Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kui sa kirjeldatud olukorda mõistad kui minupoolset eksimust, siis soovitaks need kruvid kõigepealt endal kinni keerata, siis võibolla kellegi teise peas ei tundugi enam logisevat. Mulle jääb taoline retardide õigustamine segaseks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42816
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kriku »

Kapten Trumm kirjutas: 11 Juul, 2023 12:00Nüüd sa poolitad juuksekarva. Mööduvad sinust näiteks meetri kauguselt sedasi. Ühel hetkel pole teda näha, järgmine kord peeglisse vaadates on ta sul juba kõrval.
Ei, ma ei poolitanud juuksekarva, vaid püüdsin aru saada, mis olukorrast sa rääkisid. Kuna su tekst on ebajärjekindel nagu ikka, kuluks selleks arvatavasti mõni hea lehekülg veel - kui ma viitsiks jätkata...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

No shit, foori taga peatunud auto ja äärekivi vahele 140 kmh laekumine lõpeb ilmselt õnnetusega, küll aga võidakse sind linnasõidus taolise kiiruse möödudes üllatada/ehmatada, isegi niipalju, et teedki rooliga vale liigutuse. On nüüd arusaadav?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42816
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kriku »

Kapten Trumm kirjutas: 11 Juul, 2023 12:36No shit, foori taga peatunud auto ja äärekivi vahele 140 kmh laekumine lõpeb ilmselt õnnetusega, küll aga võidakse sind linnasõidus taolise kiiruse möödudes üllatada/ehmatada, isegi niipalju, et teedki rooliga vale liigutuse. On nüüd arusaadav?
Aga miks see eelöeldu valguses oluline on? Linnasõidus 140 km/h liikumine ei kõlba ükskõik mis olukorras kuhugi. Miks sa sellest siin ja praegu kirjutad?
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas davidsoniharald »

Kas Mcdonald Trumpil on tähtsust millest rääkida? Ei ole. Peaasi, et saaks rääkida. Sama sündroom siin.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Aga miks see eelöeldu valguses oluline on? Linnasõidus 140 km/h liikumine ei kõlba ükskõik mis olukorras kuhugi. Miks sa sellest siin ja praegu kirjutad?
See lihtsalt illustreerib hästi seda alternatiivset kultuuriruumi, kus oma rasket saatust nutvad mootorratturid pahatihti elavad. Kõik on "rebel" värk ja fuck da Liiklusseadus (see on pehmodele). Nii nagu ei arvesta taoline seltskond autojuhiga kuskil foori taga (kui trügitakse ettepoole, et oma kihutamist rutem jätkata), nii sõidetakse sinust 100 kmh kiirusvahega kahelt poolt mööda ja tehakse muidki rebelile väärilisi tegusid. Muidugi mitte kõik, aga "väike karjuv vähemus".

Teema jätkuks, üks bikemeeste ringrada on tekkinud õhtuti Paldiski maanteel, Kloogaranna ja Paldiski vahel. Nagu näha on, kiirused on seal 200+ kmh.
Mingi fataalne pauk on ilmselt aja küsimus. Mul kahju pole, lihtsalt selline sigatsemine seal toob sinna varem või hiljem kaasa politsei tähelepanu ja siis kannatavad ka need, kes kogemata 20 kmh lubatust kiiremini sõitma juhtusid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Kapten Trumm kirjutas: 11 Juul, 2023 12:17 Kui sa kirjeldatud olukorda mõistad kui minupoolset eksimust, siis soovitaks need kruvid kõigepealt endal kinni keerata, siis võibolla kellegi teise peas ei tundugi enam logisevat. Mulle jääb taoline retardide õigustamine segaseks.
Ei õigusta neid, vaid taunin sinu tegevust. Tahtlik blokeerimine on liiklusohtliku olukorra tekitamine ja sellega teed sa ise sama vea, mille teeb sinust paremalt mööduv mootorrattur.

LISAKS (ja see on väga oluline) - kellegi füüsiline takistamine on õigustatud ainult siis, kui tegemist on otsese ründega sinu isiku või vara vastu. Antud puhul võtad sa riigilt üle liikluse reguleerija rolli ja sekkud sellega riigi monopoli vägivalla rakendamises. Trumm, ma olen sinus sügavalt pettunud. Liikluses isikute takistamine on VALE ja EI OLE SINU ASI. Kui tahad seisukohta näidata, anna signaali. Aga füüsiline blokeerimine on igas mõttes üdini vale tegevus. Inimlikust, liikluse ja seaduslikust vaatevinklist vale.
Kasutaja avatar
wolfgang
Liige
Postitusi: 1042
Liitunud: 28 Dets, 2008 22:44
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas wolfgang »

Kurat, kus siin on emotsiooni, viimasel ajal! Idikaid, liikluses ja mitte ainult, kohtab kõige roolis/kangis. Suhteliselt on neid võibolla tõesti kõige rohkem krossika/ATV sangas, vähemalt Keskkonnaseadustiku paragrhv 32 vaates. Aga palju on ka positiivseid näiteid. Tõrvatilk, muidugi, kipub rohkem meelde jääma ja suhtumist kujundama. Ise üritan, võimalusel, kokkupõrget vältida, ka juhul, kui mul (ees-)õigus on. Debiile on lihtsalt ja tulebki üle olla, et mitte samasuguseks langeda.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Lemet »

Ja tõesti kipuvad nad 140 km/h sinu ja äärekivi vahele trügima, Tallinnas kella 22.00-st alates...?
Nädalavahetusel, Rohuneeme teel Viimsis, kella 20.30 paiku, 40 alas, kolm tükki sisuliselt kõrvuti, kiirus kuskil 100-120 vahel...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1679
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas davidsoniharald »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 13:02
Ja tõesti kipuvad nad 140 km/h sinu ja äärekivi vahele trügima, Tallinnas kella 22.00-st alates...?
Nädalavahetusel, Rohuneeme teel Viimsis, kella 20.30 paiku, 40 alas, kolm tükki sisuliselt kõrvuti, kiirus kuskil 100-120 vahel...
Sinu ja äärekivi vahel?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10220
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas: 11 Juul, 2023 13:02
Ja tõesti kipuvad nad 140 km/h sinu ja äärekivi vahele trügima, Tallinnas kella 22.00-st alates...?
Nädalavahetusel, Rohuneeme teel Viimsis, kella 20.30 paiku, 40 alas, kolm tükki sisuliselt kõrvuti, kiirus kuskil 100-120 vahel...
Ja miks sa politseisse ei helista? Telefoni ei ole või?
Kasutaja avatar
Smith
Liige
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Veebr, 2012 22:01
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Smith »

Miks ei tohi oodata parempööret võimalikult tee paremas servas, paremale pööramiseks suunatuli sisse lülitatud?
Tõenäoliselt tõesti ei mahu ohutu külgvahega jalg- või mootorrattur enam sinna vahele , milles probleem?
Kuidas seda takistamiseks saab üleüldse nimetada, pikivahet hoiame ju samamoodi : takistame kuklas sõitvat sõidukijuhti.
See , et see pikivahe kohe tagant tuleva autoga täidetakse, on juba eraldi teema. Kokkuvõttes on mul hea meel elada väljaspool Tallinna:
on Teil ikka mured seal :D
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Eespool seletati, liikluse takistamine!
Tegelikult tulebki, parempöördel reastuda tee äärekivi või teepeenra kõrvale ja vasakpoordel, tee telgjoone kõrvale.
See on selleks, et otsemineja saaks sinust paremini mööda.

Aga mis mina liiklusest ja sõitmisest tean.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43808
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kilo Tango kirjutas: 11 Juul, 2023 12:56
Ei õigusta neid, vaid taunin sinu tegevust. Tahtlik blokeerimine on liiklusohtliku olukorra tekitamine ja sellega teed sa ise sama vea, mille teeb sinust paremalt mööduv mootorrattur.

