Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Finnish DeHavilland TM60X 21 Aug 1930 Tallinn EW K-SILD v2
Foto sellest lennukist postitas Hanno OJALO; 07 Jun 2023; Facebook'is ...
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Austatud foorumi kolleegid;
Soome lennufirma Aero OY hankis selle Saksa markeeringuga Junkers F.13fe (D-335) 1923. aastal (nüüd juba üle 100 aasta tagasi). Aero OY kasutas lennukit Helsingi ja Tallinna vahelisel liinil. Kui Aero OY’st sai Finnair, muutus selle lennuki registreering K-SALA’ks. K-SALA läks 27. mail 1927 Tallinna lennujaamale lähenedes kadunuks. Kõik 5 lennukis viibijat (1 piloot; 4 reisijat) jäid allakukkumisest ellu.
Tänan Teid selle postituse lugemiseks kulutatud aja eest.
A
+++++
Honored forum colleagues;
Finland’s Aero OY airline obtained this German-marked Junkers F.13fe (D-335) in 1923 (now over 100 years ago). Aero OY used the aircraft on the Helsinki, Finland, to Tallinn, Estonia, route. When Aero OY became Finnair, the registration of this aircraft changed to K-SALA. K-SALA was lost while approaching the airport in Tallinn, Estonia, on 27 May 1927. All 5 occupants (1 pilot; 4 passengers) of the aircraft survived the crash.
Thank you for your time in reading this posting.
A
Soome lennufirma Aero OY hankis selle Saksa markeeringuga Junkers F.13fe (D-335) 1923. aastal (nüüd juba üle 100 aasta tagasi). Aero OY kasutas lennukit Helsingi ja Tallinna vahelisel liinil. Kui Aero OY’st sai Finnair, muutus selle lennuki registreering K-SALA’ks. K-SALA läks 27. mail 1927 Tallinna lennujaamale lähenedes kadunuks. Kõik 5 lennukis viibijat (1 piloot; 4 reisijat) jäid allakukkumisest ellu.
Tänan Teid selle postituse lugemiseks kulutatud aja eest.
A
+++++
Honored forum colleagues;
Finland’s Aero OY airline obtained this German-marked Junkers F.13fe (D-335) in 1923 (now over 100 years ago). Aero OY used the aircraft on the Helsinki, Finland, to Tallinn, Estonia, route. When Aero OY became Finnair, the registration of this aircraft changed to K-SALA. K-SALA was lost while approaching the airport in Tallinn, Estonia, on 27 May 1927. All 5 occupants (1 pilot; 4 passengers) of the aircraft survived the crash.
Thank you for your time in reading this posting.
A
-
- Site Admin
- Postitusi: 5565
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Aero OY hakkas kaubamärki Finnair kasutama 1960-ndail aastail, esimeste reaktiivlennukite saabudes. Selle all reklaamiti neil toimunud rahvusvahelisi reise. Hiljem muudeti ka firma nimi ära.
D-335 sai K-SALAks ikka siis, kui ta Soome lennuregistrisse kanti. Lennuk oli Junkers AG sissemaks Aero OYsse. Ilmselt läks veidi aega, kuni lennuki omandisuhe vormistati ümber aktsiateks, ja siis sai Aero selle ka Soome registrisse kanda. Algul oli Junkersil (tänu tarnitud lennukitele) 50% Aero aktsiaist.
D-335 sai K-SALAks ikka siis, kui ta Soome lennuregistrisse kanti. Lennuk oli Junkers AG sissemaks Aero OYsse. Ilmselt läks veidi aega, kuni lennuki omandisuhe vormistati ümber aktsiateks, ja siis sai Aero selle ka Soome registrisse kanda. Algul oli Junkersil (tänu tarnitud lennukitele) 50% Aero aktsiaist.
Re: Arvo "käre-maru-vahva" Nurk
Austatud foorumi kollegid;
See on üks foto Soome Junkers F.13fe’st, K-SALA registreeringust, tehtud Tallinnas, Eestis, peale lennuki purunemist. Junkers purunes peale ebaõnnestunud maandumist, Tallinna sadamas 28. Mai 1927a.
Aitäh.
A
+++++
Honored forum colleagues.
This is a photograph of the Finnish Junkers F.13fe, registration of K-SALA, taken in Tallinn, Estonia, on/about 29 May 1927 - after her crash-landing in Tallinn’s harbor.
Thank you.
A
See on üks foto Soome Junkers F.13fe’st, K-SALA registreeringust, tehtud Tallinnas, Eestis, peale lennuki purunemist. Junkers purunes peale ebaõnnestunud maandumist, Tallinna sadamas 28. Mai 1927a.
Aitäh.
A
+++++
Honored forum colleagues.
This is a photograph of the Finnish Junkers F.13fe, registration of K-SALA, taken in Tallinn, Estonia, on/about 29 May 1927 - after her crash-landing in Tallinn’s harbor.
Thank you.
A
Re: Imperial Russia; 51st Lith Inf Reg; 1909; St George Flag
Inglise keeles: 51st Lithuanian Infantry Regiment
https://en.wikipedia.org/wiki/51st_Infa ... an_Empire)
Inglise keeles ei saa seal olla sõna "Litovskogo".
Tänapäevase kirjaviisi vene keeles:
Литовский 51-й пехотный полк
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0 ... 0%BB%D0%BA
Lipu esiküljel olev tekst on tänapäevases vene kirjaviisis - mitte sellises, nagu oli vene keeles kasutusel 1909. aastal.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist