Ma ei tea kui oluline see on või kui palju need meetodid erinevad . Kuid esmapilgul märkasin et selle mootorrattaõli ja sama viskoossusega "täissünt" Mobili autoõli leekpunkti määramise standardid pole samad.
Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Veel üks kord: mina ei tegele kellegi teise teoreetiliste teadmiste arvustamisega. Kust need teadmised siis võetud on või millise asja teadmised need on. Mina ei tea kuskohast on pärit need teadmised ja mille kohta ja kui tõesed need teadmised on.
Ma kirjutasin selge sõnaga, et tegelen isiklike praktiliste faktidega. Punkt.
Re: Autotehnikateema
Peeter kirjutas: ↑23 Okt, 2025 15:47Veel üks kord: mina ei tegele kellegi teise teoreetiliste teadmiste arvustamisega. Kust need teadmised siis võetud on või millise asja teadmised need on. Mina ei tea kuskohast on pärit need teadmised ja mille kohta ja kui tõesed need teadmised on.
Ma kirjutasin selge sõnaga, et tegelen isiklike praktiliste faktidega. Punkt.

Re: Autotehnikateema
Erinevus mõõtmise meetodis on, aga see ei anna erinevat tulemust. Erinevus on mõõtmise täpsuses. Aga see ei saa väge erineda. leekpunkt on ikka leekpunkt.
https://www.laboratorytest-equipment.co ... 79124.htmlDifferences:
Test Apparatus: The key difference between ASTM D92 and ASTM D93 lies in the apparatus used. D92 employs the open cup Cleveland apparatus, while D93 uses the closed cup Pensky-Martens apparatus.
Test Procedure: In ASTM D92, the sample is exposed to an open flame in an open cup, while in ASTM D93, the sample is heated in a closed cup with a small opening.
Precision and Accuracy: Both methods have been extensively used and standardized, and they provide reliable flash point measurements. However, the closed cup Pensky-Martens apparatus used in ASTM D93 is generally considered to provide more precise and reproducible results compared to the open cup Cleveland apparatus used in ASTM D92.
The choice between ASTM D92 and ASTM D93 depends on factors such as regulatory requirements, industry standard,and the specific characteristics of the petroleum product being tested.
-
- Liige
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Aga ma olen eluaeg ja nagu päris mootorratstega tegelenud - kas siis võistlus krossirattad ( mitte need krossiratta moodi välja nägevad) või siis korralikud tänavasõidurattad (600+).
Ja nende puhul on 100% garanteeritud, et kui autoõli sisse panna, siis sidur libiseb.
Väga hea, et on eluaegsed kogemused.
Huvitav oleks teada, millal mootoriõlid lahknesid auto ja tsikliõlideks?
Japsidel olid pauertsiklid olemas juba kuuekümnendatel. Ja sidurid ei libisenudki..
Kasutati ikka mootoriõli või mis?..
Ja nende puhul on 100% garanteeritud, et kui autoõli sisse panna, siis sidur libiseb.
Väga hea, et on eluaegsed kogemused.
Huvitav oleks teada, millal mootoriõlid lahknesid auto ja tsikliõlideks?
Japsidel olid pauertsiklid olemas juba kuuekümnendatel. Ja sidurid ei libisenudki..
Kasutati ikka mootoriõli või mis?..
Re: Autotehnikateema
Ma kogusin ka hoogu ja tähemärke, aga jah, väikeste mootorite osas ei tuututa. Ei julge krossikaid puutudagi, rämedad peletised ja tahavad oskusi.davidsoniharald kirjutas: ↑23 Okt, 2025 13:25 Tänan Peetrit sisuka ja pika postituse eest. Väga hea ja hariv lugemine. Tähtis on siinkohal ära märkida, et jutt põhineb väikeste mootorite kogemusel. Suurematel mootorratastel on auto õli märgsiduriga kasutades libisemine granteeritud. Rohkem kui üks on proovinud.
Küll aga võin Motuli õli kahjuks öelda seda, et Rotaxi "tonnistes" mootorites libiseb sidur kohe nagu mingi sots või e200. Tsiklist jutt.
Castroliga ei libise.
Kogemus nii 998 kuubikulise 92kW V-2 ratta kui sama kuubikuga 123kW V-4 rattaga. Mõlemal Rotax ja Motul on sitt nende mootorite-sidurite puhul. Motuli tsikliõli, markeeringuid ei mäleta, aga Neeme võib öelda, kuigi tegu 10+ aasta vanuste kogemustega

Autodel on Motul okei.
professional retard
Re: Autotehnikateema
On vaks vahet, kas õli on mõeldud kuiv- või märgsidurile. Ducati on väheseid, kel on rolleril kuivsidur. Enamik tsikleid käib märgsiduriga. Sealt see vahe tulebki.von manstein kirjutas: ↑23 Okt, 2025 18:48 Aga ma olen eluaeg ja nagu päris mootorratstega tegelenud - kas siis võistlus krossirattad ( mitte need krossiratta moodi välja nägevad) või siis korralikud tänavasõidurattad (600+).
Ja nende puhul on 100% garanteeritud, et kui autoõli sisse panna, siis sidur libiseb.
Väga hea, et on eluaegsed kogemused.
Huvitav oleks teada, millal mootoriõlid lahknesid auto ja tsikliõlideks?
Japsidel olid pauertsiklid olemas juba kuuekümnendatel. Ja sidurid ei libisenudki..
Kasutati ikka mootoriõli või mis?..
professional retard
Re: Autotehnikateema
Sa võid mehaanik olla, aga Peeter on väga põhjalik ja ma ei kahtleks tema postitustes. Valejuttu ta ei aja. Oma irvamise asemel too välja nüansid, mis sind naerma ajavad, kõlaks nagu loogiline?
Nii mõnegi trummi puhul on muidugi lihtsam nüüd, AI ütleb ära guugeldatud "tarkuse" ja enda päris tarkuse.
professional retard
-
- Liige
- Postitusi: 335
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mnjah.. Oma praktiliste kogemustega lükkaks mõned pisimootorite jutud ümber aga lugupeetavad praktilised tsiklimehed, kes ka suuremate mootoritega sõidavad libistavad sidurijuttu edasi.. Aga põnev lugemine pean tunnistama..AMvA kirjutas: ↑23 Okt, 2025 16:06Peeter kirjutas: ↑23 Okt, 2025 15:47Veel üks kord: mina ei tegele kellegi teise teoreetiliste teadmiste arvustamisega. Kust need teadmised siis võetud on või millise asja teadmised need on. Mina ei tea kuskohast on pärit need teadmised ja mille kohta ja kui tõesed need teadmised on.
Ma kirjutasin selge sõnaga, et tegelen isiklike praktiliste faktidega. Punkt.![]()

Re: Autotehnikateema
Tolleaegsed automootoriõlid sisaldasid oluliselt vähem lisandeid, kui tänapäevasedvon manstein kirjutas: ↑23 Okt, 2025 18:48 Aga ma olen eluaeg ja nagu päris mootorratstega tegelenud - kas siis võistlus krossirattad ( mitte need krossiratta moodi välja nägevad) või siis korralikud tänavasõidurattad (600+).
Ja nende puhul on 100% garanteeritud, et kui autoõli sisse panna, siis sidur libiseb.
Väga hea, et on eluaegsed kogemused.
Huvitav oleks teada, millal mootoriõlid lahknesid auto ja tsikliõlideks?
Japsidel olid pauertsiklid olemas juba kuuekümnendatel. Ja sidurid ei libisenudki..
Kasutati ikka mootoriõli või mis?..
Re: Autotehnikateema
Ei see on lihtsalt nii naljaks, kui mees ütleb et tema numbreid ei usu ja see ei saa olla tõsi, kuna see ei saa olla tõsi.mongol kirjutas: ↑23 Okt, 2025 19:06Sa võid mehaanik olla, aga Peeter on väga põhjalik ja ma ei kahtleks tema postitustes. Valejuttu ta ei aja. Oma irvamise asemel too välja nüansid, mis sind naerma ajavad, kõlaks nagu loogiline?
Nii mõnegi trummi puhul on muidugi lihtsam nüüd, AI ütleb ära guugeldatud "tarkuse" ja enda päris tarkuse.
Aga kellel on kõige pikemad tekstid ja kõige vähem viiteid, eks siis nii peabki olema
Re: Autotehnikateema
Ma ei tea, olen ka rollerimees pikemat aega olnud ja Motul ajab nii Suzu GSXR-i siduri libsema kui ka Aprilia RSV/Tuono/TuonoV4 siduri libisema. Ape puhul ei taha mitmeid kordi katsetada, nad on omamoodi ja milleks tüli norida? Castroli täissünt on kindlapeale minek ja pole seni persest saanud. Taunodega kogemust ka 10+ (vist isegi 15?) aastat. Olen jah omamoodi, et Apriliat hindan, olles samal ajal muid ägedaid pille ka proovinud - pole seda "hinge" lihtsalt teistel.
Gixxeri puhul jutt muidugi vanakoolist, 1990 kandilisest, mitte uuemast. Ma sain õigel ajal aru, et ridamootor ei kõlba kuhugi teatud sõidukite puhul.
Gixxeri puhul jutt muidugi vanakoolist, 1990 kandilisest, mitte uuemast. Ma sain õigel ajal aru, et ridamootor ei kõlba kuhugi teatud sõidukite puhul.
professional retard
Re: Autotehnikateema
Peaksid Busat proovima, muudaksid oma arvamustmongol kirjutas: ↑23 Okt, 2025 19:39 Ma ei tea, olen ka rollerimees pikemat aega olnud ja Motul ajab nii Suzu GSXR-i siduri libsema kui ka Aprilia RSV/Tuono/TuonoV4 siduri libisema. Ape puhul ei taha mitmeid kordi katsetada, nad on omamoodi ja milleks tüli norida? Castroli täissünt on kindlapeale minek ja pole seni persest saanud. Taunodega kogemust ka 10+ (vist isegi 15?) aastat. Olen jah omamoodi, et Apriliat hindan, olles samal ajal muid ägedaid pille ka proovinud - pole seda "hinge" lihtsalt teistel.
Gixxeri puhul jutt muidugi vanakoolist, 1990 kandilisest, mitte uuemast. Ma sain õigel ajal aru, et ridamootor ei kõlba kuhugi teatud sõidukite puhul.
Re: Autotehnikateema
Ma kirjeldasin oma töökoja isiklikke kogemusi. Me ei tegelenud oma tööde netti üles riputamisega. Selle pärast pole ka mingeid viiteid töökoja dokumentatsioonile kuskilt netis. Ei pidanud vajalikuks omale garaažiblogi pidamisega netikuulsust otsida. Maru loll jutt on rääkida, et "kirjutad oma töökoja kogemustest, aga kus sul viited on?"AMvA kirjutas: ↑23 Okt, 2025 19:20Ei see on lihtsalt nii naljaks, kui mees ütleb et tema numbreid ei usu ja see ei saa olla tõsi, kuna see ei saa olla tõsi.mongol kirjutas: ↑23 Okt, 2025 19:06Sa võid mehaanik olla, aga Peeter on väga põhjalik ja ma ei kahtleks tema postitustes. Valejuttu ta ei aja. Oma irvamise asemel too välja nüansid, mis sind naerma ajavad, kõlaks nagu loogiline?
Nii mõnegi trummi puhul on muidugi lihtsam nüüd, AI ütleb ära guugeldatud "tarkuse" ja enda päris tarkuse.
Aga kellel on kõige pikemad tekstid ja kõige vähem viiteid, eks siis nii peabki olema
Ma veel kord selgitan, et ma kirjeldan omi praktilisi kogemusi, kellegi teise teooriaid ja mingeid väidetavaid numbreid millegi kohta ma ei võta kommenteerida, sest mul pole mingit aimu, kas need numbrid on üldse tõesed või üleüldse mille kohta mingi number tegelikult käib ("aga kus viide on selle (või tolle) numbri päritolule?" tuleb tuttav ette?)
Kui kellelgi on mingite numbrite kohta küsimusi, siis tuleb need teooriaküsimused esitada justnimelt selliste teooriate ja numbrite postitaja(te)le, mitte nõuda minult kellegi poolt ilma viideteta postitatud numbritele selgitusi. Mina kirjeldasin vaid oma töökoja praktilisi kogemusi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist