Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
isakene
Liige
Postitusi: 1437
Liitunud: 29 Jaan, 2009 1:04
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas isakene »

krossipart kirjutas: 01 Nov, 2025 16:30
mongol kirjutas: 01 Nov, 2025 16:19 Näu.

Slip.
Lugedes eelnevaid kirjutisi siis pigem mitte.. :D
"Slip" on õige, mina olin see kes hoogu läks. :)
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Welber
Liige
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Okt, 2014 19:46
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Welber »

tsivi_list kirjutas: 31 Okt, 2025 16:31 Naastuvärdjad juba krõbistavad, lõhuvad teid ja tänavaid, reostavad müra ja peenosakestega.
Lamellivärdjatel läheks päris raskeks, kui me ristmikke ja fooritaguseid ei karestaks.
tsivi_list kirjutas: 31 Okt, 2025 16:31Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
Kle jutupaun, tule sõida jää ja veega kaetud kruusateel, kõik ei ela keset linna.
Bonis nocet, quisquis pepercerit malis.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2837
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

Alts kirjutas: 01 Nov, 2025 12:05 Kormoran suvekad.on mu kõige suurem rehviikaldus olnud.
Pehmete külgedega ja vist ka ülejäänu pehme.
Pole sellist asja varem ette tulnud, et rehvid kulusid "lõpuni" ca. 16000 kilomeetriga. ...
Kormoran, veremaa Nokia tehases toodetud odavbrändi rehvid sealsetele "väiksematele rahvaautodele, viletsatel teedel sõitmiseks, kus "pehme rehv" on mõnus.
Kas rehvide koormusindeks ja mootori vääne oli ikka vastavuses rehvide otstarbega?

Kas need, kes kurdavad "pehmete külgede" üle üldse teavad, mis asi on "rehvi koormusindeks" ja kuidas seda kasutatakse?

Võimas mootor, agressiivne sõidustiil ja hea "vihmarehvi" saab isegi tuhande kilomeetriga siledaks sõita.
Tegelane5 kirjutas: 01 Nov, 2025 15:04 Kunagi olid mingid "suurte klotside ja naeltega" Daytoni'd vist ning nood pidasid suht OKlt isegi. Pärast naelad välja ja olid suvel tunduvalt paremad kui sama "töötluse" läbinud Michelini talvekad.
Daytoni (naelteta) talvekad olid ühed visa kulumisega "lõbusad" rehvid.
7 aastat aastaläbi auto all ja mustrit oli 2/3 alles.
Kõvad kui piljardikuulid ja isegi 50kW mootor suutis neid asfaldil vilistama panna.
Markeeringu järgi võis nendega talvel sõita aga mõistlik selline tegevus ei olnud.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2352
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas maksipoiss »

Welber kirjutas: 01 Nov, 2025 22:55 Kle jutupaun, tule sõida jää ja veega kaetud kruusateel, kõik ei ela keset linna.
Ja seda veel Lõuna Eesti küngaste vahel. Tegelikult saab kuidagi hakkama, tuleb parempoolsed rattad teepeenral hoida, seal on reeglina parema pidamisega pinnast.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2837
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

maksipoiss kirjutas: 02 Nov, 2025 9:52
Welber kirjutas: 01 Nov, 2025 22:55 Kle jutupaun, tule sõida jää ja veega kaetud kruusateel, kõik ei ela keset linna.
Ja seda veel Lõuna Eesti küngaste vahel. Tegelikult saab kuidagi hakkama, tuleb parempoolsed rattad teepeenral hoida, seal on reeglina parema pidamisega pinnast.
Ketid autosse ja Murphi seaduse järgi ei lähe siis neid vaja (hetke hind 17eur).
Nende pealepanekut tuleb muidugi enne Sinutorust õppida ja tasasel pinnal harjutada.
https://www.k-rauta.ee/p/rattakett-yc18 ... lupasearch
Pilt
Tegelikult olen neid sihipäraselt kasutanud ainult üks kord ja sedagi suvel, kus äkilise paduka järel muutus savine nõlv libedaks ja inimene ei saanud suverehvidega autoga enam tee peale.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline