRÜ-välistesse riikidesse 101 miljardit kuupmeetrit gaasi – poole vähem kui aasta varem, teatas ettevõtte juht Aleksei Miller jaanuaris.
Nii kaotas Gazprom oma suurima müügituru, mille ehitamiseks kulus üle 50 aasta.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621629002363375620
Orkid hakkasid jüaane müüma, et eelarves olevat auku lappida
Rahandusministeerium kolmekordistab jüaani müüki, et lappida eelarves "auk".
Veebruaris müüakse NWF-ist jüaani 160 miljardi rubla väärtuses. Märtsis peab müük kasvama 300 miljardini, ennustab PSB. Sellise tempoga tarbitakse varud enne aasta lõppu.
https://twitter.com/finanzru/status/1621546232001830912
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hiina ja orkistan räägivad kokkuleppest
The Chinese Foreign Ministry has announced that due to their “Trust and Co-Operation” with the Russian Federation increasing they are now prepared to engage in a Strategic Partnership between the two Countries.
https://twitter.com/sentdefender/status ... 6798576640
The Chinese Foreign Ministry has announced that due to their “Trust and Co-Operation” with the Russian Federation increasing they are now prepared to engage in a Strategic Partnership between the two Countries.
https://twitter.com/sentdefender/status ... 6798576640
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide propagandakanal RT Germany lõpetab töö...
RT DE TV channel announced the termination of its activities in #Germany.
The background for this are allegedly the "repressive restrictions on press and media freedom in the EU," as well as "enormous pressure from governments, media, corporations and others."
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621803685520056321
RT DE TV channel announced the termination of its activities in #Germany.
The background for this are allegedly the "repressive restrictions on press and media freedom in the EU," as well as "enormous pressure from governments, media, corporations and others."
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621803685520056321
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 49
- Liitunud: 03 Mär, 2022 23:50
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
5.jaanuar postitasin nafta hinnast...
Eile kiitis EL-i nõukogu heaks Venemaa Föderatsiooni naftatoodete hinna ülempiiri, milleks on bensiini ja diislikütuse puhul 100 dollarit barreli kohta ning madala lisandväärtusega toodete puhul 45 dollarit.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621850112099065863
Nüüd aga selline uudis.minasiin223 kirjutas: ↑05 Jaan, 2023 20:02 Siin on palju räägitud VF nafta hinnast.
Ilmselt enam ei leia viidet oma sõnade tõestuseks aga millalgi suvel käis VF -st läbi info, et kui nafta hind on 100 või üle selle, siis neil on kõik hästi.
Eile kiitis EL-i nõukogu heaks Venemaa Föderatsiooni naftatoodete hinna ülempiiri, milleks on bensiini ja diislikütuse puhul 100 dollarit barreli kohta ning madala lisandväärtusega toodete puhul 45 dollarit.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1621850112099065863
-
- Liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Nov, 2021 15:21
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Nafta hinnapiir on erinev asi, see hetkel sätestatud 60$ barrel.
Nüüd pandi piirid ka juba rafineeritud toodetele, st diisel ja bensiin- 100$ barrel.
Kui diisli hinnad on seni olnud 110$-120$/barrel ringis näiteks, siis nüüd on tehtud mehhanism kuidas "nägu hoides" saab eu siiski seda edasi tarbida ja tarneid kindlustada, juhul kui toorme hind on alla 100$/barrel. Käis jutust seal läbi ka üks põhjuseid, et ei taheta niigi keerulises majanduse olukorras eu-s asjasid veelgi keerulisemaks teha.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ural nafta hind hetkel (05.02.23) 53,6 $/Bbl.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 12 Mär, 2022 8:22
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
EL-is hakkab tänasest kehtima siiski impordikeeld Venemaa naftasaadustele. Hinnalagi on mõeldud kolmandatele riikidele.muruniiduk kirjutas: ↑05 Veebr, 2023 11:19Nafta hinnapiir on erinev asi, see hetkel sätestatud 60$ barrel.
Nüüd pandi piirid ka juba rafineeritud toodetele, st diisel ja bensiin- 100$ barrel.
Kui diisli hinnad on seni olnud 110$-120$/barrel ringis näiteks, siis nüüd on tehtud mehhanism kuidas "nägu hoides" saab eu siiski seda edasi tarbida ja tarneid kindlustada, juhul kui toorme hind on alla 100$/barrel. Käis jutust seal läbi ka üks põhjuseid, et ei taheta niigi keerulises majanduse olukorras eu-s asjasid veelgi keerulisemaks teha.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: HotelVictor ja 12 külalist