Re: Autotehnikateema
Postitatud: 27 Okt, 2025 8:15
Selge, see seletab, miks meil mere veetase pidevalt tõuseb....
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Vene ettevõte, mis otsustas ühel hetkel Läti omaks hakata.Illike kirjutas: ↑27 Okt, 2025 8:03Võib olla sobib siit midagi: https://www.autoterm.ee/
Läti ettevõte.

Mul tekib praeguste temp. juures kaubiku sisselaskesse pidevalt kondentsi (konstruktsiooni tüüpviga mida ka esindus on tunnistanud) mis miinustega võib ära külmuda ja õhu etteande katkestada. Huvitaval kombel tekib see täiesti ilma põlemisprotsessideta..Auto mootoris on teatav osa kondents vett nagunii, ju siis ka õlis-kuna mis muud moodi teinekord külmaga karterituulutused jäässe lähevad. Kusagilt karterist peab see veeaur ju tulema.
Tõenäoline põhjus on kapotialuse liigne jahutamine külmade ilmadega. Proovi katta osad jahutusavad papi ja teibiga ajutiselt kinni ja vaata, mis juhtub. Oleks vaja tõsta mootoriosade temperatuuri.Walter2 kirjutas: ↑27 Okt, 2025 8:56Mul tekib praeguste temp. juures kaubiku sisselaskesse pidevalt kondentsi (konstruktsiooni tüüpviga mida ka esindus on tunnistanud) mis miinustega võib ära külmuda ja õhu etteande katkestada. Huvitaval kombel tekib see täiesti ilma põlemisprotsessideta..Auto mootoris on teatav osa kondents vett nagunii, ju siis ka õlis-kuna mis muud moodi teinekord külmaga karterituulutused jäässe lähevad. Kusagilt karterist peab see veeaur ju tulema.müstika..
*Rollerid 50-250ccm, nii 2t kui 4tAMvA kirjutas: ↑24 Okt, 2025 7:23 Noh, see isiklike kogemuste kirjeldus (kui sa viitsid oma jutu läbi lugeda uuesti) oli ikka VÄÄÄÄGA üldsõnaline.
Ei olnud aru saada, mis pillidega tegemist - 2 takti või 4 takti, mis töömahuga, rollerid või mootorrattad. Kogu aeg käis jutt mingitest nokatõmbajatest, ma ei saanudki, aru mis määratlus see selline on ja mis sellel mootori seisukorraga pistmist.
Üks võimalus veel, kui kapotialune on soojemaks saadud. Võta ära see plastmassist torujupp, mille kaudu õhufiltrisse tuleb külm välisõhk kusagilt auto ninast. Et mootor hakkaks võtma kapotialust, soojemat õhku. Kui sisselaskeõhk muutub nt 20 kraadi soojemaks, siis kaob ka kondents. Niiskus sisselaskesse tuleb karterituulutusest.Walter2 kirjutas: ↑27 Okt, 2025 8:56Mul tekib praeguste temp. juures kaubiku sisselaskesse pidevalt kondentsi (konstruktsiooni tüüpviga mida ka esindus on tunnistanud) mis miinustega võib ära külmuda ja õhu etteande katkestada. Huvitaval kombel tekib see täiesti ilma põlemisprotsessideta..Auto mootoris on teatav osa kondents vett nagunii, ju siis ka õlis-kuna mis muud moodi teinekord külmaga karterituulutused jäässe lähevad. Kusagilt karterist peab see veeaur ju tulema.müstika..
Kasutan võimalust küsida. Kui sage on see probleem, et paadimootori veojalas olev õli on ühe suvega "majonees", st emulsiooniks muutunud?*paadimootorid erinevad kuni 40 hp
Kui tihendid on terved ja vindivõll sirge ei juhtu isegi mitme hooajaga midagi. Aga - erand on.Siis kui vindivõlli ümber kerib ennast vette visatud tamiili või spinnanööri jupp mis stefast läbi ronibKapten Trumm kirjutas: ↑27 Okt, 2025 12:15Kasutan võimalust küsida. Kui sage on see probleem, et paadimootori veojalas olev õli on ühe suvega "majonees", st emulsiooniks muutunud?*paadimootorid erinevad kuni 40 hp
Unustasin lisada, et kondents koguneb vahejahutisse (süsteemi kõige madalam koht) peale turbot. Kui turbo soe, siis ei saa sinna mingit kondentsi tekkida sõidu ajal. Sõitu alustades mootor natuke nõksutab (esimeses kurvis), siis lendab kogunenud vesi läbi mootori ja edasi sõidab nagu kulda. Ilmselt sõidust tulles maha jahtudes jookseb vahejahutisse kondents sisse. Osad puurivad vahejahuti allossa paari mm augu sisse kuskaudu vesi välja saaks tilkuda - sõiduomadustele see ava suurt mõju ei avalda. Ma sellise asjaga ei hakka tegelema - panga auto ja 3 aastat kohe ka täis, saab uue.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Okt, 2025 11:54 Üks võimalus veel, kui kapotialune on soojemaks saadud. Võta ära see plastmassist torujupp, mille kaudu õhufiltrisse tuleb külm välisõhk kusagilt auto ninast. Et mootor hakkaks võtma kapotialust, soojemat õhku. Kui sisselaskeõhk muutub nt 20 kraadi soojemaks, siis kaob ka kondents. Niiskus sisselaskesse tuleb karterituulutusest.
Ennevanasti olid sisselaskekollektorid alumiiniumist ja neid köeti tihtipeale jahutusvedelikuga. Täna on see harulduseks muutunud. Siis hoidis kuum sisselase selle veeauru kenasti gaasilises olekus ja sellisel kujul liikus see silindritesse.
Sellised vead viitavad sinna suunas, et on üritatud mingit öko pilli teha, samal ajal neid piiripealseid lahendusi põhjalikult katsetamata.
Lõhnab nagu Vivaro. Mu Vivarol 2 garantiijuhtumit antud teemal ja olen tossava mootoriga teele jäänud.
Master. 10 aastat e. umbes 4 autot tagasi sarnaseid probleeme ei olnud kuigi paberite järgi on tehnika läbivalt sama olnud.