LISAKS (ja see on väga oluline) - kellegi füüsiline takistamine on õigustatud ainult siis, kui tegemist on otsese ründega sinu isiku või vara vastu. Antud puhul võtad sa riigilt üle liikluse reguleerija rolli ja sekkud sellega riigi monopoli vägivalla rakendamises. Trumm, ma olen sinus sügavalt pettunud. Liikluses isikute takistamine on VALE ja EI OLE SINU ASI. Kui tahad seisukohta näidata, anna signaali. Aga füüsiline blokeerimine on igas mõttes üdini vale tegevus. Inimlikust, liikluse ja seaduslikust vaatevinklist vale.
Kui mina keeran paremale, st olen sisse lülitanud parema suunatule ja reastunud paremale sõiduraja äärde, siis mitte ükski kaherattaline ei või hakata mööda trügima paremalt, vaid OOTAB, kuni ma ära keeran. Või möödub minust vasakult (kui sõiduraja laius võimaldab. Kui ei võimalda, siis OOTAB. Meil on sellest miskipärast tehtud mingi viisakus...? Kas autokoolides enam auto paiknemist teel ei õpetata?

See ei ole takistamine. Eriti ignorantsetele:
https://militaar.net/phpBB2/posting.php ... t&p=797006
§ 48. Pöörded
(1) Enne vasak- või tagasipööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vasaku ääre ja enne parempööret parema ääre lähedale või selle pöörde jaoks liikluskorraldusvahendiga ettenähtud sõidurajale.
Kohustust tagant tulev (trügiv) kaherattaline läbi lasta EI OLE.
Viimati muutis Kapten Trumm, 11 Juul, 2023 13:53, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
taara
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas taara »

Klassikaline trummi sodi. Alustab sellest, et tsiklid sõidavad valgusfoori taga seisma jäänud autodest rahulikult mööda ja siis jõuab 200 km/h sõitvate tsikliteni. Kõik argumendid ja võtted sobivad, et enda õigsust tõestada. Hale.

Mitte keegi (ka mongol) pole väitnud ja ei usu, et ka väidab, et suure hooga (näiteks 50 km/h) foori taga peatunud autode vahelt läbi sõitmine okei oleks. Samas olenevalt tee laiusest 15-30 km/h viisakalt ja ettevaatlikult tiksumine mind ei sega ja see ei hirmuta ka mingit paska püksi. Võibolla ainult suurel ja vingel trummil. Täpselt sama ütleks ka suure ja laia teepeenraga teed ummikute ajal. Näiteks Järvevana tee kui liiklus kulgeb umbes 20-30 km/h ja tsikliga väikse kiiruse vahega ala 40-50 km/h mööda töristada (et valesti aru ei saadaks, siis jällegi kiiruste vahe 15-30 km/h). Ruumi palju ja ohutu, v.a. siis kui trumm kusagil ees on. Loomulikult paremal teepeenral pole seda mõistlik teha, sest iga hetk võib keegi sinna äärde seisma jääda. Seepärast ma teen seda ainult vasakul pool piirde ääras ja pole veel kordagi näinud, et keegi ehmatusest püksid täis situks ja rooli 90 kraadi kõrvale rapsaks ja matsu paneks. Pigem võtavad autojuhid neutraalse seisukoha või teevad natuke ruumi juurdegi.

Mitte keegi ei keelagi manöövri sooritamiseks vastavasse tee äärde tõmmata. Aga nagu trummi jutust selgub, siis ta jäkgib pingsalt peegleid ja ootab, et keegi tagant tuleks ja siis blokib meelega ära. Päris suur vahe. Üks on tahtlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Las oma miljoni km pädevuse pealt mõistatab, kumb on kumb.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 2 külalist