UKRAINA ABI MTÜ
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Tagalaüksus, keda oleme ka varasemalt toetanud edastas meile abipalve erinevatele tööriistadele.
Oleme ka varem tarninud antud üksusele erinevaid tööriistu, ning tänu Eesti annetajatele on elu töökojas palju kergemaks muutunud.
Loomulikult tuleb ka meelde seik eelmisest aastast, kui teel olles ühel meie sõidukeist purunes alusraam, ning sealse sõjaväeosa töökojas meid koheselt aidati. Pakuti isegi, et tullakse treileriga järgi, kuid siiski venitasime oma jõududega kohale. Väga abivalmid kutid, keda aitame alati hea meelega.
Seega paneme siia ülesse nimekirja mida paluti, ning katsume asjad järgmisesse koormasse saada.Meile võib pakkuda nimekirjas olevaid tööriistu, kui ka teha rahalise annetuse, et saaksime asjad soetada.
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
1. Ühefaasiline kompressor paagi mahuga 20liitrit-Olemas!
2. Tõmmitsate komplekt-Olemas!
3. Leht-silmusvõtmete komplekt 7-32mm-Olemas!
4.Stopperrõngaste tangide komplekt-Olemas!
5.Makita taskulambi aku ja laadija Olemas!
6.Kett-tali 5T-Olemas!
7.Tester-multimeeter 220V-Olemas!
8.Jootekolb Olemas!
Oleme ka varem tarninud antud üksusele erinevaid tööriistu, ning tänu Eesti annetajatele on elu töökojas palju kergemaks muutunud.
Loomulikult tuleb ka meelde seik eelmisest aastast, kui teel olles ühel meie sõidukeist purunes alusraam, ning sealse sõjaväeosa töökojas meid koheselt aidati. Pakuti isegi, et tullakse treileriga järgi, kuid siiski venitasime oma jõududega kohale. Väga abivalmid kutid, keda aitame alati hea meelega.
Seega paneme siia ülesse nimekirja mida paluti, ning katsume asjad järgmisesse koormasse saada.Meile võib pakkuda nimekirjas olevaid tööriistu, kui ka teha rahalise annetuse, et saaksime asjad soetada.
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
1. Ühefaasiline kompressor paagi mahuga 20liitrit-Olemas!
2. Tõmmitsate komplekt-Olemas!
3. Leht-silmusvõtmete komplekt 7-32mm-Olemas!
4.Stopperrõngaste tangide komplekt-Olemas!
5.Makita taskulambi aku ja laadija Olemas!
6.Kett-tali 5T-Olemas!
7.Tester-multimeeter 220V-Olemas!
8.Jootekolb Olemas!
Viimati muutis Lennart, 05 Juun, 2023 19:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Tänu toetajatele suutsime juurde hankida järgmise maasturi, mida hakkame järgmiseks sõiduks ette valmistama Rahvusvahelise Leegioni 1. Pataljonile.
Sõiduki soetamismaksumus oli 1200.- EUR
Nagu ikka teeme käed mustaks, kuna sõiduk siiski vajab keevitamist, kui ka remonti.
Lisaks vajab sõiduk korralikke mudarehve, uusi rummulukke, õlid-filtrid, uus süütelukk, värvimist, rooliotsad ning tõenäoliselt ka muud liigendosad, kiilrihmad, ning tõenäoliselt võib ka veel tehnilisi üllatusi tulla. Esmalt võtame ette keevitustööd, kuna raami kronsad soovivad tuppa tulla. Raam kusjuures on väga heas seisus, seegi plussiks. Mootor käib nagu kell, mis on nendele omane.
Auto remonti ning ehitust viime läbi ise, kuid siiski vajame toetust, et hankida varuosasid ning vajalikke materjale.
Toetada saab jätkuvalt meie arvelduskontole 4x4 fondi:
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Täname kõiki toetajaid!
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Vahepeal oleme mõtteid mõlgutanud, kas peaksime hakkama hoopis vanade autode remondiblogi pidama, kuid siiski eesmärk on oma toaetajatele anda ülevaadet oma tegemistest.
Niisiis, annetajate toega soetatud Ford Maverick on sõiduks valmis. Tööd oli autoga palju, kuid siiski saime sellest väga hea vanakooli traktori. Teostatud sai keevitustöid, hooldust, ning erinevate sõlmede remont. Lisaks veel uued rehvid, värv,uued rummulukud ning palju muudki. Lisasime ka lühivideo väikesest testsõidust maastikul, proovime alati ikka veenduda, et masinad ka metsas vastu peaksid, mida saab näha meie FB lehel.
Sõiduki kogumaksumus tuli 1,896.32 EUR ning see kõik olli võimalik tänu meie toetajatele. Täname!
Paraku on viimane masina projekt meie pangakonto päris nukrasse seisu viinud, ning loodame teie jätkuvale toetusele. Meile laekub pidevalt ka varustusele erinevaid abipalveid, ning oleks kahju, kui peaksime oma tegevuse lõpetama.
Toetada saab meid jätkuvalt arvelduskontole:
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Mis puudutab meie eelnevaid kampaaniaid sääsetõrje ostuks, kui ka tööriistadele,siis oleme saanud asjad tellitud ja võlgneme tänu ka MTÜ vaba Ukrainale abi eest. Sääsetõrje sai saadetud juba postiga, kuna sellega läks kiireks. Loodame lähiajal ka pilte saada kui saadetise kätte saavad.
Praegu keskendume peamiselt kütuseprobleemi lahendamisele.
Niisiis, annetajate toega soetatud Ford Maverick on sõiduks valmis. Tööd oli autoga palju, kuid siiski saime sellest väga hea vanakooli traktori. Teostatud sai keevitustöid, hooldust, ning erinevate sõlmede remont. Lisaks veel uued rehvid, värv,uued rummulukud ning palju muudki. Lisasime ka lühivideo väikesest testsõidust maastikul, proovime alati ikka veenduda, et masinad ka metsas vastu peaksid, mida saab näha meie FB lehel.
Sõiduki kogumaksumus tuli 1,896.32 EUR ning see kõik olli võimalik tänu meie toetajatele. Täname!
Paraku on viimane masina projekt meie pangakonto päris nukrasse seisu viinud, ning loodame teie jätkuvale toetusele. Meile laekub pidevalt ka varustusele erinevaid abipalveid, ning oleks kahju, kui peaksime oma tegevuse lõpetama.
Toetada saab meid jätkuvalt arvelduskontole:
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Mis puudutab meie eelnevaid kampaaniaid sääsetõrje ostuks, kui ka tööriistadele,siis oleme saanud asjad tellitud ja võlgneme tänu ka MTÜ vaba Ukrainale abi eest. Sääsetõrje sai saadetud juba postiga, kuna sellega läks kiireks. Loodame lähiajal ka pilte saada kui saadetise kätte saavad.
Praegu keskendume peamiselt kütuseprobleemi lahendamisele.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Üks meie viidud Pajero tervitab Ida Ukraina sõjaväljalt. On täiesti elus ning terve!
Masina kohta saame pidevalt tagasisidet, ning teame isegi milliseid remonttöid on masinaga teostatud. Hea on alati tagasisidet saada. Kutid on masinaga väga rahul, ning auto vastutav kasutaja hoiab masinat nagu kullatera. Kiidetakse ülihead läbivust maastikul.
Suured tänud kogukonnale, kes selle auto meile annetasid!
Masina kohta saame pidevalt tagasisidet, ning teame isegi milliseid remonttöid on masinaga teostatud. Hea on alati tagasisidet saada. Kutid on masinaga väga rahul, ning auto vastutav kasutaja hoiab masinat nagu kullatera. Kiidetakse ülihead läbivust maastikul.
Suured tänud kogukonnale, kes selle auto meile annetasid!
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Tagasisidet viidud masinate kohta saame endiselt, ning mõnigad pildid on olnud juba mõnda aega meil olemas.
Cherokee teenib hästi, vahepeal sai omale isegi uue kõrgsurvepumba, ning ka muud vajalikku remonti.
Ford ranger ka täiesti elujõus, kuid hetkeseisuga on remonditöökojas. Nii paraku on vanade masinatega, kuid siiski autosid hoitakse ja koheldakse hästi. Küsitakse ka varuosi, mida oleme ka alati hankinud vajadusel.
Meie töö tulemusel on erinevad üksused omale rattad alla saanud, ning seeläbi ka lahingvõimet parendatud. Iga väike samm viib võidule lähemale.
Cherokee teenib hästi, vahepeal sai omale isegi uue kõrgsurvepumba, ning ka muud vajalikku remonti.
Ford ranger ka täiesti elujõus, kuid hetkeseisuga on remonditöökojas. Nii paraku on vanade masinatega, kuid siiski autosid hoitakse ja koheldakse hästi. Küsitakse ka varuosi, mida oleme ka alati hankinud vajadusel.
Meie töö tulemusel on erinevad üksused omale rattad alla saanud, ning seeläbi ka lahingvõimet parendatud. Iga väike samm viib võidule lähemale.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Rahvusvahelise Leegioni 1.Pataljonis teeniva Unimogi ehitust oleme varemgi toetanud koostöös MTÜ Vaba Ukrainaga, ning oleme näinud suhteliselt tavalisest Unimogist sirgumas võimekat ja turvalist sõjamasinat.
Hetkeseisuga selgus, et unimog vajab akude vahetust, kuna praegused on vanuse tõttu otsas. Meie järgnevas koormas on ka MTÜ Vaba Ukraina poolt vints antud masinale, ning akude vahetus on seega hädavajalik. Loodame hetkeseisuga toetajate abile need soetada.
Sobilikud on 6TN NATO standardiga eriakud 2TK mille maksumus tuleb 472.34 EUR
Toetada saab jätkuvalt meie arvelduskontole ning selgitusse võib lisada Unimog
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Täname kõik vanu ja uusi toetajaid!
Hetkeseisuga selgus, et unimog vajab akude vahetust, kuna praegused on vanuse tõttu otsas. Meie järgnevas koormas on ka MTÜ Vaba Ukraina poolt vints antud masinale, ning akude vahetus on seega hädavajalik. Loodame hetkeseisuga toetajate abile need soetada.
Sobilikud on 6TN NATO standardiga eriakud 2TK mille maksumus tuleb 472.34 EUR
Toetada saab jätkuvalt meie arvelduskontole ning selgitusse võib lisada Unimog
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Täname kõik vanu ja uusi toetajaid!
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Hetkeseisuga siis akud tellitud ning tulemas! Täname totajaid!Lennart kirjutas: ↑14 Juun, 2023 22:43 Rahvusvahelise Leegioni 1.Pataljonis teeniva Unimogi ehitust oleme varemgi toetanud koostöös MTÜ Vaba Ukrainaga, ning oleme näinud suhteliselt tavalisest Unimogist sirgumas võimekat ja turvalist sõjamasinat.
Hetkeseisuga selgus, et unimog vajab akude vahetust, kuna praegused on vanuse tõttu otsas. Meie järgnevas koormas on ka MTÜ Vaba Ukraina poolt vints antud masinale, ning akude vahetus on seega hädavajalik. Loodame hetkeseisuga toetajate abile need soetada.
Sobilikud on 6TN NATO standardiga eriakud 2TK mille maksumus tuleb 472.34 EUR
Toetada saab jätkuvalt meie arvelduskontole ning selgitusse võib lisada Unimog
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Täname kõik vanu ja uusi toetajaid!
Vahendeid kogume endiselt edasi 4X4 fondi uute masinate soetamiseks ning nende varuosadele.
Täname!
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Järjekordne Ukraina Abi MTÜ/Vaba Ukraina MTÜ ühisoperatsioon edukalt läbi viidud.
Kohale sai viidud kaks maasturit Rahvusvahelise leegionile, tööriistu/varustust tagalapoistele, meditsiinikraami, sõidukite varuosasid ning muudki.
Kokku jäi Ukrainasse neli sõidukit, Vaba Ukraina poolt Patriotile kiirabiauto, mis juba peaks liikuma edasi lõppsihtkohta. Peugeot kaubik Pat. Donbassi meedikutele, mis oli ka laeni meditsiinikraami täis laaditud. Pataljon Donbassi võitlejatega oli eriline au kohtuda, kes on kursis, siis teavad ka miks.
Masinad pidasid kogu sõidu eeskujulikult vastu, kuid meie ustav buss soovis summutist tagasitee loobuda. Õnneks on Eesti mehed leidlikud, ning probleem sai lahendatud käepäraste vahenditega.
Kokkuvõtteks võib öelda, et eesmärgid said täidetud, ning edukas operatsioon.
Tulevikuplaanid on endiselt tegutseda vajaduspõhiselt.
Viime kohale peamiselt abi, mida on sealt raske hankida ning 4x4 sõidukeid. Lisaks ka sõidukite varuosade tarnimine kui ka tehnilise toe pakkumine.
Kohale sai viidud kaks maasturit Rahvusvahelise leegionile, tööriistu/varustust tagalapoistele, meditsiinikraami, sõidukite varuosasid ning muudki.
Kokku jäi Ukrainasse neli sõidukit, Vaba Ukraina poolt Patriotile kiirabiauto, mis juba peaks liikuma edasi lõppsihtkohta. Peugeot kaubik Pat. Donbassi meedikutele, mis oli ka laeni meditsiinikraami täis laaditud. Pataljon Donbassi võitlejatega oli eriline au kohtuda, kes on kursis, siis teavad ka miks.
Masinad pidasid kogu sõidu eeskujulikult vastu, kuid meie ustav buss soovis summutist tagasitee loobuda. Õnneks on Eesti mehed leidlikud, ning probleem sai lahendatud käepäraste vahenditega.
Kokkuvõtteks võib öelda, et eesmärgid said täidetud, ning edukas operatsioon.
Tulevikuplaanid on endiselt tegutseda vajaduspõhiselt.
Viime kohale peamiselt abi, mida on sealt raske hankida ning 4x4 sõidukeid. Lisaks ka sõidukite varuosade tarnimine kui ka tehnilise toe pakkumine.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Ei jää ka uued projektid tulemata, ning lisaks 4X4 sõidukitele on ka meil Rahvusvahelisest Leegionist abipalve maastikusuutlikule enduro mootorrattale.
Mootorratas on vajalik nii luuretegevuseks, märkamatuks liikumiseks venelaste õhuvaatluse eest, kui ka virgatsside olemasoluks, seega lihtne asi mis taaskord aitab omade elusid päästa.
Kuna töökindlus on oluline faktor, siis eesmärk on soetada korralik ja töökindel ratas. Soovitud on BMW GS600 tüüpi ratast,mida kasutavad ka Saksamaa relvajõud,kuid vaatame ka analooge.
Rahalisi vahendeid kogume nagu ikka arvelduskontole:
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Selgituseks mootorratas, ning lisaks korjame endiselt raha ka 4X4 fondi. Maasturitele on ka tulnud palveid, kuid võtame seekord projekte sammhaaval.
Lootus jääb, et võit ei ole kaugel, ning iga meie panus on oluline!
Täname kõiki, kes on meid erineval viisil toetanud, rühime koos edasi võidu poole!
Mootorratas on vajalik nii luuretegevuseks, märkamatuks liikumiseks venelaste õhuvaatluse eest, kui ka virgatsside olemasoluks, seega lihtne asi mis taaskord aitab omade elusid päästa.
Kuna töökindlus on oluline faktor, siis eesmärk on soetada korralik ja töökindel ratas. Soovitud on BMW GS600 tüüpi ratast,mida kasutavad ka Saksamaa relvajõud,kuid vaatame ka analooge.
Rahalisi vahendeid kogume nagu ikka arvelduskontole:
UKRAINA ABI MTÜ EE611010220295144224
Selgituseks mootorratas, ning lisaks korjame endiselt raha ka 4X4 fondi. Maasturitele on ka tulnud palveid, kuid võtame seekord projekte sammhaaval.
Lootus jääb, et võit ei ole kaugel, ning iga meie panus on oluline!
Täname kõiki, kes on meid erineval viisil toetanud, rühime koos edasi võidu poole!
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Esimese põlvkonna KTM LC4 640 karteri peale ehitatud 400-kuubikulised olid mitmes riigis sõjaväetsiklid. See on töökindel ja lihtne ratas ning neid võiks olla Euroopas hulgikaupa saada.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
Täname vastuse eest!
KTM on olnud ka arutlusel. Hetkeseisuga on pakkumisi palju tulnud, kuid ei kiirusta kohe esimese pakkumise peale.
KTM on olnud ka arutlusel. Hetkeseisuga on pakkumisi palju tulnud, kuid ei kiirusta kohe esimese pakkumise peale.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
LC4 ma töökindluse etaloniks ei pea. KTM on enda sõnul "ready to race" tüüpi sõiduk ja seetõttu ka keskmisest käredama olekuga pill. Mis töökindlusele väga hästi ei mõju.
BMW GS minuteada saksas miski ametlik militaartsikkel ei ole. Taanis on mingi seeria ja saksas oli vist ka feldjägeritel olemas. Need peaksid siis BMW F650 GS versioonid olema, mis kasutavad austerlaste Rotax mootorit.
Kui pommikindlusele rõhku panna, siis tuleks vaadata 90-ndate jaapanlaste ja nende edasiarenduste poole. Õhkjahutus oleks militaaris muidugi parim, tsikli radikas on suht õrn asi, aga neid on turule vähe jäänud. Yamaha XT ja TT mõned mudelid, Honda XL/XR/NT. Õhkjahutusega Rotax mootor oleks muidugi super, aga praegu isegi ei turgata, millisel seeriatsiklil nad peal võiks olla.
BMW GS minuteada saksas miski ametlik militaartsikkel ei ole. Taanis on mingi seeria ja saksas oli vist ka feldjägeritel olemas. Need peaksid siis BMW F650 GS versioonid olema, mis kasutavad austerlaste Rotax mootorit.
Kui pommikindlusele rõhku panna, siis tuleks vaadata 90-ndate jaapanlaste ja nende edasiarenduste poole. Õhkjahutus oleks militaaris muidugi parim, tsikli radikas on suht õrn asi, aga neid on turule vähe jäänud. Yamaha XT ja TT mõned mudelid, Honda XL/XR/NT. Õhkjahutusega Rotax mootor oleks muidugi super, aga praegu isegi ei turgata, millisel seeriatsiklil nad peal võiks olla.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: UKRAINA ABI MTÜ
LC4 400 on sõjaväe jaoks detuunitud, väikese silindriga versioon 640st. See ei ole ühtegi pidi käre, kui 640 on äkki mingi 36 kW vast? Suure mootori karteri peal väike silinder on äraproovitud viis töökindlust tõsta. Sissepritsega pilli mina lahingoludesse ei võtaks, aga Mikuni CV-karpaga LC4 võiks olla toimiv lahendus. Selline:
Teine lahendus võiks tõesti olla õhkjahutusega Honda, olgu ta siis 250 või 400 või 650. Need on igavesed.
Viimati muutis Marvin, 04 Juul, 2023 15:36, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Semrush [Bot], ugandiklubi ja 6 külalist